Gamescom 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maver21, 1 aug 2009.

1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ongeveer 80% weegt boven de 120kg, en zit heel de dag te gamen, en alleen maar chips te eten, hebben geen tijd om naar de kapper te gaan, en douchen? Wat is dat... We hebben er wel gelachen, van die duitsers die dan met van dat fel roze haar rond lopen en dan met van die katten oortjes op xD

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik was er op de vakdag, afgelopen woensdag. Toen was het dus niet superdruk:thumbs:

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in het weekend is gaan,maar daar zal dan wel veel teveel volk zijn.

4. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    =(

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik merk dat de 'nieuwe' trailers + screens die uitgebracht worden meestal gerecycled zijn van de E3, maar 1 ding zit de Gamescom wel mee (toeval of niet): Er zijn meer demo's uitgebracht tijdens de GC dan tijdens de E3. :cool:

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    yep idd en van mij mogen ze er nog wel meer neerzetten, heb gister er genoeg gezien die op xboxlive kunnen gezet worden zoals FIFA10, dat was gewoon een demo versie

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe fucking verneukt waren die bandjes zeg. Ik wordt over 3 dagen 18, maar ik kreeg zo'n fucking 16+ bandje en dus mocht ik niet bij All Points Bulletin, Modern Warfare 2, Halo ODST, etc etc kijken. Echt tering verneukt. Kut duitse overheid met zn strenge regels.

En nog iets anders verneukt: Er stond ook een vert ramp ter promotie van Tony Hawk: Ride. En gisteren waren er dan een paar gasten een demo aan het geven, maar vandaag kwam Tony Hawk zélf gewoon. Damn. Hoe eeuwig zonde is het dat ik dat gemist heb. Tony Hawk Ride is trouwens echt kut, zoals ik al dacht.

Voor de rest was het wel leuk, maar niet veel gespeeld dus. Mijn advies: Ga hier niet naar toe als je geen 18 bent. Dan heb je nog de helft van de beurs niet eens.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WAAAAT meen je dat nou,. had Tony graag ook in het echt willen zien, das best jammer !!

Deel Deze Pagina