Gelukkig ben ik klaar met Heaven or Hell. Het is saaie mode, vind ik. Je hoeft alleen maar 1 kogel te vuren, en vijand is onmiddelijk dood
Het is zo gebeurd.
Ik ben nu bezig met 'Dante must died'. Het is veel moelijker dan ik gewend ben. In mission 2 krijg ik niet voor elkaar om Berial te doden
Het moet in 1x goed gaan. Zo nee, dan mag je overdoen, maar je bent Yamato-energie kwijt. Waardoor het veel moeilijker wordt om tegen eindbaas te vechten
Ik denk dat ik elke keer naar youtube moet kijken hoe je het kan winnen. Meestal heb ik geen goede strategie/tactiek
Bijv: Bij mission 20 op 'Son of Sparda' had ik ongeveer 6000 prouds. Elke keer dat je doodgaat, krijg je prouds. Ik bleef maar dood gaan, en op dat manier steeg prouds tot ongeveer 20.000 prouds. Kan je nagaan hoe slecht ik ben
Ik ben wel benieuwd wat 'Hell and Hell' inhoudt. Dat krijg je na uitspelen van DMD (Dante must Died). Ik weet dat je bij deze mode onbeperkte Yamato-energie/Devil-Dante krijgt. Maar hoe sterk is de vijand en hoe snel gaat je dood? Dat wil ik graag weten
En ik ga niet voor alle achievements. Het kost me teveel tijd om alle G te halen. Behalve als ik niks te doen heb. Ff alle modes afronden en Bloody Palace uitspelen met onbeperkte superkracht
Klik om te vergroten...