Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Dat zijn toch een paar missies wat je niks aan vind dan;)
    Ik vind chapter 18 ook niet echt veel aan.
    En dat met die statues op de goede plekken krijgen vind ik niet zo erg..
    Die klote lasers vind ik minder leuk dat dat,.

En wat zijn je favoriete missies dan?:9

Ga er morgen weer ff aan beginnen na een weekje zonder DMC gespeeld te hebben/
    Het begint weer te kriebelen:b:

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb het ook weer ff niet gespeeld, maar ik moet die Bloody Palace uitspelen! Ik ga gewoon de super character gebruiken. Misschien met Dante dit keer, die pierce aanval is echt ziek sterk. RB forward Y dus.

3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    BassieJ, hoe denk je dat ik anders Bloody Palace uitspeelde en een dikke 'D' kreeg?
    Gwn Super Dante gebruiken en Stinger spammen, "IIEEEEEEYAAAAAHHHH!" :p

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Met een dikke C net de Bloody Palace uitgespeeld. En met Dante was het echt cake. :9

Devil May Cry 4
    720 van 1000 [​IMG]
    39 van 46 prestaties (84%)

A Throne of Glory
    Clear all game modes.
    50 [​IMG] (17-8-2009)

+ nog de Bloody Palace achievements. I call it the day. :) Ik weet niet of ik wel verder wil. Ik denk dat ik voorlopig pauze houd met DMC4. :) Zodra het weer begint te kriebelen, en ik weer vakantie heb dan wordt t weer knallen.

5. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik moet ook weer eens aan de bak met DMC4 ja, ben momenteel vooral achievo aan het jagen in de Call of duty's (deeltje 4 net op 1000\o/)

Favo missie is zonder meer 19. gewoon omdat het een boss rush level is. Alleen die dobbelsteen zuigt een beetje.
    En natuurlijk mission 8, alleen maar vanwege de Credo fight op het einde.:thumbs:

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo? Als je gewoon je devil arm gebruikt dan is het echt een eitje.

7. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete missie is zonder enige twijfels missie 8. CREDO FIGHT FTW! Wat is er nou leuker dan een Angel 10x met een demonische arm tegen zijn smoel te meppen? ;p
    Missie 18 is mijn favoriete missie met Dante, zo...ongeloofelijk makkelijk...Ik heb een SSS daarvoor op SoS mode, en ik dacht ook op DMD. Maar 'k weet het niet zeker.

8. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    ik weet hoe je de dobbelsteen "bewerkt" maar zelfs als je dat dus zo snel als mogelijk doet is het totaal onnodig en nutteloos om als intermezzo tussen de bossfights te dienen.

Misschien is het omdat ik yahtzee ook zo haat:+

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Netjes man:b:

Dus je bent er nu ff klaar mee?;)
    In ieder geval over de 600 punten:)

Ik ga morgen ook weer beginnen aan DMC.
    Ben alleen nog even aan het twijvelen over of ik eerst de laatste Chapters Met Dante ga doen om te S ranken op DMD of dat ik eerst morgen weer eens The Bloody Palace ga proberen voor een S rank(Maar dat zal wel toch wel niet lukken ben ik bang:'-()

10. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig ben ik klaar met Heaven or Hell. Het is saaie mode, vind ik. Je hoeft alleen maar 1 kogel te vuren, en vijand is onmiddelijk dood O-) Het is zo gebeurd.

Ik ben nu bezig met 'Dante must died'. Het is veel moelijker dan ik gewend ben. In mission 2 krijg ik niet voor elkaar om Berial te doden 8) Het moet in 1x goed gaan. Zo nee, dan mag je overdoen, maar je bent Yamato-energie kwijt. Waardoor het veel moeilijker wordt om tegen eindbaas te vechten :mad:

Ik denk dat ik elke keer naar youtube moet kijken hoe je het kan winnen. Meestal heb ik geen goede strategie/tactiek =(

Bijv: Bij mission 20 op 'Son of Sparda' had ik ongeveer 6000 prouds. Elke keer dat je doodgaat, krijg je prouds. Ik bleef maar dood gaan, en op dat manier steeg prouds tot ongeveer 20.000 prouds. Kan je nagaan hoe slecht ik ben :x :+

Ik ben wel benieuwd wat 'Hell and Hell' inhoudt. Dat krijg je na uitspelen van DMD (Dante must Died). Ik weet dat je bij deze mode onbeperkte Yamato-energie/Devil-Dante krijgt. Maar hoe sterk is de vijand en hoe snel gaat je dood? Dat wil ik graag weten :9

En ik ga niet voor alle achievements. Het kost me teveel tijd om alle G te halen. Behalve als ik niks te doen heb. Ff alle modes afronden en Bloody Palace uitspelen met onbeperkte superkracht }:]}:]}:]

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hell & Hell is hetzelfde als Son of Sparta Mode.Alleen jij gaat dood als je 1x geraakt word.
    Je hebt dan 3 Golden Orbs en als je geraakt word gaat er steeds 1 vanaf.
    Daarna ben je game over.
    Dan mag je weer bij een Checkpoint beginnen als je die gehaald hebt.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heaven Or Hell mode vond ik wel lachen eerlijk gezegd. :p Vooral omdat het zo droog was. Komt er echt zo'n ziek beest op je af, ff 1 keer knallen en voila. :+ Hell & Hell was ook errug vet. De eindbazen vielen hartstikke mee, en het ging gewoon erg soepel toen bij mij. :)

Ik heb trouwens echt een leuke tactiek voor Berial. :9 Best noob maarja:

Sta dicht bij 'm, spring, en druk B als je voor z'n hoofd vliegt. Snatch dan, en als het goed is kom je achter hem te staan. Dat doet ie altijd de aanval dat ie naar voren spring met een zwaardaanval, maar dan kan ie je niet raken aangezien je achter 'm staat, dus kan je gewoon slaan. :) Dat overdoen tot ie dood is. Soms doet ie een andere aanval, en dan moet je wel rennen. ^^

Maar nu ben ik dus gewoon klaar ermee voorlopig. Als ik ooit weer zin heb dan ga ik S ranken. ;)

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Heaven and Hell vond ik niet zo tof want je rent dat zo door de game heen zonder enige uitdaging,..
    Als je daar dood gaat ben je gewoon echt super slecht:lol:
    Dat is wel een beetje een noobie tactiek Bas:+:b:
    Nou, als het maar werk he,weet alleen niet of je daar hoge stijl punten voor krijgt.
    Dit doe je zeker;)

Dit is mijn tactiek:b:

14. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    haha! wat een slachtpartij, heerlijk:b:

Ben gisteravond na wat call of duty moeheid toch ook weer even verder gegaan met S ranken voor de missies en heb devil hunter nu rond.
    Devil May Cry 4
    750 van 1000 [​IMG]
    40 van 46 prestaties (86%)

A Cut Above
    Clear all missions in Devil Hunter Mode with an S ranking.
    30 [​IMG] (23-8-2009)

Wel weer aan het klooien geweest met mission 18:mad:
    Heb steeds het probleem dat ik moeite blijf houden met het locken op die juwelen op zijn lichaam van een afstandje. Probeer maar steeds gewoon een laser op te laden met pandorra en als hij dan wil meppen net voor hij raakt loslaten. is ie ook stunned:b:

Oh, en voor de mensen die DMC4 nog niet hebben en door ons geleuter erover geïnteresseerd zijn. Hij is nu nog maar een kleine 11 eurie bij play.com!:thumbs:
    http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3337604/Devil-May-Cry-4/Product.html

15. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Netjes man..
    Ik heb ook altijd moeite om een S te halen in Mission 18.
    Echt een stomme missie vind ik dat.Erg simpel maar moeilijk te S ranken want je moet ook erg snel zijn om het level te halen
    Je kan hem gewoon stunnen als je wacht als die je gaat slaan,dan snel weg duiken en op zn hand inhaken,dan gaat die zo neer.
    Straks ff proberen op DMD :b:

Check dit maar ff Porunga;)

Devil May Cry 4 - Dante - Mission 18 DMD S rank

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Thanks, die video ga ik nodig hebben straks ja:thumbs:

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik moet ook echt meer die Real Inpact Move van Dante gaan gebruiken..
    Zo sterkte move is dat gewoon met Devil Trigger samen en je krijgt echt veel Stijl punten daarvoor.:b:

18. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    holy crap! ik wist niet dat je die blauwe bollen die hij op je afschiet kapot kunt schieten. en je krijgt er nog white orbs voor ook!|:-

dat gaat het wat interessanter maken de volgende keer. Kan ik in DT nog wat extra style points scoren op die angelo's tussendoor.

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hahahha wist je dat niet?
    Als je die neer schiet met je guns is je Devil Trigger meter al weer bijna vol en hij schiet die blauwe ballen erg vaak af.
    Je kan Angelo's afmaken voor Stijl maar hoeft eigenlijk niet om een S rank te halen.

Je hebt ook een Plek als die Stunned is waar je Faults tegenkomt,Je weet wel,die uit de grond komen en als die je aanraken dat je mee word gezogen naar een grot(Als in chapter 14) Daar zou je ook nog wat vijanden kunnen afmaken voor wat stijlpunten.:b:

20. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik de 'magie' van Distorten onder de knie had was mission 18 SSS ranken een makkie. Je krijgt er een hoop stijl punten voor. Ik had ergens een ontzettend slimme/snelle manier gevonden om The Savior te doden, maar 'k ben hem kwijt :mad:

Deel Deze Pagina