1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zouden ze uberhaupt een marketing afdeling hebben? :+

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Een Japanse ja :D. Die begrijpen niet zoveel van de Europese markt. Daarbij heeft Winning Eleven in Japan geen concurrent. Daar doet Fifa niet mee en draait het alleen maar om Winning Eleven.

De Japanse versies van PES heb ik altijd beter gevonden dan de Europese versies overigens.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Qua menu's enz bedoel je dan?
    Want verder is de game vrijwel identiek.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hoi Cyrax77 vraagje aan jou

Volgens mij vertelde jij dat de ps3 versie er grafisch beter uit ziet als de xbox versie.

Kun je enkele verschillen noemen?

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En weer wordt er nergens ter wereld gesproken over de cheatende AI.

Alsof dat probleem niet zou bestaan. Nou, ik vind het het allergrootste probleem van PES. Als die cheats er weer in zitten is er nog geen ene fuck aan om online 1-1 te spelen. En toernooien voor geld al helemaal niet.

Niemand heeft het er dus over, dus dan zit het weer in de game.

Dat wordt weer bijna alles met lage teams verliezen door lullige tegendoelpunten tegen skill-loze spelers die spelen met brazilie, real en barca alleen omdat de CPU cheat.

Echt heel kut hoor.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kan je ook lekker in een demo zien toch? In potjes van 5 minuten en daarna weer een tijdje wachten. Ik heb dat niet kunnen constateren, ook omdat ik niet speelde om te winnen maar om dingen uit te testen.

Ik verlies overigens nooit van spelers die echt geen skills hebben. De AI cheat vind ik vooral opvallend als je tegen de CPU speelt. Ik verlies weleens lullig van een speler die minder goed is dan ik. Dat komt vooral omdat die 'mindere' spelers gewoon een bepaalde klote manier van spelen hebben.

Vooral de voorzet vanaf de flank was lekker simpel in te koppen, vooral voor spelers die dat constant doen. Dat kan nu niet meer omdat het niet meer zo gelocked is. Dat heb ik ook gemeld overigens.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hey jij zie mijn vraag :+

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyraxx, ik speel pes 2008, misschien had ik dat er bij moeten zetten. Nou, als online je 1-0 voor komt met NAC tegen Barca of brazilie, met fantstisch positiespel. Vanaf dat moment, de 1-0 dus, kan je ineens helemaal niks meer.

En je wil niet weten hoeveel AI gestuurde blunders er gemaakt worden dan. Je moet wel tegen een heel slechte speler spelen wil je dat nog winnen dan. Ik speel bijna iedereen van het veld, ook spelers uit de top 500, met NAC tegen brazilie, ik speel ze weg. Maar zo snel ze dat in de gaten hebben, hanteren ze de lange bal, rennen en cutback. En las ze dat niet lukt, dan gaat 9 van de 10 keer de AI mijn spel verneuken.

Misschien is dat in 2009 iets minder, alhoewel, die heb ik bij een ander gespeelt, en het is percies hetzelfde dan. Maar goed, ik ben dus bang dat dit weer zo is.

En je zegt dat ik het met de demo kan zien, maar dat is niet zo, want daar zitten alleen enkele topteams in, die ongeveer gelijkwaardig zijn.

Het gaat me juist over de AI tussen 2 teams die niet gelijkwaardig zijn. In mijn vb NAC en Barca.

Maar goed, we zullen moeten af wachten of dat het zo is. Ik hoop echt zo dat dit niet is, of in ieder geval veeeel minder.

Ik wil mee doen met een real life WK of zo, maar dan wel met een eerlijke game.

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ligt het aan mij of zie ik helemaal niets van die zogenaamde 360 graden movement?

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Elk jaar dat gelul over builds en elk jaar valt die toch wéér tegen!

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

:) Ik zie je vraag. De PS3 versie is duidelijk scherper en veel meer gekleurd. De 360 versie vond ik er grauw uit zien. Maar het waren demo's dus ik zou daar geen waarde aan hechten. Uiteindelijk zal het weinig tot geen verschil zijn denk ik.

@Bertje sim,

Ik bedoelde niet dat jij dat kon zien in de demo, maar ik. Het waren korte potjes en die speelde ik niet met het doel te winnen. Ik wilde meer testen dan dat ik echt ging voor een overwinning. Dus ik weet niet hoe de AI was eigenlijk. Wel was de AI van mijn medespelers zelfredelijk goed, ook verdedigend.

@Jows,

Je ziet het niet, maar je voelt het wel. Tenminste, ik vond het een duidelijk verschil met PES2009. Of het echt 360 graden movement is kan ik nog niet zeggen aan de hand van die demo. Ik merkte het wel goed bij de passing overigens. Dat was echt anders en ik vond het beter te sturen dan in de voorgaande edities. Let wel, ik speelde met het D-pad op de PS3.

@Tyrant,

Neen, de WE serie en PES serie hebben altijd subtiele verschillen gekend hoor. Ik had altijd de WE serie in augustus binnen en als PES dan in oktober kwam dan was deze toch echt net iets anders.

12. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het zeker mee eens. Het winning eleven equivalent van PES 6, was GE-WEL-DIG.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nou dankzij deze (betrouwbare) informatie ga ik deze titel zeker een kans geven...

Gaan we weer terug naar mooie oude PES tijden..

Droom ik...

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoi Appie, nu ik je zie schiet het me te binnen dat je mij op LIVE naar mijn verwachtingen omtrent PES 2010 gevraagd hebt.
    Ik ben daar kort in: Als on-line goed is, ben ik zeer tevreden. Is on-line niet veel beter dan met PES 2009-08 dan zal ik juist zeer teleurgesteld zijn.
    Ik vind het mooi dat de ML zo is uitgebreid, maar daar staat tegenover dat we nog even moeten afwachten hoe de animations gaan uitpakken, want daar is nu nog onduidelijkheid over ( builds en zo ). Over de response maak ik me geen zorgen, dat zal wel goed komen in de final version.
    Een ander positief punt is de betere passing dankzij de 360 degree, zoals Cyrax ons heeft verteld.
    Je schreef ook dat je me op LIVE meer met FIFA bezig zie en dat klopt. Ik speel veel clubs-on line. Met PES 2009 speel ik niet veel meer vanwege het vreselijk slechte on-line deel. Alleen dankzij de ML doe ik nog wel eens het PES 2009 schijfje in de Xbox-drive...

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Van fouten maken kun je leren. Onderstaande reactie geeft toch een zeker besef aan bij Seabass & co dat het beter moet als hij ruiterlijk toegeeft dat FIFA beter was vorig jaar. Dat geeft de PES burger moed.

http://www.eurogamer.de/articles/pe...akatsuka-fifa-war-letztes-jahr-besser-als-wir

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah,

Dit hoor ik ook ieder jaar van Seabass... Dít jaar wordt PES weer de bom... We zullen het moeten afwachten. Ben voor het eerst in drie jaar niet geweest op de convention en dat terwijl het dichterbij was.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is dus precies het probleem. Als Seabass het allemaal zo serieus zou nemen dan had hij of een goede representatieve demo in Keulen neergezet of geen demo.

Deze halfbakken demo is voor mij het bewijs dat Konami de Europese markt niet serieus neemt. Ik als gamer ga uit van wat ik zie, en niet van wat hij zegt, die krediet heeft Seabass niet meer.

En ik zie een demo van een spel dat in potentie beter is dan haar voorganger, maar niet in de buurt kan komen van haar concurrent Fifa. Ik zie een spel waarin veel van de beloofde elementen niet zijn geïmplenteerd. Dan moeten wij als gamer daar dus vanuit gaan. Dat die zaken ook niet zullen worden geïmplenteerd.

Konami is schuldig tot het tegendeel is bewezen.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er een hoop mensen niet op 1 lijn zitten met Seabass.
    Ik snap niet dat zo iemand al zoveel jaar zoveel fouten maakt. Kan gewoon bijna niet anders dan dat hij PES wel goed vind en Europa niet. Anders had hij PES toch wel verbeterd :confused:
    En Europa zou flink geld kunnen leggen in z'n laatje.

19. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    probleem was ook dat pes2008 wel nog heel goed verkocht...

2009 werd al minder, toen ging konami pas kijken wat er aan de hand was, terwijl forums al 2jaar klaagden ging seabass en co pas dit jaar beginnen met luisteren en kijken wat de pesfans eigelijk willen...

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sinds PES5 roepen me met z'n allen toch al dat het er niet beter op aan het worden is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina