De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    leuk voor Donald :) 5-0

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goed voor hem. Ook geen hele makkelijke goal :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Die goal was gewoon een perfect voorbeeld van positiespel.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn stem nog wijzigen in de poll? :+

Uiteindelijk toch nog een goeie wedstrijd. Ergerde me wel aan Leo Driessen, 80x moeten aanhoren dat Slovan veel lengte heeft en dan vooral de keeper 'met zijn 1 m 93'. Ook het eerste kwartier is hem lang bijgebleven lijkt wel. Hij ging er maar over door.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Damn wat een mooie wedstrijd :D Eerst werken maar tweede helft gezien en :thumbs: sums it up :+ Nu hopen dat Suarez niet word weggekocht...

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha echt he, dat commentaar was wel storend afentoe. Maar verder gewoon een score die ook wel verwacht werd (afgezien van de eerste 20 minuten), Suarez 4x is wel erg lekker. =D

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wie anders dan Suarez :p

leek op die wedstrijd van Huntelaar eerst, toen zei de commentator dat ook.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt op mij echt heel eerlijk over als hij praat over blijven bij Ajax.. Ik hoop echt dat het waar is.

Nu ook hopen dat Ajax het sportieve belang erin ziet om hem te behouden. Van mij mag hij pas bij 50 miljoen weg.. :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het heerlijk avondje komt vroeg dit jaar. Keihard winnen met de toto en Ajax dat ook nog eens lekker wint:D

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Misschien gaat Real Madrid hem nog kopen voor 100 miljoen. Ze zochten geloof ik nog een aanvaller. :+

11. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    barcelona zocht ook nog iemand voor op de flanken

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als Suarez gaat dan halen ze Honda wel. Dus slechter zullen ze er niet van woorden aangezien ze zelfs nog wat geld overhouden.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat het dan Alves wordt, als ik van den Boog zo hoorde bij RTL7.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zeg maar niet te hard. Real Madrid tast zo in de onzichtbare geldbuidel waar ze weer een onzichtbare 50.000.000 uit toveren, om vervolgens Suarez weg te kapen.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van mij hoeft die knuppel van een Alves zijn kop niet te vertonen in Amsterdam. Niet te vertrouwen...

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    NAC speelde in mijn ogen ook niet best nee. Villa Real met dat tijdrekken, typisch. Telkens de lange bal naar voren terwijl Maaskant maar zegt : "HOU DE BAL IN DE PLOEG! RUST!".

Kwakman, Gorter, Reuser... meh. Degene die echt voetbalde was toch WEDEROM Schilder ... echt, wat een vechter. Gorter, godverdomme vent wat denk je nou? Dat je een Ronaldo bent? Hou die bal gewoon eens aan je korte poot.

1-0, mooi gedaan door Villa Real
    1-1, geluksgoaltje, maar zo moet NAC ze wel hebben
    1-2, BELACHELIJK! Fluit omhoog = wachten ...
    1-3, net uitgespeeld ...

Jammer. In Spanje 4 goaltjes ... boem! :+

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij met 3-1, het is jammer van de tegengoal maar toch een goed resultaat. Suarez wat een voetballer is dat._O_ Ik hoop dat de Ajaxcieden nog een tijdje van hem kunnen genieten het zou jammer zijn als hij weg zou gaan.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me trouwens wel zitten ergeren aan Lurling, wat een kwalbak is het toch.

En als Suarez verkocht wordt kan Ajax het kampioenschap wel op hun buik schrijven. Iemand zo geweldig als Suarez vervang je niet zo maar.

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij gaat niet weg! Hij maakt zoiezo dit seizoen af en als Ajax dit jaar kampioen wordt ook nog dat seizoen erna. Dat heeft hij zelf gezegd! Hij wilt heel graag voor zijn land spelen op het wk en zal ook wel zien dat als hij ergens anders naar toe gaat dat hij dan misschien wel op de bank belandt, kijk maar naar Huntelaar en Sneijder. (Overigens echt ongelooflijk ondankbaar van Real Madrid!) En Suarez vindt voetbal belangrijker dan geld. En in Amsterdam heeft hij het ongelofelijk naar zijn zin.

Het hele seizoen geblesseerd. Dan kan Ajax het waarschijnlijk wel vergeten. :'-(

Een vervanger zoeken beneden de 30 miljoen. is iig onmogelijk!

Ajax moet alles er aan dan om hem te behouden. 50 miljoen is nog veel en veel ste weinig wilt Ajax er beter van worden.

Honda is niet zo goed als Suarez... Heb jij vanavond toevallig Ajax gezien? dat vraag ik mij iig wel af na deze (stomme) reactie.

@Duke Jay

Het is Ajacieden, geen Ajaxcieden!:mad:

Laatst bewerkt: 20 aug 2009
  20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies hetzelfde wat Sneijder toen der tijd zei. Dies ook vertrokken.
    Als een club als Chelsea of Manchester City met een zak geld voor Suarez komt kan Ajax hem niet behouden, dat is gewoon onmogelijk. Het is onmogelijk om een bedrag van 20-30 miljoen te weigeren.
    En als er daadwerkelijk een topclub voor Suarez komt, zal hij er zelf ook wel heen willen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina