De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Quagliarella _O_

1-0

2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat zij de meeste teletekst supporters hebben die tijd hebben een forum vol te proppen met shit tijdens de wedstrijd.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we die discussie weer voeren ..

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @FR-Haan

Sorry hoor, maar wat slaat dat nou weer op???!! Ik ben vooral Ajax-supporter geworden, omdat ik in mijn jeugd door mijn familie altijd Ajax Ajax en nog eens Ajax rond mijn oren hoorde :). Dat is eigenlijk bij iedereen zo. Als je vader een ...-supporter was en nog steeds is, dan word jij meestal ook die ...-supporter. Of hij nou voor Heracles, Feyenoord of Fortuna Sittard is, jij krijgt dat meestal mee door je jeugd heen.

En die reactie van jou daarop is echt zinloos omg.....

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hamsik !!!!!!!!!!!!!!! Goal !!!!!!!!!!!!! 2-0 !!!!!!!!!!!

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Trok die weer eens zijn shirt uit bij de goal? (gele kaart in dezelfde minuut).

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, omdat het zijn eerste goal is zal ik maar zeggen.

Vi is er dit keer wel heel snel bij, we hebben al 3 punten :9

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    In welk sterrenstelsel denk jij dat je deze discussie kan winnen? Alsjeblieft, ga 'm niet aan, je red het niet tegen de 'logica' die je op jezelf afroept.. 8)

Believe me, I've tried..

Oke, nog 1 dingetje zeggen dan; Wanneer je de meeste supporters hebt, heb je ook de hoogste kans op meer supporters die geen geld hebben voor een seizoenskaart. Aangezien de leeftijd op dit forum rond de 20 ligt, qua voetbal fans, is dit niet zo'n gekke gedachte he? Een student die €300,- voor een seizoenskaart neer kan leggen zie je niet zo heel snel.

Dus stop alsjeblieft met deze discussie hier voeren, want hij heeft geen zin op dit forum. Ga daar maar mee naar echte voetbalforums. (L)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hoe komt het eigenlijk dat jij supporter bent van Napoli. Is namelijk niet iets wat je snel ziet als je aan iemand vraagt wat z'n lievelings club uit het buitenland is. Bedoel het niet slecht in ieder geval hoor. :thumbs:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maradona fan?

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond feyenoord de eerste helfd goed spelen, alleen de kanzen werden niet afgemaakt:mad:.
    De twede helft zakte ze wat in en kwam twente op een dik verdiende voorsprong, toen werd feyenoord weer wakker en maakten ze toch nog de 1-1 uit de penalty.
    Ze hadden in de eerste helft al voor moeten staan, maar het mocht niet zo zijn.
    Volgende week willem 2, daar moeten we gewoon 3 punten pakken:)

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Was in de Kuip zelf, maar vond niet dat Twente verdiend op een 1-0 voorsprong kwam hoor..

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Oke gozer, wat je hier zegt klopt dus echt niet. Twente had nog geen enkel serieuze doelpoging gedaan voor dat de 1-0 viel. Enige uitgespeelde kans voor Twente was in het begin toen Kufo een teenlengte tekort kwam. Prachtige emotie in de Kuip toen de penalty werd gegeven zeg, er was nog meer gejuich dan toen Makaay hem benutte.

Wel een dubbel gevoel over deze wedstrijd. We hadden gewoon moeten winnen (Cisse 3 grote kansen, Guzzie 2x net naast, Kopbal Tomasson, Slory paal), maar uiteindelijk toch wel blij met een punt zo in de laatste minuut. (En ja ik was in de Kuip dus misschien is mijn verhaal wel een beetje door een Rood-Witte bril:+)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb alleen de samenvatting gezien en ik denk dat je er niet ver naast zit. Feyenoord had in de eerste helft gewoon minstens 1 keer moeten scoren. Nu is het net alsof ze goed wegkomen door die late penalty maar ze hadden veel eerder zelf moeten toeslaan.

(en ik was niet in de kuip en als ik al een rood-witte bril heb dan is dit zeker geen rotterdams rood-wit :+ )

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar wat een duikelingen aan de kant van Feyenoord. Die van Bahia misschien nog wel het ergst. Ik vond het ook geen overtreding op De Guzman waaruit de vrije bal en daarna penalty kwam. Sowieso is het per speelronde weer zo dat iedereen nóg makkelijker gaat liggen lijkt wel. Heb weer wat watjes gezien, je moet toch verdomme proberen te blijven staan als een echte man stelletje homo's!

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had altijd al iets met Italie, en ben toen voor het eerst naar Napoli geweest. De drukte, chaos, de Napolitanen, de stad enz sprak me aan. Ben toen ook naar het Stadion geweest (helaas niet in geweest). Langzamerhand Napoli gaan volgen en inmiddels elke wedstrijd en elk nieuwtje. Het was dus het totaal plaatje wat me aansprak, iets wat in Barcalona niet gebeurde.

2-1 inmiddels door Lucarelli, kan het blijkbaar nog steeds. Lavezzi gun ik nu ook wel een doeltpunten, maak die 3-1!

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die bal van Cissé, nadat Slory hem op de paal schoot, MOEST gewoon zitten. Gaat ie hoog over=(

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quagliarella \o/

We hadden het moeilijk de 2de helft maar de 3 punten moeten binnen zijn!

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Die bal die Cisse met Links recht op Boschker schoot (1ste helft) moest hij afleggen, Slory en Tomasson voor open doel helemaal vrij. Was perfect te zien vanaf Z4.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hou eens op joh! Feyenoord had de wedstrijd geregeerd, Twente schiet 1x op doel en hij valt er in. Dik verdiend? :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina