De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Feyenoord verdiende gewoon de 3 punten IMO. Ben wel blij dat Feyenoord weer bovenin meedraait, en ik hoop dat ze dat lang kunnen volhouden!

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax was bedroevend...

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever bedroevend voetballen en met 3-0 winnen dan enorm veel doelpogingen en gelijkspel (hoewel het tegen sparta ook aardig bedroevend was)

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Juist! Heb mijzelf al voorgenomen weinig te gaan klagen op het spel van Ajax, zolang het maar de volle pot oplevert evenals een derde ster. Neemt niet weg dat ik weer ouderwets lekker mag zeiken als je met 0-0 tegen Sparta gelijkspeelt:emo:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nou ik kom toch liever op werk als Feyenoord met goed voetbal 1-1 speelt tegen Twente, een van de betere clubs uit Nederland, dan dat ze 1-0 met afgrijselijk voetbal zoals tegen Heracles.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zeg je dat 3 wedstrijden voor het einde ook nog :+ ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja hoor..

3 wedstrijden voor het einde doen wij toch nergens meer om mee :p.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha my hero _O_

Ik moet bekennen dat ik bij de samenvattingen echt genoot van Feyenoord, spelen echt mooi voetbal! Jammer dat ze er niet in gingen..

Boschker is echt een vage keeper, soms staat ie te grabbelen als een D-pupil en de andere keer is hij de beste keeper van Nederland 8)

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zo Feyenoord loopt wel steeds te zeuren met die schwalbes van Suarez, zelf zijn ze 16x zo erg als ik kijk in de samenvatting.

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Haast elke vrije trap is een schwalbe (een kwestie van opspringen als tegenstander een tackle inzet), als voetballers echt geraakt zouden worden zouden er veel meer blessures zijn.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toch altijd mooi hoe dat soort situaties ineens een hele andere oorzaak krijgen als het je eigen club betreft :+

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

O puhlease, laten we alles even op het geval apart beoordelen zeg :emo:

Tuurlijk was dat van Bahia een schwalbe, maar gaan we daar nu een probleem van maken? Het was gewoon een geladen wedstrijd.

Ik word een beetje moet van al die zwart wit reacties van jullie zeg.

@Robin: ja tuurlijk jongen :lol:. In de B'tjes waar jij in voetbalt misschien, maar op senioren niveau worden tackles echt niet standaard ontweken hoor :emo:.
    En alsof je van een schop gelijk een blessure krijgt. Vrijwel alle blessures die ontstaan zijn spierblessures oid. Van een trap tegen je enkel krijg je een blauwe plek, en die ga je pas voelen als je je schoen uittrekt en de dag erna. Om maandag/dinsdag gewoon weer te kunnen trainen.

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  13. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt dat uit? Schwalbe is een schwalbe, en feyenoord naaide simpelweg twente kaarten aan. En als ik Suarez een fopduik zie maken komt dat nooit 'omdat het een geladen wedstrijd' was.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja maar om dan gelijk Suarez etc erbij te roepen en dat Feyenoord 16x zoveel schwalbes maakt.. Zucht denk ik dan.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dus als mijn voet op de grond staat en ik krijg een sliding om m'n enkel dan heb ik daar maar 2 dagen last van...?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Uitzonderlijke gevallen apart gelaten, als iemand tegen je enkel schopt kun je volgende week waarschijnlijk weer voetballen.
    Dat jij dan weer een situatie gaat omschrijven waar normaal rood voor staat en wat in 1 op de 10 wedstrijden voorkomt, vind ik dan weer ronduit flauw.

17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik voetbal bij de senioren bij VV Capelle dus weet wel degelijk hoe het werkt. Maar luister is naar het commentaar de afgelopen jaren over Affelay, hij was te vaak geblesseerd. De oorzaak daarvan was zijn vele lopen en dat hij schoppen die hij kreeg niet kon ontwijken, dan raak je veel geblesseerd.

Kijk nou eens naar duels op het middenveld, hoe vaak gebeurd hier nou echt wat? Spelers zien dat ze de bal nergens kwijt kunnen en laten zich in de buurt van een tegenstander vallen. Noem mij jij eens het aantal keren dat iemand geel heeft gekregen voor een schwalbe op het middenveld? Daar worden geen kaarten voor gegeven en daardoor doen veel spelers dat gewoon...

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Affelay wordt gewoon vaak geraakt om hij snel loopt met de bal en de tegenstanders vaak te laat komen. Daar valt echt niks aan te ontwijken hoor, als je met volle snelheid iemand passeert en die geeft je een koekje. Heeft niks te maken met het feit dat alle andere middenvelders tackles ontwijken.
    Maar in je laatste post zit je alweer terug te krabbelen. Eerst zeg je dat alle overtredingen in het betaald voetbal gewoon schwalbes zijn, en dat is gewoon echte onzin.
    Besides, een overtreding is niet per definitie dat je iemand schopt hoor, je hoeft hem niet te raken. Als je het probeert en de kerel springt weg is het ook een overtreding, en dus geen schwalbe.

Er worden geen gele kaarten gegeven voor schwalbes op het middenveld, omdat die nooit gemaakt worden. Speler schiet er namelijk niks mee op, aangezien een vrije trap op 40 meter van het doel weinig nut heeft.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat dan weer nergens op. Je hebt er wel degelijk voordeel van, omdat je balbezit behoudt.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja ok, dan doe je het dus in geval van nood zeg maar. Niet echt een schwalbe, want volgens de definitie wil je dan een scoringskans krijgen :p.
    Maar je hebt gelijk ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina