[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat valt niet te ontkennen. Heb die foto's bekeken vanaf 1973 tot en met 2009 en je ziet gewoon duidelijk dat het ook zo is. Nu begin ik mezelf van eerst beetje tegen te bespreken misschien maar het is inderdaad wel zo.

Nu lekker slapen iedereen <3

2. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hallo iedereen!

Ik zit eigenlijk erg weinig op dit forum maar heb deze discussie deels meegekregen. Zelf ben ik geen fan van Michael Jackson, simpelweg doordat ik niet van zijn muziek houdt (hij HEEFT briljante muziek, dat valt niet te ontkennen). Ik vind bepaalde nummers dan ook wel erg goed. Ik zal dan ook niet als een Michael jackson fan praten, maar ik denk dat ik redelijk een idee heb gevormd over hoe Michael Jackson is. Dit omdat ik zijn leven WEL interessant vond. Michael Jackson is opgegroeid bij een vader die hem in de hoek duwde als hij een stapje fout deed, die hem lelijk noemde en vond dat hij een dikke neus had. Michael Jackson kreeg te maken met acné waardoor hij zichzelf lelijk vond. Zo erg dat hij zich niet meer in het openbaar durfde te vertonen. Hij wilde iets veranderen en uiteraard was dat zijn neus (nee, ik praat niet over zijn huid, zelfs een man die zelf vitiligo had wist zeker dat hij vitiligo had en het is ook bewezen). Michael werd een apart karakter, maar tegelijkertijd ook een van de meest liefdevolle personen die je maar kunt wensen. Hij heeft geen jeugd gehad en wilde dat anderen dat wel kregen. Wie zou uberhaupt een heel landgoed komen om zieke kinderen de dag van hun leven te laten meemaken? Dat doe je niet omdat je zo nodig kinderen wilt misbruiken, dat kun je ook wel zonder landgoed dat miljoenen kost. En ook over de goede doelen valt weinig te zeggen. Als je kinderen misbruikt ga je geen miljoenen geven aan goede doelen. Zou weinig opleveren. Dus dat verhaal van kindermisbruik is naar mijn mening complete onzin. Michael kocht één van die families die hem aanklaagden om, om van het gezeur af te zijn. Dat zij daar akkoord mee gaan zegt volgens mij al genoeg. Je zou toch willen dat die aanrander opgepakt wordt? Lijkt me dus sowieso niet waar.

@ Rampage: Je hebt het over het bleken blabla, ik ben toch benieuwd hoe goed jij bepaalde dingen bestudeerd hebt. Niet om je onderuit te halen hoor, absoluut niet, maar je huid helemaal bleken kan niet. Michael HAD vitiligo, dat zijn feiten. Dat is ook te zien aan de vlekken. Echter heeft hij volgens mij wel bepaalde plekken gebleekt, omdat ie anders eeuwen in de make-up zat. Correct me if I'm wrong, ik ben geen expert.

Dan over die media, die alles omdraait en het verhaal zo anders maakt. The Sun heeft duizenden verhalen uitgebracht, waarvan 99% niet waar (die injectienaalden, Quincy Jones die zegt dat ie geen vitiligo had, terwijl Quincy maar al te goed wist dat de media Michael kapot heeft gemaakt en al helemaal The Sun, huid******, omdat hij een tas droeg met iets erop dat daarop wees, terwijl hij al jaren die tas droeg voor zijn vitiligo behandelingen, enz enz). Allemaal mensen die erop uit waren om goed te verkopen. Wie wil er lezen: michael jackson misbruikt geen kinderen. Dan toch liever: Michael Jackson is een pedofiel!!!! Als je een beetje nagaat wat er allemaal gezegd wordt kun je nagaan dat het niet waar is. Dezelfde media zei dat Michael niet dood was, dat die gast van home alone de vader van Blanket was (net zo ongeloofwaardig als dat Michael de biologische vader is van Paris en Prince, gezien die gast blond haar heeft en Blanket sprekend op Michael leek). Wat ik hiermee wil zeggen is dat die dingen NIET te vertrouwen zijn, op geen enkele manier. Je moet iemand bestuderen, wil je weten hoe zo'n persoon echt is en ik denk dat die jongen die als fan reageert dat meer heeft gedaan dan degenen die geen fan zijn.

Hiermee wil ik niemands reactie onderuit halen. Het is niet raar dat je hem apart vindt, maar bij bepaalde dingen zijn ook jullie erg goedgeloofs (terwijl 1 van jullie ook zei dat juist de fan alle 'smoesjes' geloofde). Je hoeft je niet te verdiepen in iemand, maar diegene onderuit halen zonder dat je er wat van weet (naast de roddels) is ook niet volledig terecht.

Sorry voor het verhaal, haha. Nogmaals: ik ben zelf geen fan, maar ik denk dat ik hem wel zodanig heb bestudeerd dat ik weet waar ik over praat. En voor degenen die denken: Ga weg met je gezeur, en spreek me niet tegen: Sorry:D

3. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    En over dat verhaal met Latoya is not true. Latoya werd gedwongen door haar man dat te zeggen (komt je vast niet bekend voor, want dat soort dingen worden niet verteld in de media). Ooh en over het balkonverhaal: Yes, dat was dom. Hij had daar geen besef van maar dat valt ook niet echt goed te begrijpen als je hem niet bestudeerd hebt. Ik heb in elk geval veel van hem kunnen leren, op een positieve manier gelukkig

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]N7hohyZXvVs&feature=related[/yt]
    Deze boy klinkt bijna net als the king of pop. :eek:
    Vanaf minuut 1:00.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja, ik ben nog even bezig met het slachten van zombies. Maar oh boy, wat heerst hier veel onwetendheid zeg...echt.

En Trajectum....:thumbs:

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    @ deze topic

ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik helemaal aan de kant van BigKabuto sta en ik er precies zo over denk .

Ik weet gewoon bijna zeker dat deze man aan een psychische stoornis lijde, en dat komt door heel veel dingen ( die al overal bekend zijn) en daar ze eigen zo "misvormt" heeft met plastische chirurgie .En dat over de huidziekte geloof ik wel.

En ik weet zeker dat deze man van binnen een pure en zeker lief persoon was. En ik denk dat niemand maar dan ook niemand in zijn schoenen ook maar "normaal" kon blijven , helemaal onder de druk en stress waar hij bijna zijn hele leven heeft onder heeft geleefd , geen enkel mens houdt dat vol .Kijk maar naar de grotere sterren zoals Elvis ,Kurt Kobain .. die werden op een gegeven moment ook helemaal gek.

Maargoed Zeker weten doe je alles niet.

Maar ik geloof wel dat michael jackson niet de man is/was zoals de media hem neerzette.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben het ook 100% eens met Kabuto/Trajectum.
    Heb zelf geen eens zin moeite te doen om andere over te halen,geloof lekker wat je zelf wilt.
    Maar ga geen dingen roepen die nergens op slaan...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik begin daar ook aardig dichtbij te komen. Die rampage blijft maar door zeiken over zijn huidskleur en dat hij zichzelf minnachte. Toen Steel Dogg dit ook zei, deed Rampage net alsof dat voor de eerste keer werd gezegd...als hij beter had gelezen had ie gezien dat ik zelfs al had gemeld dat Michael (volgens zijn plastisch chirurg dan) een bepaalde ziekte had, waardoor als hij in de spiegel keek zichzelf lelijk vond, uiteraard moet Rampage er dan ook gelijk zijn huidskleur bijhalen. Wat volstrekt onzin is.

Maar ik vind het eigenlijk wel goed zo....de ene zegt dat ik alleen maar de positieve dingen uit de media haal en de negatieve gelijk als leugens bestempel. Vreemd he? Als het van The Sun komt? Raar dat ik dan mijn grote twijfels erbij trek he? Er word hier zoveel onzin verteld, zoveel wat rechtstreeks uit The Sun komt, joh je kunt net zo goed gelijk RTL Boulevard gaan kijken en alles geloven. |:-

Maar goed..here we go.

En precies na jou reactie kwamen dus de reacties wat ik bedoelde...en al eerder waren geweest.

Rampage die naar mijn mening gewoon simpelweg een hater is, want joh Rampage..waarom moet je fucking pedophile zeggen as Latoya ten eerste dat nooit gezegd heeft?Ga niet dingen lopen verzinnen. Ze zei op een 'normalere' manier dat er dingen niet klopten. Maar zoals Trajectum ook vertelde...werd Latoya gechanteerd en met de dood bedreigd door haar toen nog eigen man, als ze niet voor de camera zou beweren dat zowel zij als Janet seksueel was misbruikt door hun vader, en Michael gekke dingen met kids deed. Je mag het geloven of niet, maar ze verteld er zelf over in een interview. Als je wilt zoek ik de video wel op. Fucking pedophile...grapjas.

En ja wel, zij was dus WEL de enige die met dat bericht kwam, wat lul je nou toch slap zeg? Echt hoor.

Ja de Telegraaf kwam met een foto van het Bloederige shirt , die oorspronkelijk van The Sun kwam (HEY).
    VER na zijn dood, en ver na de doorzoekingen van zijn huis, en dan komen ze ineens met zo'n foto? Wat een bewijs zeg, misschien was dat shirt wel voor een act bedoeld? Of denk eens na....zou de politie dit niet simpelweg allang hebben meegenomen? Kom op zeg, denk !!!!!

illegale medicijnen.., Propofol is ten eerste hardstikke illegaal. Mag alleen maar gebruikt worden in ziekenhuizen. Oh de drug tegen sex naar kinderen weer...in de wereld gebracht door?
    The Sun en toen De Telegraaf, het spijt me Exar Kun,maar ik kies ervoor om keihard te gaan lachen om zulke berichten uit een Tabloid.

Oh brother, ....

Ja daarom kwam dit filmpje ook pas uit na zijn dood he? Dit waren privé filmpjes, als het aan hem had gelegen waren deze nooit uitgekomen. We wisten vrijwel AMPER iets van zijn kids of hadden videos toen ie nog leefde...en ineens hij is dood, en alles komt uit. Ja man....ik denk ook dat hij zonder enige publiciteit zoveel geld gaf aan kids die ziek waren, ze bezocht tijdens tours, puur om te laten lijken dat hij niks uitspookt met ze....DENK aub even zeg. Dit bedoel ik dus he Exar Kun, dit soort achterlijke onzin...want ik kan het niet anders noemen. Waar baseert Corona het uberhaupt op?

Rampage...lees Trajectum's bericht maar eens goed door, je kunt er een hoop van leren.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    BigKabuto, je bent officieel een knuppel. Echt waar.

Met jou kun je geen discussie aangaan of voeren. Heel simpel. Wil je weten hoe ik weet dat La-Toya hem een pedofiel noemde?

http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

Voila! Wiki trekt overigens de bronnen 9 vd 10 keer na.

Overigens ben JIJ degene die continu blijft zeiken over z'n pedofiele neigingen, z'n huidskleur. Rot toch op man, als je ook maar een greintje verstand in je harses had zitten had je geweten dat jou geliefde Michael Jackson niet spoorde. Maargoed, een mening over Michael Jackson is bij jou altijd niet-waar of gelogen. Heeft allemaal 100x uitgebreid in de krant gestaan ... D"r is nou geen ENKEL positief bericht naar buiten gekomen sinds dat hij dood is ...

WAT GEEEEEEEEEEEEEEEK!

Kabuto, bij jou is alles over Michael Jackson nooit waar en is hij altijd super-heilig.

Lees zelf even dit stuk door wil je?

_0/ Myah ... hij sliep toch ook niet in zo'n kamer? .... zie vorige pagina. Jij met je hater. Ik heb voglens mij meer dingen in huis dan jou met of OVER Michael Jackson en jij noemt mij een hater. Jij bent gewoon een figuur dat te lang met z'n neus in de boeken heeft gehangen en nu denkt te weten hoe hij is ...

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gek dat Trajectum nog geen enkele post heeft en net zoveel lult als BigKabuto :+. Misschien snel accountje aangemaakt dat er nog iemand helemaal achter MJ staat.

Ik word hier ook zo ziek van serieus. Hou er gewoon eens over op!

En wat SteelDogg al eens eerder aangaf, daar ben ik het volkomen mee eens. Wat maakt het nou in HEMELSNAAM uit of hij zijn huid heeft gebleekt of niet? Al geloof ik dat hij serieus Vitiligo had. Maar dan nog, wat maakt het uit mensen? Al zou hij zijn eigen apparaatje bleken en vol met tatouages zetten. Scheit aan! En dat geld ook voor die andere operaties, zoals zijn neus. Maakt mij ook geen ene flikker uit of hij 2 of 101 operaties heeft gehad.

Misschien is het gewoon beter zo om op een ander onderwerp in te gaan. :)

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee hoor, is niet nodig. We hebben het hier wel over Michael Jackson. Sommige mensen nemen alles altijd veel te serieus, zoals Kabuto. Ook al wijst alles in de NEGATIEVE richting van MJ zien de meeste mensen het nog steeds als leugen. OOK al hebben ze genoeg bewijs gevonden o.i.d.

Kabuto vind dat alles wat uit The Sun komt per definitie niet waar is. Als hij verder had gekeken dan z'n neus lang is dan had hij gezien dat het niet alleen in The Sun vermeld werd, maar ook in andere tabloids. Erg oppervlakkig. Dan schuift hij het af op de onwetendheid van andere, dat kan je gewoon niet maken. Klaar.

Feit blijft dat MJ niet voor niks WACKO JACKO genoemd werd. Was dat vanwege z'n levenstijl? Nee, dat was vanwege de rare fratsen die hij wel eens uithaalde. Baby's over balkon railings heen zwiepen, kinderen maskers laten dragen, niet eten, dood willen en noem zo maar op. Dat zijn ALLEMAAL dingen die al bevestigd zijn door zowel zijn familie als de pers. Nu begrijp ik VOLLEDIG dat je achter je idool staat maar je kan ook veel-en-veeeeelste ver gaan.

En Kabuto, maak voortaan geen Cloon-account aan wil je? Valt erg op. Zoveel onzin en hij weet precies wie en wat ( en MET wat ) hij mensen aan moet spreken. :+
    /Mod Even voor de duidelijkheid. Niks wijst erop dat trajectum12 een kloonaccount van iemand is. ~FFWD

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Deze discussie is eigenlijk zinloos. Iedereen heeft er een mening over, niemand kent echte feiten. Ik heb ook een mening, die is nogal beïnvloedbaar door de media. Dat is niet zo gek, want ik kende de man niet persoonlijk. Gisteren hoor je dat hij geen kinderen heeft misbruikt en morgen hoor je dat hij medicijnen slikte om zijn pedogevoelens te onderdrukken. Whatever denk ik dan, ik zou het ook allemaal niet weten.

Ik neem aan dat de overige members MJ ook niet persoonlijk hebben gekend. Prima als je achter je idool gaat staan, maar please, hoe de man in elkaar zat weten we niet.

De media roept heel veel, wij weten niet wat er waar van is. Niemand, maar dan ook niemand kan zeggen dat iets over hem een feit is geweest als je de man niet hebt gekend.

Jullie kunnen elkaar echt niet overtuigen omdat niemand echt argumenten heeft. Er is zoveel nonsens over de beste man geschreven dat het echt niet mogelijk is om de waarheden daaruit te pikken. Vorostander van MJ? Dan geloof je de berichten die in zijn voordeel spreken. Tegenstander van MJ? Dan denk je zeker te weten dat hij medicijnen moest slikken om zijn pedofiele gedrag te onderdrukken. Zo werkt het nu eenmaal.

Ik denk dat hij idd psychisch heel erg ziek is geweest. Of hij kinderen heeft misbruikt? Tja, ik weet het niet, hij is niet schuldig bevonden. Er was absoluut rook (dat kunnen we dan weer niet ontkennen), maar het vuur heb ik niet gezien. We kunnen dan blijven discussieren of hij dat heeft gedaan of niet, maar de waarheid zullen we niet weten.

Alles over deze man is onduidelijk, niets is zeker. Behalve dan dat hij briljante muziek kon maken.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Stoere vent, leuk voor je, nee echt. Ik ben ook al fan sinds mijn vijfde, en ik heb dit en ik heb dat....zo hey, was dat nodig? Zoals jij praat over Michael, vond ik dat nogal haterig over komen ja. Je maakt dingen extra overdreven en dramatisch door te zeggen dat Latoya Fucking Pedophile zei, terwijl ze dat nooit heeft gezegd op die manier. En inderaad..ze heeft het volledig teruggetrokken en steunde hem volledig in 2005, zoals je zelf kon zien.

En tabloids zijn? Juist.....wil je nou echt gaan beweren dat tabloids ook maar enige goed doen? En geloof je nou zelf dat Michael NA dat zuurtstofkamer artikel andere shit in de media bracht? Shit wat echt zeer beschadigend was? Kom nou zeg. Een zuurstofkamer en elephant man bones is zeer onschuldig, al heelmaal vergeleken met de shit die ze later ging vertellen over hem.

Ik zelf vond het ook niet ideaal dat ie zijn kids maskers omdeed, maar toen hij uitleg erover gaf begreep ik hem aan de ene kant wel weer. Maar zelf zou ik het niet doen,nou ben ik dan natuurlijk ook niet zo'n bekendheid als hem he? En als je de docu's gezien had, waar je zijn kinderen ziet..dan zie naar mijn mening gelukkige kinderen, dus echt eronder te lijden kwamen ze niet lijkt me.

Dood willen? Ja joh, dit is echt de eerste keer dat ik HOOR dat dat bevestigd is. Lisa Marie maakte op haar blog bekend dat Michael ooit tegen haar zei dat hij bang was te gaan zoals Elvis.

En dat je dan ook nog de conclusie trekt dat ik Trajectum ben...joh, wie is nou dan echt de knuppel? Had ik dat dan niet allang gedaan al? Ik 'strijd' hier al een heel tijdje, ik heb echt zoveel redenen om er een extra accountje bij te maken he?

Unlike you, heeft deze persoon wel heel wat research gedaan, dat is één ding dat zeker is. Jij begint ineens met mensen voor knuppel uit te maken en mij ervan te beschuldigen een clone account te maken gehad hebben, knuppel? Ja ik vnd je dat dan wel ja.

En Cyrax...welke rook dan precies? Alleen dat ie op tv vertelde dat hij er niks mis mee vond om je bed te delen? Want inprincipe begon de shitstorm toen in de media en mensen gingen ineens hun twijfels trekken.
    Ook gnoeg niet MJ fans denken dus net als ik, kijk naar Trajectum. Vrienden van mij, die echt niks met MJ hebben zeggen ook 'Ja, je deelt je bed met een kind, dus dan ben je gelijk maar pedofiel? Kijk naar wat ie allemaal doet voor kinderen...zou een pedofiel dat doen?' . Paar lui blijven hier wle zeggen, dat omdat ik een die-hard MJ fan ben niks negatiefs wil horen (LOL), als ze hadden gelezen hadden ze toch kunnen merken dat ik niet zo ben, maar ook genoeg non-fans denken op die manier.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Rampage,

Als je een discussie voert kan je ook gewoon netjes je taalgebruik typen.
    i.p.v "knuppel" "rot op" "" harses" we zitten hier niet in groep 8.

En je kloon account beschuldigingen zijn ook bullshit.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Juist ja, weer een wall-of-text met een hoop bagger d'r in :) Vent, ik blijf bij mijn mening. Als je het sarcasme niet af kon lezen van mijn : "Zwart, met een vleugje wit" dan weet ik het ook niet meer :emo:

Jij wil gewoon overal het positieve in zien terwijl dat gewoon echt niet mogelijk is. Als jij wil geloven dat Michael Jackson ( zoals hij zelf verteld ) maar 2 keer geopereerd is moet jij dat vooral geloven, ik lach je dan echt vierkant uit. Als jij geloof dat Michael Jackson een perfect blanke huid heeft gekregen dankzij Vitiligo, prima ... geloof dat maar. Wat ik al 98720497109274 posts hier probeer te melden is dat je niet alles moet geloven wat de 110% Jackson fans je voorschotelen. Niet elk bericht uit The Sun zit vol met leugens. Sterker nog, het moet ERGENS op gebaseerd worden en vaak word het dusdanig onderbouwd dat je wel in begint te zien dat Jackson een rare was van tijd-tot-tijd.

Jij komt continu met dezelfde argumenten aan. Tabloids are BAD m'kay!? Waarom? Omdat ze jou "held" in't verkeerde licht zetten? Doe in GODSNAAM niet zo naïef.

Er zijn zoveel mensen hier geweest die een negatieve mening over Michael Jackson hebben, mensen die dingen heel anders bekijken van zowel de slechte als goede kant. Ik bekijk ze van beide, want hij maakte godsgruwelijk lekkere muziek maar was niet 100% meer in z'n bol. En bij ELKE negatieve mening kom jij weer met een tegenwoord dat het niet waar is? Lees eens wat beter, kijk eens wat verder dan The Sun ( EVIL, kijk uit! :+ ) en kijk eens verder dan het idool waar jij "fan" van bent.

Denk jij hier maar eens over na. Als Michael Jackson leed aan Vitiligo, hoe kan het dan zo gebeuren dat je huid zowat LOSLAAT?

Sssttt, tis al goed jongen :):

Knuppel = mafkees, pannekoek ... hoe je het wil zien.
    Rot op = niet specifiek tegen Kabuto gericht, meer gericht op de hele nutteloze discussie die ik en andere toch nooit winnen. Kabuto heeft immers altijd gelijk en The Sun = evil.
    Harses = hoofd.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, want dan zou ik inprincipe ook Proceela en Smok3y overgehaald moeten hebben om positief over mij te praten. Rampage is gewoon raar bezig, hij zoekt het ook maar lekker uit.

Ik heb allang dingen toegegeven waar ik fout zat, en hij blijft maar met rotzooi komen en begint dan zelfs met "knuppel" en weet ik veel wat allemaal nog.
    Je bent zeker nog erg jong? pfff.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    :):

Wie is hier nou raar bezig? Kijk eens naar de gigantische lappen tekst die jij hier neer zet? Tuurlijk, als ik iets negatiefs over Micheal zeg kom jij weer met zo'n pro-Michael site aankakken om te bewijzen dat het NIET zo is. Voor elk negatief bericht wat er staat vind je op Internet 100'den berichten die datgene weer tegenspreken. Zo simpel is het. Want, waar bewijs jij nou ECHT dat iets niet waar is? Heb je concreet bewijs zoals wat ik heb over de pillen? Z'n zuurstof kamer... noem zo maar op.

Proceela, Smok3y ... en dat was het. Mensen die de afgelopen 2 pagina's lezen en denken te weten hoe de vork in de steel steekt :+ Om iemand NOG maar te citeren ( en heb de quote wat korter gemaakt )

Lees maar eens goed, misschien begrijp je het dan EINDELIJK.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

The Sun? Vriend...bekijk de kaft van hun krant/magazine eens....je hoeft amper hersens te hebben om te zien dat dat bagger is man, aub zeg. Niet alleen MJ. En je blijft onzin blaten...ik heb nog nooit gezegd dat ik niet geloof dat Michal veel aan zijn gezicht heeft laten doen. God man, iedereen kan dat zien. Ik lach jou dus nu vierkant uit, want ik heb NOGMAALS nog nooit dat gezegd, dus hoe kom je erbij, hmmm?

En weer blijf je doorgaan over zijn huidskleur he, ik vraag het je nog eens? LEES JE WEL? Ik heb je uitgelegd dat hij niet in 1x spierwit was, het begon al zeer vroeg, moet ik dan echt de fotos voor je zoeken joh? pfffffff.

En zijn huid liet los? whahahahaa, oh boy, dat is een nieuwe. En nee ik hoef niks te begrijpen van Exar Kun, want het gaat niet eens daarom. Dit ging over vooral tussen jou en mij, je bleef doorgaan over zijn huidskleur, kwam met verhalen waarvan allang bekend was die niet waar zijn. Ga maar goed kijekn. en ik kom met Pro-michael sites? oooooooh ok, dat is ook een nieuwe.

Ik heb ten eerste niet eens meer sites geplaatst en als ik iets plaatste was het een site over Vitiligo, waar een behoorlijk stukje over Michael instond. En dat is dan gelijk een pro-mike site he? Jaaaaaaaaaaaaaaaa.....

En je blijft mijn stukken 'blaat' noemen...ik hou het er gewoon op dat je het niet aankunt. Want ik heb je genoeg dingen laten zien en je blijft het tegendeel beweren, prima...maar wie is dan in denial?

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ben je nu serieus? Ik zeg dat er absoluut rook is (als een volwassen vent met vreemde kinderen in bed ligt noem ik dat rook), maar dat ik het vuur niet heb gezien (ik zeg dus dat het niet duidelijk is of hij wat heeft gedaan). Wat is daar zo vreemd aan? Sorry, maar dat lijkt me behoorlijk duidelijk. Natuurlijk is het eerste wat men denkt dat ie dan wel wat zal hebben gedaan. Ik zie niet in wat daar zo vreemd aan is eigenlijk.

Als jij nu gaat zeggen dat je 100% zeker weet dat MJ aboluut geen handelingen heeft verricht welke kunnen worden geplaatst onder het kopje misbruik (en daarmee bedoel ik dus ook geestelijk misbruik) dan hoor ik het graag. Wat dat kun je niet, je was er immers niet bij. Ik zou het nogal wat vinden als jij durft te zeggen dat je zeker weet dat MJ onschuldig is en geen enkele handeling heeft verricht jegens een minderjarig kind dat niet door de beugel zou kunnen.

Ik oordeel niet en ik veroordeel niet. Ik was er niet bij en hij is nooit daadwerkelijk vervolgd. Maar ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die zeggen zeker te weten dat hij niets maar dan ook niets heeft gedaan. Mensen die MJ dus niet persoonlijk kennen. Zoals jij. Maar je kunt gewoonweg niet ontkennen dat er rook is.

Ik begin echt te denken dat je iets te naief bent als het om MJ gaat. Eerst niet, maar hoe meer posts ik zie, hoor meer ik ga twijfelen eigenlijk.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Whahahahaha ... ik heb geen woorden voor personen zoals jou. Moet je nou kijken man. Wat voor poot heb je nou nog om op te staan? Jij komt met je tegenwoord over huidskleur dus ga ik daar lekker mee verder.

Dit is een discussie die ik niet kan winnen. Want als ik 20 pagina's terug kijk schoof jij JOU mening al bij iedereen z'n strot in. Over de operatie is simpel, als je dat zelfs nog had verdedigd ben je echt ver weg :+ Waar het MIJ om gaat is dat MJ zelf heeft gezegd 2 keer aan z'n gezicht te zijn geopereerd. Nou, maak daar maar 20 keer van. Als je nu nog niet weet waar ik op doel ... myah, dan nog maar één keer. Speciaal voor jou ;

Michael Jackson kan lang en breed lullen over zijn operaties ( ja, ik gebruik dit even ). Als hij zegt dat hij 2x is geopereerd heb je fans zoals Kabuto, bijvoorbeeld, die geloven dat het ECHT zo is. Dus, mijn hele punt ... Als Michael zegt dat hij kan vliegen, zijn er fans die dat nog geloven ook. Ook al komt de media met KEIHARDE bewijzen dat Michael uit z'n nek lult ... is het toch Michael's woord wat de doorslag geeft. Zo simpel is het.

Je hebt helemaal niet mijn tegendeel bewezen. Ik kan zo 1000000 site's vinden waarop staat wat hij met zichzelf heeft laten doen. 100000000 site's die hem afschilderen als een pedo of rare vent. Jij kan dan weer 1000000 site's vinden waarop het tegendeel staat. Het is JOU woord tegen dat van MIJ.

En Kabuto, ik ben 23 ... sorry voor m'n taalgebruik en wil je ook niet voor lul zetten. Jij gaat af en toe erg ver met je mening en, ja ... niet iedereen hoeft die van jou te delen. Leg je erbij neer dat ik zowel de GOEDE als SLECHTE kant van MJ bekijk. Hij was echt niet heilig, bij lange na niet.

Deel Deze Pagina