Ik heb hem gekocht voor mijn studentenkamer. Handig als TV, Multiscreen setup en voor de Xbox 360.
Allereerst de doos:
Alles zit mooi compact verpakt. Imo is hij zeer compleet. Er zit een handleiding, voet, poetsdoek, afstandsbediening e.d. bij. Ook worden er diverse kabels bijgeleverd, waaronder een D-sub kabel (VGA<->VGA).
Het scherm is zo'n 60 cm breed schat ik. Nadat ik de monitor op zijn voet had gezet drukte ik voor het eerst op de Power knop.
Er verscheen een gebruiksvriendelijk menu waarmee de monitor in zo'n 10 stappen kan worden ingesteld. Daarna had ik beeld.
Ik maak gebruik van Digitenne.
Beeld is scherp, maar wel blokkerig door het DVB-T signaal. Dit is echter een beperking van Digitenne. Ik keek wel even raar op dat ze geen antenne hadden bijgeleverd. Gelukkig had ik er nog 1 liggen.
Het switchen tussen de diverse modi gaat ook erg makkelijk via een knop op de afstandsbediening. Zo kijk je TV en zo wisselt hij naar het signaal van de laptop of HDMI.
De resolutie is 1920x1080. Ik heb nog nooit zo'n groot bureaublad gehad.
Het instellingenmenu is ook zeer uitgebreid, dus de monitor kan naar wens worden aangepast.
Het scherm heeft ook een fraai design, met mooie bloemetjes achterop.
Ja Rubens, je staat er goed op!
Als mijn Xbox 360 binnen is kan ik ook de HDMI testen. Ik vind het een hele complete monitor met veel functionaliteit voor dat geld.
Klik om te vergroten...