Waarvan The Riddler niet eens zichtbaar aanwezig zal zijn. Maar goed, ik heb mijn mening er al over gegeven en schijnbaar vinden niet veel mensen het erg dat er te weinig villains in deze game zitten. Ik blijf erbij dat de meeste villains die nu in de game verwerkt zijn (zoals die KillerCroc, Clayface en Bane) echt de minste Batman villains zijn.
Ik had liever meer de bekendere villains hun opwachting zien maken, Two Face, Freeze, Penguin, Catwoman (had niet eens perse evil hoeven te zijn). Als je dan zo'n goede Batman game aan het maken bent mogen deze eigenlijk niet ontbreken. Kwestie van je huiswerk goed doen.
Maar goed, iedereen z'n eigen mening natuurlijk. Al blijf ik het geen excuus vinden dat er nu villains express uitgelaten zouden zijn voor een eventueel vervolg. En wie weet maken sommige toch hun opwachtig nog. De game is natuurlijk nog niet uit! Dan zal ik ook zeker mijn woorden terugnemen, maar ik zie het somber in.
Voor wat het waard is vind ik het een leuke vermakelijke game! Veel humor, veel oog voor detail en een goed sfeertje.
Laatst bewerkt: 19 aug 2009