Ik zie je vraag. De PS3 versie is duidelijk scherper en veel meer gekleurd. De 360 versie vond ik er grauw uit zien. Maar het waren demo's dus ik zou daar geen waarde aan hechten. Uiteindelijk zal het weinig tot geen verschil zijn denk ik.
@Bertje sim,
Ik bedoelde niet dat jij dat kon zien in de demo, maar ik. Het waren korte potjes en die speelde ik niet met het doel te winnen. Ik wilde meer testen dan dat ik echt ging voor een overwinning. Dus ik weet niet hoe de AI was eigenlijk. Wel was de AI van mijn medespelers zelfredelijk goed, ook verdedigend.
@Jows,
Je ziet het niet, maar je voelt het wel. Tenminste, ik vond het een duidelijk verschil met PES2009. Of het echt 360 graden movement is kan ik nog niet zeggen aan de hand van die demo. Ik merkte het wel goed bij de passing overigens. Dat was echt anders en ik vond het beter te sturen dan in de voorgaande edities. Let wel, ik speelde met het D-pad op de PS3.
@Tyrant,
Neen, de WE serie en PES serie hebben altijd subtiele verschillen gekend hoor. Ik had altijd de WE serie in augustus binnen en als PES dan in oktober kwam dan was deze toch echt net iets anders.
Laatst bewerkt: 24 aug 2009