[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ziet er behoorlijk freaky uit.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad

    Ik neem aan dat het die stukjes zijn met de datum + tijd.

    Ik ga toch eens kijken of ik er wat meer over kan vinden. :eek:
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze hebben er weer een:

    ma 24 aug 2009, 16:28
    Raadsels rond 'alien-baby' in Mexico

    In een uitgezette val voor dieren zou een buitenaards wezen gevangen zijn.

    De levende 'alien-baby' is in mei 2007 bij een boerderij in de val gelopen. Het wezen is al die tijd door de eigenaren van de boerderij bewaard. Volgens hen schreeuwde en spartelde het wezen hevig toen het werd gevangen. De boeren waren zo bang dat ze het net zo lang onder water hielden tot het was verdronken, vertelden ze op de Mexicaanse televisie. Dat zou uren geduurd hebben. Pas onlangs gaven ze het lichaam vrij.

    Wetenschappers van universiteiten onderwerpen het momenteel aan verschillende onderzoeken, meldt de Duitse krant Bild. Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn; met name het deel dat verantwoordelijk is voor het geheugen bij de mens.

    Beelden van de vondst zijn naar buiten gebracht door 'ufo-expert' Jaime Maussan. Hij is er van overtuigd dat het echt om het lichaam van een buitenaards wezen gaat.

    In de regio waar de 'alien' is gevonden worden er dikwijls meldingen gedaan van ufo-waarnemingen en graancirkels.

    [yt]Me8Aa6-TNEg[/yt]
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Freaky, gaar dat het ook écht een levend iets was, en niet gewoon een nep sculptuur ofzo.

    Typisch trouwens: "Aaaaaah eng wezentje, DROWN IEEEET!!"
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar heb ik al eens van gehoord. Helaas dacht ik dat het fake was en het gewoon een pop was gemaakt door een grappenmaker...
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    El Chupacabre. *)
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Is dat niet meer een hondachtige?
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    [​IMG]

    Zoiets dacht ik altijd.
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ha, daar lijkt dat wezentje idd wel erg veel op 8)

    Mja, er doen natuurlijk veel verhalen de ronde over dat beest. Maar wat ik zo vreemd vind is dat dat wezentje dat die Mexicaanse boeren vonden wel écht een wezentje is, en niet zomaar een nep. Maar aan de andere kant is het weer zo dat Mexicanen overal dingen vinden en zien, de maagd maria in een soepkom, Jezus in een schimmelvlek op de muur, de Chupacabra in het bos etc. :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ik dit lees nemen de twijfels over de geloofwaardigheid van het verhaal weer flink toe. Ufo-waarnemingen en graancirkels (met name graancirkels :{ ), en dan duikt dit wezentje op. Right.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zou dit niet eerder een nieuw diersoort zijn? Beetje raar dat aliens hun baby's op aarde kwijtraken. 8)
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Chupacabra eet de kippen, schapen en geiten van Mexicaanse boeren, en doen honden de mond snoeren door angst. Heeft anders veel weg van een Coyote. :cool:

    Dat wezentje uit dat filmpje heeft overigens veel weg van een baby doodskop aapje, of een andere kleine aap soort.

    En die film ziet er zeker intressant uit, denk wel dat ik die eens ga kijken als die uit is.

    Edit:
    Nu docu bezig over La Chupacabra op Discovery Science.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Correct me if i'm wrong maar een Chupacabra zuigt het bloed op van dieren. Iets van een Coyote niet doet.

    Dat zou mooi zijn, ff het DNA vergelijken met een doodskop aapje en we weten het. Ben erg benieuwd naar de resultaten van de onderzoeken die worden gehouden.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Denk niet dat we er ooit nog iets van gaan horen, maar ik vond het ook verdacht veel op een kleine aapachtige lijken.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lolz, ondertussen heeft het lijkje even oortjes laten groeien en is zijn houding heel anders.. 8)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En ronde ogen, een kleiner hoofdje, een normaal lichaampje :+
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maansteen Rijksmuseum blijkt hout

    AMSTERDAM - Een stuk maansteen dat de nabestaanden van oud-premier Willem Drees jaren geleden aan het Rijksmuseum schonken, blijkt versteend hout te zijn.
    © ANP

    [​IMG]

    Steendeskundigen van de Vrije Universiteit concludeerden in een halfuur dat het geen echte maansteen is. Dat staat in Oog, het tijdschrift van het Rijksmuseum.

    Drees kreeg de steen in 1969 van de Amerikaanse ambassadeur in Nederland, op de dag dat de drie astronauten van de eerste maanlanding, onder wie Neil Armstrong, Nederland bezochten.

    Het museum verzekerde de steen ooit voor honderdduizend gulden. De waarde van het versteende hout zou hoogstens vijftig euro bedragen. Toch blijft het kleinood waarschijnlijk in de collectie van het Rijksmuseum.


    Hm... Of we zijn opgelicht, OF.... het komt inderdaad van de maan en daar is dus hout! :D :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina