Ook ik vond het erg tegenvallen en de 3 mensen die mee waren met mij.
Ik heb nu al medelijden met degene die zaterdag en zondag gaan.
Wij hebben alleen in de rij staan wachten bij 2K. Daar hebben we ongeveer een half uur staan wachten en dat was volgens mij de korste rij. Je hoopt dan wat gameplay te zien van bioshock en borderlands maar het enige wat we te zien kregen waren de filmpjes (trailers) die al tijden op internet staan. Wat er wel erg goed uitzag was de gameplay van ca. 5 min van Mafia 2.
We hoopt ook nog even de demo van Modern warfare 2 mee te krijgen maar nadat we te horen kregen dat het ongeveer 20 minuten duurde en er nog 2 groepen voor ons waren zijn we afgehaakt.
Op de stand van ubisoft hebben we wel even in de rij gestaan om R.U.S.E. te spelen. Ongelofelijk hoe mooi dat in elkaar steekt, de aansturing werkt kinderlijk eenvoudig en het is erg mooi om te zien dat je ontzettend ver kan in en uit zoomen zadat je bijvoorbeeld een battle in actie kan zien.
Verder zag de trailer van battlefield bad company 2 er erg goed uit en stond ik verstelt van de graphics van zowel Forza 3 als Nfs Shift
Soms vraag ik me af waarom gamen nog steeds met nerds word geassocieerd maar na gister begrijp ik waar het vandaan komt, ongelofelijk. Ongeveer 80% van wat er rondliep voldeed aan het sterotype en ongeveer 25 % daarvan deed me denken aan cartman in de aflevering van world of warcraft
*)
Al met al mijn ogen uitgekeken maar helaas niet naar de boothbabes want dat viel ook zwaar tegen
Ik zou best nog eens willen gaan maar dan met een pers kaart zodat je geen uren in de rij hoeft te staan en het niet zo dringen is voor de verschilende gamepods.
Klik om te vergroten...