[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vroeger waren alle continenten één. En zwemmen en varen zijn ook al vrij lang mogelijk.
     
  2. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was nog wel een stuk vroeger, hoor. De eerste mensen leefden bijna op dezelfde kaart als wij nu hebben
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vind je? Kijk eens naar ruimtereizigers. Zij verliezen al hun spiermassa, omdat ze het niet gebruiken. Hetzelfde is gebeurd met de mens. Zij hoefde niet meer te vluchten, te rennen, te springen, ze moest het alleen uithouden. Wie niet sterk is moet slim zijn, zeggen ze. En wij zijn slim. :p Jij vindt het een fout in de evolutietheorie, ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch. Zo werkt natuurlijke selectie, je excelleert in enkel datgeen waar je goed in bent.

    Te voet. :+ Ik had ooit op tv gezien dat de mens via Alaska naar Amerika is gekomen.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En de zeeën zijn niet altijd geweest zoals ze nu zijn. Vroeger kon je gewoon van Nederland naar Engeland lopen.

    Klopt, zit er naast met m'n tijdsindeling :D
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    En toen gingen ze met de boot naar Amerika? :p.
    Legt nog niet uit waarom ze echt wereldwij verspreid zijn. Zeeën zijn redelijk nieuw, maar oceanen bestaan al zou lang dat mensen er niet over konden lopen.
    Dta de continenten aan elkaar hebben gezeten is een feit, maar toen waren er nog geen mensen...
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maybe ff een kaart erbij pakken? :cool:

    [​IMG]

    Het begin van de mensheid zit bij het einde van Cretaceous tijdperk. 65 mil jaar geleden. Want het tijdperk daarna begonnen de zoogdieren pas echt op te komen. En bedenk wel dat we toen in het begin van de evolutie van de mensheid stonden.

    En zoals je ziet op het plaatje waren te continenten toch al aardig gespreid.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals ik al zei, vanuit Azië naar Alaska. Dat is een kleine afstand. In de Ijstijd kon je ook al lopen naar Engeland, dan zou het ook zo kunnen zijn geweest dat er ijs lag bij Siberië, ik weet het niet. Die afstand is in ieder geval niks:

    [​IMG]



    [​IMG]
    http://blogearth.wordpress.com/2008/02/22/how-did-the-first-humans-get-to-america/
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat klopt in de ijstijd kon je zelfs van Noord-Amerika naar Europa wandelen over het ijs. (was dat effe vergeten.)

    Hier neem ik even een voorbeeld van beren te pas. Want veel beer soorten zijn tijdens de ijstijd van Azië helemaal naar Noord Amerika vertrokken. In de hoop daar meer voedsel te kunnen vinden. Toen het ijs begon te smelten kwamen deze dus ook vast te zitten in Noord Amerika. En verklaart hoe sommige beersoorten van hun oosterse buren af stammen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dit is veruit de meest interessante thread op xbw!

    Ik had laatst een docu gezien van een stel creationisten :+ .

    Maar ze hadden ergens wel een goed punt. Er is geen echt bewijs dat de mens is geëvolueerd vanuit apen. De wetenschap weet dit en verdraait soms dingen, een zo'n trucje is botten van onze voorouder op plekken plaatsen zodat het net een mens lijkt.

    [yt]_M3rUKKTiNo[/yt]
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb gisteravond boven Leiden ook iets soortgelijks gezien. Leek VERDACHT veel op een papieren zak/lampion met een vlammetje er in :+

    Zag 'm ook gewoon uitdoven en verder vliegen, voortbewogen door de wind.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lolwud, ik zag net een rode stip ronddraaien in de lucht. First I was like. 0_o But then I was like... 0_o Zoiets had ik nog nooit gezien. Het ging te snel voor een vliegtuig, en was ook gewoon rood/oranje, en hij nam een te scherpe bocht voor een vliegtuig. Interesting..
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geen beeld? ;) Nog anderen die het gezien hebben?
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope. Was wel raar tho'.
     
  15. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou van Afrika naar het midden oosten is een kleine stap en volgens mij was dat toen gebeurt toen die rivier daar een keer droog kwam te liggen. Was maar heel even maar net genoeg om er een groep mensen overheen te krijgen.

    Van Azië is de mens naar Alaska vertrokken over het ijs. Dit is volgens mij algemeen aangenomen zo. En toen heeft men zich verspreid over heel het land.

    Wat ik mij dan afvraag is hoe mensen op die afgelegen eilandjes terecht komen zoals Hawai, Fiji etc. Daar was geen ijstijd en de kans dat je zo'n eiland tegen komt is ook niet echt groot.
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Hier gisteravond ook. Een fel oranje licht steeg heel snel op. Later zag ik hem ook nog naar beneden komen. Echt wtf ._."
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heh, ik heb 3 weken geleden ook zoiets mee gemaakt.

    Ik zat snachts rond uur of 2 nog in de tuin naar de sterren te turen, vervolgens viel me een ster op die plots begon te bewegen richting het zuiden. Die eerst stil stond naar mijn weten.

    Maar goed ik nam toen aan dat het gewoon een meteoriet was en ik me vergist had dat die stil stond.

    Vervolgens volg ik deze meteoriet, die langzaam naar het zuiden vliegt, om vervolgens te zien dat deze een scherpe hoek van 90 graden maakt om zn pad naar het oosten in razend snel tempo te vervolgen.

    Ik weet tot nu toe nog steeds niet wat het was maar ik weet wel dat het heel raar uitzag. Maybe was het mn fantasie, of oogvloeistof dat over mn oog heen sloop, of gezichtsbedrog, maar het is zeker iets om over na te denken. :cool:
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oogvloeistof dat plots een hoek van 90 graden maakt vind ik ook vrij opzienbarend anders :eek: :+
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja dat bedoelde ik! :cool:

    Hoewel het wel erg klein licht stipje was voor een eyefloater. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina