pato arauja? Wut de fack vaag dat dit verder nergens bekend is dan vaak weet derksen dit soort dingen ook wel
Lenie t'Hart is anders een heel lief mens hoor Heb haar een keer ontmoet toen ik iets van acht was ofzo
Araujo zou die Zé Eduardo zijn waar vandaag al eerder geruchten over waren. Ken die vent niet. Verdediger...
is dat bericht van die gast die mensen uit het vu kent wel echt zo? Kan makkelijk zijn dat hij namen noemt van gasten waar ajax interesse in had.
Kerlon is wel van de selectielijst van de officiële Intersite afgehaald. Ik heb 'm er vanmiddag nog zelf op zien staan toevallig.
Is nu 100% zeker! Lijkt me een leuke speler. Hopen dat hij vrijdag al mag meedoen. Morgen om 17:00 sluit de transfer-deadline. Fortuna moet nog 1 speler aantrekken. Dus morgen komt er nog eentje bij. Of er word een jeugdspeler een contract aangeboden.
Toch vrij mooi dan. Nou nog hopen dat ze het ook goed gaan doen al ben ik zelf sceptisch over Pantelic.
wat een deal zeg van Kerlon, hij kost niks en stel dat hij de sterren van de hemel speelt hebben ze ook nog een optie tot koop Zé Eduardo ken ik zelf niet, hoeveel zou hij gekost moeten hebben?