Juist ja, weer een wall-of-text met een hoop bagger d'r in
Vent, ik blijf bij mijn mening. Als je het sarcasme niet af kon lezen van mijn : "Zwart, met een vleugje wit" dan weet ik het ook niet meer
Jij wil gewoon overal het positieve in zien terwijl dat gewoon echt niet mogelijk is. Als jij wil geloven dat Michael Jackson ( zoals hij zelf verteld ) maar 2 keer geopereerd is moet jij dat vooral geloven, ik lach je dan echt vierkant uit. Als jij geloof dat Michael Jackson een perfect blanke huid heeft gekregen dankzij Vitiligo, prima ... geloof dat maar. Wat ik al 98720497109274 posts hier probeer te melden is dat je niet alles moet geloven wat de 110% Jackson fans je voorschotelen. Niet elk bericht uit The Sun zit vol met leugens. Sterker nog, het moet ERGENS op gebaseerd worden en vaak word het dusdanig onderbouwd dat je wel in begint te zien dat Jackson een rare was van tijd-tot-tijd.
Jij komt continu met dezelfde argumenten aan. Tabloids are BAD m'kay!? Waarom? Omdat ze jou "held" in't verkeerde licht zetten? Doe in GODSNAAM niet zo naïef.
Er zijn zoveel mensen hier geweest die een negatieve mening over Michael Jackson hebben, mensen die dingen heel anders bekijken van zowel de slechte als goede kant. Ik bekijk ze van beide, want hij maakte godsgruwelijk lekkere muziek maar was niet 100% meer in z'n bol. En bij ELKE negatieve mening kom jij weer met een tegenwoord dat het niet waar is? Lees eens wat beter, kijk eens wat verder dan The Sun ( EVIL, kijk uit!
) en kijk eens verder dan het idool waar jij "fan" van bent.
Denk jij hier maar eens over na. Als Michael Jackson leed aan Vitiligo, hoe kan het dan zo gebeuren dat je huid zowat LOSLAAT?
Sssttt, tis al goed jongen
:
Knuppel = mafkees, pannekoek ... hoe je het wil zien.
Rot op = niet specifiek tegen Kabuto gericht, meer gericht op de hele nutteloze discussie die ik en andere toch nooit winnen. Kabuto heeft immers altijd gelijk en The Sun = evil.
Harses = hoofd.
Klik om te vergroten...