De wereld rondgaan is anders wel een aardig verschil dan eventjes de noordzee over steken naar Engeland. En dat ze op een zeilboot geboren is zegt ook geen drol, voor het zelfde geldt was ik in een auto geboren, maar dan hoef ik ook geen geweldige coureur te zijn.
Vind ook gewoon correct dat het niet mag van de overheid , ze is 13 en moet naar school. Leuk dat zij een recordje wilt verbreken, maar ze heeft wel gewoon leerplicht, net als ieder ander kind. Gewoon een naief kind dat ook niet verder denkt dan dat het haar wel leuk lijkt om te doe. Je beseft niet hoe naief en kinderlijk 13 jarige meisjes zijn gast.. Ga maar is een dagje in een 1e/2e klas zitten op een middelbare school en je komt er zo achter. Die kinderen zijn absoluut niet klaar om zo een project in hun eentje doen, veels te speels.
Vind het trouwens ook een verwend pokkekind, tering wie denk je wel dat je bent. 'Ja ik kan zeilen dus ik ga de wereld over.. Ooh mag dat niet ? Dan ga ik wel in Nieuw-Zeeland wonen zodat het wel mag'.
Laatst bewerkt: 25 aug 2009