De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, dat was wel écht heel erg. Ik zal wel even zwaaien :cool:

Met de bus is het iets meer dan 2uurtjes.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wel respect dat je twee uur in de bus gaat zitten om een nederlaag te zien. :+

Kom er alleen net achter dat ik die dag niet kan.
    Heb dan een concert van The Offspring, ook tof natuurlijk.
    Dus ik kan helaas niet terug zwaaien. ;)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nounou, wat een supporter! :+

Ik ga meestal naar uitwedstrijden, behalve als ik op vrijdag moet werken. Maar probeer altijd te gaan. Tja, heb al eens eerder gezegt dat wij onze punten moeten pakken tegen teams zoals Haarlem,Omniworld,Telstar,Emmen,Eindhoven. Dus met een punt ben ik volgende week tevreden!

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar als ajax zo 4-3 had gewonnen had het wel de match of the week geweest. Het was gewoon een supergave wedstrijd en als dit dan al niet eens gezien als wedstrijd van de week dan weet ik het ook niet meer. Ben het wel gedeeltelijk met het boertje eens ;)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb echt medelijden met mensen zoals jullie, serieus. Zo'n bekrompen blik op de voetbalwereld, het is werkelijkwaar meelijwekkend.

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is het je ook weleens opgevallen in al die jaren VI dat de wedstrijd van de week nooit per definitie de mooiste, beste of meest spectaculaire wedstrijd is? Of wedstrijden van de absolute top? Of Ajax nou wint of verliest, dat staat hier helemaal los van. Hou die complottheorieën maar voor je.

En bovendien was het ook een KUT-wedstrijd. Ik vond het dus helemaal geen klap aan. Ja PSV-fans vonden het een mooie wedstrijd. Ze winnen van Ajax, Doedelzak scoort twee schitterende vrije trappen en ze vechten zich tot twee maal terug van een achterstand. Neutrale fans vinden het mooi, want er vallen zeven doelpunten. Maar voor Ajacieden was het alleen maar zorgwekkend. Een team wat zo afhankelijk is van één speler van wereldklasse en verdedigend compleet door de mand viel. Een team waarvan we zien dat als het even tegen zit, dat de regie compleet weg is. Vind je het dan gek. Voor de neutrale toeschouwer en Ajacieden was die 4-1 van vorig seizoen ook helemaal top, maar ik neem aan dat jij je toen heb zitten opvreten toen je zag hoeveel wanorde er was bij PSV op dat moment.

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    En in dat tweede stuk zeg je precies wat hij bedoelt, alleen Ajaxieden vonden het een kutwedstrijd, de VI vond Roda-iets de wedstrijd van de week zijn, dus moeten ze bij VI Ajaxieden zijn.

Maar goed, ik lees de VI niet en dat eerste stuk zou ook heel goed waar kunnen zijn, maar boertjepsvdinges had het dus over waar jij het in het tweede stuk over hebt.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hoe zitten die uitwedstrijden van jullie in elkaar dan? :)

Het meeste bij ons is namelijk buscombi en dan ben je gelijk rond de €30 kwijt.
    Een enkele wedstrijd is autocombi, en wellicht één wedstrijd is vrij vervoer.
    Maar wij hebben ons imago een beetje tegen dus zit vrij vervoer er bijna nooit in.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11

Die 4-1 was inderdaad voor Ajacieden een topwedstrijd! Maar dat was zeker geen goede topper! PSV-Ajax was gewoon een goede topper puur omdat het zo spannend opliep! 0-1, 1-1, 1-2 etc. Was het bij wijze van 3-1 voor PSV geweest, 3-2, 4-2, 4-3 dan was het geen spannende wedstijd. Bij Studio Voetbal zeiden ze ook allemaal dat dit een voorbeeld was voor de Eredivisie (behalve dan die flapdrol van een Adriaanse).

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Studio Voetbal is toch ook een jodenprogramma?

De VI licht gewoon niet altijd de topper er uit. Volgens mij worden zulke wedstrijden ook vantevoren uitgekozen.

Maar echt, dat je werkelijk denkt dat ze het niet de topper van de week hebben laten worden omdat Ajax verloren heeft :lol: Dan heb je gewoon torren in je hoofd. Dat je zelf niet inziet hoe achterlijk je moet zijn om zulke dingen überhaupt serieus te overdenken, het is werkelijk beschamend.

Stuur anders je vraag effe in naar Johan's rubriekje op VI.nl, kunnen we lachen als ie 't beantwoordt.

Adriaanse kijkt puur naar het voetbaltechnische vlak. Op dat gebied was het ook bijzonder matig. Qua spanning en kijplezier was het natuurlijk een topwedstrijd. Ik heb NIEMAND horen zeggen dat ie niet heeft genoten hoor. Ook geen Ajacied.

Hoe dan ook, ik weet niet hoe oud je bent (gok ergens in of rond de puberteit) maar ik hoop echt voor je dat je als je wat ouder wordt wat minder zwart-wit naar voetbal gaat kijken.

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nou hoef je niet zo volwassen te reageren hoor... En nou zeg je precies wat mensen willen zien voor een topwedstrijd: Spanning en plezier. 90% van de mensen geeft geen fuck om tactische/technische elementen in een spel wat Adriaanse wel heeft. En als jij niemand hebt horen zeggen dat het een topwedstrijd is dan moet je misschien je joden-gehoor apparaat uitzetten want Ronald, Youri en de rest van die toko die daar zat en alle kranten spraken lof over die wedstrijd uit. Who gives a Fuck, ook al was het Feyenoord of Twente die met zo'n wedstrijd won, dan was het net zo'n genot geweest als dat het PSV was geweest. Die wedstrijd toonde veel spanning, doelpunten en kijkplezier; precies wat het publiek wil.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Leer toch eens lezen, knuppel.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, het woord 'niet' niet gelezen. Lees daar overheen, paar pilsjes op. Maar nog steeds niet mee eens over die MotW. Laten we maar mee ophouden want is altijd een zinloze duscussie zoals altijd hiero.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik verklaarde alleen waarom Adriaanse een andere mening was toebedeeld. Je hebt mij niet horen zeggen dat ik het daarom geen geweldige wedstrijd vond. Ik heb namelijk zitten genieten als een klein kind in de snoepwinkel. Enige kutte was dat Ajax (terecht) verloor.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wij hebben naar jullie ook een buscombi, net zoals naar MVV (normaal gesproken, dit jaar mogen we er niet eens heen omdat er vorig jaar flinke rellen zijn geweest..), en nog een aantal ploegen. Maar er zijn ook wel (genoeg) wedstrijden waarmee we met eigen vervoer kunnen gaan.

Buscombi naar jullie, kost €28,- , en daar zit dus ook al het kaartje bij. Dus opzich valt het nog wel mee. Er is een groep rond de 40/60 die vrijwel 'altijd' naar uitwedstrijden gaat. Dus je kent eigenlijk iedereen wel na een tijdje, en dan is het gewoon altijd gezellig, dus dat maakt die 28 euro meer dan goed. Ook als we verliezen, zullen er de volgende wedstrijd altijd minimaal 30 man in het uitvak zitten. Opzich best wel goed voor een ploeg wat onderaan meedraait. Als je dan ziet dat clubs zoals RKC vorig jaar, titelkandidaat, nog geen 10 mensen in het uitvak krijgt tegen ons.

EDIT: Kan me trouwens nog herrineren, vorig jaar toen jullie naar ons kwamen. Ook een goed gevuld uitvak, 120/130 man geloof ik. Maar dat was volgens mij omdat er toen tussen Fortuna hooligans, en Eagles hooligans was afgesproken.:+
    Kwam rustig van de Mac af met m'n hamburgertje, zie ik daar 100 moordlustige Eagles staan, tegenover 60 van fortuna. Flessen vlogen in het rond enzo, haha.

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

hahaha, geweldig! _O_

' Suarez nooit zitten op de bank ' :lol:

EDIT: Volgens mij kent iedereen hem al, maar ik zag hem net pas.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad :+

Slecht zeg van Ajax. Goed begin is het halve werk.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Naar verluid heeft Studio Voetbal, waar 90 % Ajacied is, vanavond het programma volledig omgegooid omdat Ajax niet heeft gewonnen. Tevens heeft Derksen gelijk de Match of the Week Ajax-Sparta geschrapt, want dat kan zo niet.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Koevermans. :emo: Ik vind het eigenlijk onterecht hoe weinig kansen Cvitanich krijgt. Hij moest zich aanpassen aan de speelstijl, omgeving etc. en na een jaar zetten ze hem weer op de boot terug. Ik weet eigenlijk wel zeker dat de hierboven genoemde namen het niet beter gaan doen. Ja, misschien Alves. Maar doe maar niet.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is precies het probleem van Ajax. De kortetermijngedachte heerst. Je hoort telkens die mooie woorden over "de tijd geven" en "we denken op de lange termijn" maar elk jaar weer hebben we een nieuwe trainer. En nieuwe trainers hebben weer eigen ideeen over spelers waardoor er totaal geen consistentie in het beleid zit. Tekenend hiervoor is Lindgren. Mocht vertrekken, toen maar weer teruggekocht, en nu mag hij weer weg. Elke trainer wil weer zijn eigen spelers en ziet het niet zitten in een aantal spelers die zijn voorganger heeft gehaald. Oleguer mag nu ook weer vertrekken. Wanbeleid gewoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina