Eduardo is ook pas 18 jaar natuurlijk. Hij zal misschien volgend jaar pas belangrijk kunnen worden, om nu al veel te verwachten van Eduardo lijkt mij unfair tegenover Eduardo.
@ Fiasco Ja dat is zeker jammer dat Maxwell en Bojan enkele weken eruit liggen. Gisteren nog de wedstrijd gezien. Wat was ik blij dat Ibra scoorde, mooi voor zijn zelfvertrouwen. Toch blijf ik erbij dat ze Eto'o nooit moesten wegdoen, maarja ze 'moeten' inkopen voor hun reputatie. Bojan speelde werkelijk fantastisch en Keita had ook 2 kansen waarvan 1 kopbal erin ging. BTW: waarom deed Henry niet mee?
Jup. De Euroborg staat er ook nog gewoon. Maarre Kerlon naar Ajax dus met een leuke constructie. Kost geen zak en als hij goed is dan mogen we hem houden. Hadden we dat ook maar met andere spelers gedaan. Ben benieuwd wat hij kan betekenen voor Ajax. Hoppa!
luisao komt echt niet, grotere clubs dan ajax wilde hem ook hebben en wtf echt, 2 maanden lang hoor je NIKS over aankopen voor ajax en opeens is het boem pats spelertjes sprokkelen
Wtf, eerst zeiden ze toch dat ze geen geld meer hadden voor versterkingen? Wel leuk voor Jol dat hij evenveel vrijheid krijgt als van Basten om spelers te halen destijds. Hopelijk voor ajax koopt hij wel verstandig in
Nee Eduardo is nog niet bevestigd ze zijn momenteel nog in onderhandeling met het die investeerders en de speler zelf
wtf.. kan het me niet voorstellen, maar als het zo is dan moet ajax hem metéén binnenhalen. wat een geruchten trouwens allemaal over ajax opeens
Spalletti is weg bij Roma, wat begrijpelijk is na weer een dramatische seizoensstart en onbegrijpelijke opstellingen, maar dat ze vervolgens akkoord schijnen te zijn met Ranieri terwijl ook Mancini beschikbaar is is echt echt
huurovereenkomst..? Had liever gehad dat ze hem kochten. Wat heb je nou aan het huren van een 18 jarige speler voor 1 jaar.
Vaag, daar heb je toch geen zak aan verder. Misschien hebben ze wel een optie bedongen tot koop. Dat Ajax het eerste bod mag doen ofzo als hij bevalt.
ja hoop het, een speler voor 1 jaar huren van 18 is gewoon achterlijk als er verder geen mogelijkheden zijn.
Heeft bij Ajax gezeten, heeft geloof ik jullie toen nog op gelijke hoogte OF een ronde verder geschoten in de "Europa League"