De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat is de reden dat ze geen digitale tv wilt? Ik weet niet hoe oud ze is, maar als jij aan haar uitlegt dat het beeld en dus ook de letters scherper zullen zijn en voor haar beter te lezen, misschien dat ze dan tot inkeer komt? ;)

    Jij weet ook dat het abbo niet omhoog gaat bij Ziggo wanneer je overschakelt van analoog naar digitale tv.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze zijn daar stront eigenwijs :)

    Ze wonen in Almelo en daar is het nog 50% Cogas en 50% Ziggo.
    Vanaf volgend jaar wordt het hele kabel gebeuren door Ziggo overgenomen.

    Mijn tante heeft een Hoogglans zwarte Philips 32PFL3404 (FullHD) gekocht bij de MM voor € 388 ( Actie Twente gaat plat ).
    Alles netjes voor haar geinstalleerd en ingesteld.

    Ze was zo tevreden dat ik € 25 in handen gedrukt kreeg 8)
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De Philips 32PFL3404 is toch niet FullHD??
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn fout |:-

    Heb even de advertentie erbij gepakt en het gaat om een 32PFL3614.

    Omdat de gebruiksaanwijzing maar bestond uit 6 pagina's moest ik voor de zenders sorteerfunctie een manual downlaoden.
    Ik waarschijnlijk de 3404 gedownload.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, die is wél FullHD :9
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand tips voor een goede full HD tv tussen de 600/700 Euro? Er zijn er zoveel te vinden, ik zie door de bomen het bos niet meer. De enige eis die ik stel is dat ik gewoon lekker kan gamen op een goed schermpje. Ik heb al gezien dat ik voor 600 Euro een degelijke Samsung tv kan krijgen. Iemand tips?

    Ik wil trouwens beslist geen LG! :emo:

    Edit: Zelf had ik zoiets als dit op het oog:
    http://www.modern.nl/Televisie_en_DVD/Televisie/LCD_Televisie/14/013758/SAMSUNG_LCD_televisie_-LE37B550

    Iemand ervaringen met dit type? Zie ik iets over het hoofd?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn Samsung 2333HD ergens anders gehaald. Heb wat foto's gemaakt en ben hem nu even aan het testen. Zo te zien geen dode/luie pixels.:D Zal vanavond even mijn bevindingen posten.
     
  8. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geen LG eigelijk?O-)

    Ik zou deze kopen.

    Weet je misschien of ze die philips nog hebben want ik ben opzoek naar een 32 inch scherm maar hoeft geen Full hd tv te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom geen LG maar wel een Samsung.....?
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd,

    Zit er zelf over te denken om dat scherm voor erbij te nemen.
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gekocht voor mijn studentenkamer. Handig als TV, Multiscreen setup en voor de Xbox 360.

    Allereerst de doos:
    [​IMG]
    Alles zit mooi compact verpakt. Imo is hij zeer compleet. Er zit een handleiding, voet, poetsdoek, afstandsbediening e.d. bij. Ook worden er diverse kabels bijgeleverd, waaronder een D-sub kabel (VGA<->VGA).

    Het scherm is zo'n 60 cm breed schat ik. Nadat ik de monitor op zijn voet had gezet drukte ik voor het eerst op de Power knop.:cool: Er verscheen een gebruiksvriendelijk menu waarmee de monitor in zo'n 10 stappen kan worden ingesteld. Daarna had ik beeld.O-)
    [​IMG]

    Ik maak gebruik van Digitenne.:) Beeld is scherp, maar wel blokkerig door het DVB-T signaal. Dit is echter een beperking van Digitenne. Ik keek wel even raar op dat ze geen antenne hadden bijgeleverd. Gelukkig had ik er nog 1 liggen.

    Het switchen tussen de diverse modi gaat ook erg makkelijk via een knop op de afstandsbediening. Zo kijk je TV en zo wisselt hij naar het signaal van de laptop of HDMI.
    [​IMG]
    [​IMG]
    De resolutie is 1920x1080. Ik heb nog nooit zo'n groot bureaublad gehad.:+

    [​IMG]

    Het instellingenmenu is ook zeer uitgebreid, dus de monitor kan naar wens worden aangepast.

    Het scherm heeft ook een fraai design, met mooie bloemetjes achterop.8)
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ja Rubens, je staat er goed op!:+

    [​IMG]

    Als mijn Xbox 360 binnen is kan ik ook de HDMI testen. Ik vind het een hele complete monitor met veel functionaliteit voor dat geld.
     
  12. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je ook welk deel digitale tv is? Mijn postcode is 7607NN.
    Er word aangegeven dat Alles-in-1 wel kan, maar digitale tv niet?:{
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb nu al enkele maanden de Sony Bravia KDL-32W4000 Full HD lcd 32 inch tv. Opzich prima tv maar met games stoor ik me de laatste tijd aan wat vertraging/ghosting. Vooral bij games als CoD en Forza merk je dat. Is het gewoon zo dat LCD altijd minder snel in snelheid het beeld weergeeft dan bijv plasma?

    Mijn broertje heeft een big ass Samsung HD ready Plasma maar daarop zien de games er een stuk soepeler en sneller uit. Ik kan mijn tv laten calibreren (ISF) maar heb geen flauw idee of dat gaat verbeteren. In de demo van Batman bijv als je je snel van gaat rond draaien dan zie je de ghosting wat. Hoe ervaren jullie dit?
     
  14. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dadelijk kijken voor een 32 inch tv weet iemand een goeie voor de prijs van 300/350 ik ga denk ik voor de lg 2000.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoelde het iets anders.
    De abonnements kosten zijn nu verdeeld over 2 providers , de aansluitkosten (analoog) betaal je aan de Cogas en het Digitale gebeuren betaal je weer aan Ziggo.
    Vanaf volgend daar zal het 100% Ziggo worden.

    Mijn tante heeft telefonie en internet van Ziggo , dan zou digitale tv ook geen probleem mogen zijn.
    Heb even op de site van Ziggo gekeken en bij de postcode 7607VJ krijg ik ook de melding dat televisie niet beschikbaar is.
    Volgens bedoelen ze hier mee het analoge gebeuren van de Cogas !!

    Bel anders even met Expert aan de Ootmarsumsestraat , hij kan jouw meer duidelijk geven.
    Telefoon : 0546-870880

    Heb zelf een Bravia KDL-40D3500 maar heb geen last van vertraging/ghosting !!
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Super mooi ding, gebruikvriendelijk dus, maar twijfel nog steeds of ik niet beter voor een 32 inch full hdtv moet gaan. Die zijn alleen weer zo'n €100 duurder.8)

    Oké, ik heb net zelf even gebelt naar Ziggo en ze zeiden dat het mogelijk was. Ik moest dan alleen zelf even het opzeggen bij Cogas.
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat moet je inderdaad voor jezelf nagaan. Voor mij hoeft het niet zo super groot. Ben er in ieder geval erg blij mee!
     
  18. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze tv bestellen maar is die site vertrouwbaar?
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, denk het wel. Is wel een bekende winkel.
     
  20. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hier bestellen maar smiddags stond nog direct leverbaar en nu ik wil bestellen staat er 4 weken:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina