1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar bestel ik mijn games ook vaak. Relatief lage prijzen en ze leveren altijd op tijd. :)

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

ik las op www.budgetgaming.nl dat ze heel goed zijn met leveren, soms komt het zelfs een dag voor de release bij jou op de mat.

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen!
    Welke versie heb je eigelijk besteld?

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De ''normale'' versie met die batsuit.

5. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Is die batsuit eigelijk pre-order exclusief?

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op het officiële forum gelezen dat je hem ook unlockt door de game uit te spelen. Er stond geen bron bij maar er zitten ook mensen die aan de game werken op dat forum dus het zou best kunnen kloppen.

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0

Vette screen! Aandacht voor details is ongelovelijk!

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik zeg gemiste kans, maar dat is puur persoonlijk. Volgens mij zijn er juist heel veel games waar de CE editie geen fatsoenlijke gamecase heeft, maar deze versie juist wel.

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, mijn reden om de CE niet te kopen is niet het hoesje geweest, maar ik vind die challenge map, handleiding in kleur (:lol:), bio-boekje en batarang die twintig Euro meer gewoon niet waard.

Klopt, is puur persoonlijk.
    Gelukkig staat er wel DLC in de planning.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar die challange map krijg je alleen bij de CE? niet als je hem uitspeelt ofzo?

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    De Crime Alley challenge map is exclusief voor de CE.
    De Scarecrow challenge map wordt waarschijnlijk DLC.
    Zoveel missen we niet (op die Joker challenge maps na dan).

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Naja jammer van die joker challange maps, dat zou wel leuk zijn geweest. En ik ga wss wel die scarecrow challange map kopen, hopen dat ie niet te veel points kost.

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nu als opwarmer lekker met Lego Batman bezig! Die zouden we haast vergeten in het lijstje Batman games! Daar zitten tenminste wél alle toffe villains in! :+ ;)

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Is die game wat? Ik vond de demo maar niks...

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke villains zijn er nou allemaal bevestigd? Na die Villains trailers zijn alleen The Riddler en Scarecrow erbij gekomen, vroeg me af of er nog meer bij zullen komen

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waarvan The Riddler niet eens zichtbaar aanwezig zal zijn. Maar goed, ik heb mijn mening er al over gegeven en schijnbaar vinden niet veel mensen het erg dat er te weinig villains in deze game zitten. Ik blijf erbij dat de meeste villains die nu in de game verwerkt zijn (zoals die KillerCroc, Clayface en Bane) echt de minste Batman villains zijn.

Ik had liever meer de bekendere villains hun opwachting zien maken, Two Face, Freeze, Penguin, Catwoman (had niet eens perse evil hoeven te zijn). Als je dan zo'n goede Batman game aan het maken bent mogen deze eigenlijk niet ontbreken. Kwestie van je huiswerk goed doen.

Maar goed, iedereen z'n eigen mening natuurlijk. Al blijf ik het geen excuus vinden dat er nu villains express uitgelaten zouden zijn voor een eventueel vervolg. En wie weet maken sommige toch hun opwachtig nog. De game is natuurlijk nog niet uit! Dan zal ik ook zeker mijn woorden terugnemen, maar ik zie het somber in.

Voor wat het waard is vind ik het een leuke vermakelijke game! Veel humor, veel oog voor detail en een goed sfeertje.

Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Bane is juist een heel intressant personage, helaas wordt hij vrijwel altijd als domme spierbundel neergezet. In de comics was dat wel anders (tenminste toen ik nog batman comics spaarde)

Zelf vind ik het niet zo'n probleem dat er geen hele waslijst aan tegenstanders is. Meer grote namen als tegenstanders heeft natuurlijk ook de keerzijde dat ze dan minder uitgediept zijn of tijd krijgen om zich te ontwikkelen. Waar het dan vaak op uitkomt is dat wanneer b.v. een Pinquin zijn opwachting maakt het niet meer is als een cameo.
    Je kan ook teveel toffe tegenstanders hebben, kijk maar naar een paar van de superhelden films.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eens. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak welke villains je tof vind. Maar het komt over dat men weer voor de makkelijkste weg kiest. Weer de Joker, weer een paar monsters, etc. Ik vind het dan ook verassend dat Poison Ivy er dan weer wel inzit. Maar goed, als we de Riddler op z'n minst maar te horen krijgen is dat alweer een pluspunt. Ik ben gewoon gek op de Batman villains dat is het probleem! 8)

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    The Joker is natuurlijk ook de meest bekende tegenstander.
    Het is sinds enige tijd alweer weer eens een 'serieus' Batman spel. En dat neemt bepaalde risico's met zich mee. Er zijn nu heel veel superhelden spellen, ook zijn ze niet allemaal even goed.
    De Joker nemen als meest aanwezige drijfveer is dan misschien een veilige keuze. Het is een naam die naast die van Batman ook verkoopt. Zeker met The Dark Knight nog relatief vers in het geheugen.

Dan siert het de ontwikkelaar eigenlijk best dat ze dan toch ook wat minder bekende personages gebruiken. Minder bekend bij het grote publiek dan, zoals Ivy.

Maar het is zoals je zegt ook een kwestie van smaak. En met een comic reeks die al zo lang loopt + alle merchandise, films, tekenfilms, etc heb je gewoon een overschot aan toffe vijanden.

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    En het staat nu altijd nog open voor een vervolg.
    Mensen moeten gewoon niet janken dat Riddler, Penguin, Two Face etc. er niet in zitten.
    Maak je zelf maar een Batman game met die characters. Of je koopt Arkham Asylum niet. Het is niet verplicht of zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina