De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Had ook verkeerd gekeken, we moeten de wedstrijd daarna nog thuis tegen BV Veendam voor deze periode.
    Dat is de laatste wedstrijd van deze periode, was in de veronderstelling dat het acht wedstrijd waren in plaats van negen.

Dat is een ding wat zeker is, alleen hebben we de laatste jaren nogal moeite om daar te winnen.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh, dacht inderdaad dat 't er ook 8 waren. Wie weet kunnen jullie tegen Zwolle wel al de periode titel binnenslepen.

Ik hoop dat onze trainer nu eindelijk gezien heeft dat hij aanvallender moet gaan spelen met Fortuna. Altijd maar dan angsthazen voetbal word iedereen bij fortuna moe van. Je zag het gewoon wéér. Hele wedstrijd achter de feiten aanlopen omdat hun 2 verdedigers kunnen doorschuiven aangezien we maar met 1 spits spelen. En dan in de 70ste minuut alles omgooien en 4-3-3 spelen, en meteen 2 goals. Hoop dat de trainer het nu eindelijk ook ziet.

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een moeilijke poll...
    van Nistelrooij vind ik niet echt nodig, niet dat hij het niveu niet aankan maar we hebben genoeg gelijkwaardige spelers denk ik.

Vd Sar is wel degelijk nodig, andere kant vind ik het lullig voor Stekelenburg. Alle saaie potjes tegen Ijsland en Japan etc mag hij komen opdraven en op een leuk toernooitje mag hij dan weer lekker op de bank plaatsnemen. K bedoel daar word je als speler ook niet vrolijk van. Ik zou dan direct bedanken.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb thuis blijven gestemd. Tuurlijk is van der Sar de beste keeper ter wereld en is ons aanbod maar matig, je kunt echter niet eeuwig op van der Sar blijven leunen. Wel jammer dat met de in mijn ogen nog steeds redelijk matige defensie je een topkeeper eigenlijk wel nodig hebt. Dit is Steekie niet. Voor van Nistelrooij hebben we al een meer dan capabele vervanger. Huntelaar is zijn naam.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Op forums en gastenboek van Fortuna gaat het gerucht rond dat Ricksen momenteel gesprekken voert met Fortuna over een eventuele terugkeer waar Ricksen erg positief over zou zijn.

Zou erg mooi zijn, een speler met veel ervaring. Precies wat Fortuna nodig heeft met allemaal vrij jonge spelers.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Portugal_0/ Als er een goede Heer daarboven is laat hij die klootviolen volgende zomer mooi thuis:D

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Portugal is overrated :+

Dat elftal heeft z'n beste dagen gehad. Nou moet ik eerlijk toegeven ... ik vind Oranje nou de laatste paar wedstrijden niet echt denderend voetballen :emo:

Sneijder, irritante debiel. Ga Yolanthe ballen man ... maar ga geen smerige been-brekende overtredingen maken.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Oranje heb ik ook bijna nooit denderend voetbal zien spelen. Laatste twee wedstrijden waar ik met plezier naar keek was tegen Italië en Frankrijk. Ik val altijd in slaap als ze weer eens tegen een van de duizend kleine kut landen spelen om door te stromen naar een EK/WK. Wanneer krijgt Nederland nou ooit eens een moeilijke poule in een kwalificatie, altijd die klote kleine landen. Ik wil actie. 8)

Sar zou ik sowieso meenemen als hij wilt en kan, met hem hebben we meer kans. Zoals het er nu uitziet verwacht ik er weinig van, we hebben al een lange tijd een brakke verdediging, maar dan hadden we altijd Sarretje als reddende engel. Nu niet meer, en Stekelenburg is niet van het niveau Sar. Pech voor hem, maar als Sar nog een keer wilt schitteren ( Sar schittert altijd, wat een held ) dan moet hij gewoon mee. Nistelrooij weet ik niet, weet niet of hij Nederland nog kan helpen. Aanval van Nederland staat altijd gewoon goed, zeer goed en zonder hem ook. Als hij het niet erg vind om op de bank te beginnen dan mag hij er bij, ook hij kan dan nog een laatste keer schitteren. 8)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening heeft het Nederlands elftal wel wat mooie dingen laten zien hoor tijdens deze kwalificatie, waar we het normaal altijd verkloten tegen de kleine landen. Dit keer werd netjes gewonnen, niet altijd met mooi voetbal maar er zaten toch wel een paar leuke wedstrijden tussen. Dan denk ik vooral aan de thuiswedstrijd tegen Macedonie(met een geniale Sneijder) en de eerste helft van de uitwedstrijd tegen IJsland(met een geniale vdVaart). Enige minpunt van dit Oranje vind ik dan ook de verdediging, waar we zoals je al zegt eerder Van der Sar hadden die een paar onhoudbare ballen tegenhield. Hij moet dan ook terug, Van der Sar en Stekelenburg is een wereld van verschil. Met Steek op doel maak je imo geen kans op de wereldtitel.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Het is eigenlijk wel slecht dat we zoveel goede aanvallende spelers hebben. Je kan nu sowieso niet al in een keer Kuijt, Huntelaar, Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart in het elftal plaatsen. En dan heb je ook nog de jeugd met Elia. Shit, wanneer krijgen we eens een paar monsters in de verdediging. :+

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Oranje heeft leuke wedstrijden gespeeld in de kwalificatie. Geen hogeschool natuurlijk, maar wel vermakelijk. Alles leek erg solide en goed op elkaar ingespeeld. Van oefenpotjes moet je nooit het onderste uit de kan verwachten. Heeft ook veel met motivatie te maken. Het is echter wel een reden waarom debutanten in deze wedstrijden juist wel goed voetballen.

Het gaat in ieder geval een leuk WK worden. Opvallend is dat wel een paar toplanden er waarschijnlijk niet bij zullen zijn. Zweden en Portugal moeten vol de achtervolging inzetten bij Hongarije, Tsjechië is praktisch gezien al uitgeschakeld en ook Frankrijk moet nog oppassen:cool: Daarentegen maken kleinere landen als Denemarken en Slowakije (bijna zeker), Noord-Ierland en Bosnië-Herzegovina (waarschijnlijk allebei tweede) nog vollop kans om zich te kwalificeren.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Argentinie heeft het ook lastig. Had ik ook niet verwacht.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wel :+

Over 10min begint de halve finale van de vrouwen trouwens :)

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Trouwens, ik keek gisteren op teletekst en ik zag plotseling Kaladze die twee eigendoelpunten maakte tegen Italië BINNEN 10 MINUTEN (dat ook nog!). Is dat nou die van Milan 8)?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
  16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik keek net op youtube, is die gozer omgekocht ofzo HAHAHAA!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    1-1 Moordwijven:thumbs:

18. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk om de emotie van de commentator te horen:)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan nog wel eens een lange wedstrijd gaan worden. Ze breken trouwens wel erg opzichtig met de Hollandse School zeg, het is echt schaamteloos achterover leunen en counteren :lol:

20. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Counteren? Het is gewoon de bal naar voor rammen:+, toch mooi om te zien hoe hard ze ervoor knokken.

Nu verlenging, ik hoop op penalties:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina