Ja, maar dat is te weinig om te oordelen. Nee, maar daar gaat het niet om. Ik geef toe dat de spelers in PES meer lijken op de echte personen maar ik vind de gezichten van FIFA op een of andere manier beter ondanks dat er minder echte gezichten zijn. Ik oordeel dit op de vorige versies en de screens van wat ik tot nu toe heb gezien. FIFA is qua kleuren inderdaad wat cartoon achtig, maar dat was ook misschien het verkeerde woord wat ik gebruikte. Bij de personages in PES heb ik het gevoel dat het gewoon een geupgrade PS2 versie is, het voelt gewoon allemaal zo HD PS2 aan terwijl FIFA echt een nieuwe weg is ingeslagen met FIFA en gewoon totaal niet meer op de oude FIFA lijkt. Het zal vast een kwestie van eigen mening zijn maar ik vind de spelers in FIFA op een of andere manier echter lijken door de graphics. In PES zijn er meer echte spelers maar ik vind het gewoon met de graphics lijken op een HD versie van de PS2.
Misschien moet ik maar gewoon op de demos wachten, maar ik denk dat ik dit jaar ook gewoon weer voor FIFA ga. Ik heb het eigenlijk gehad met PES, het voelt niet nieuw aan. Of de nieuwe versie daar verandering in maakt weet ik niet, ik ben nu al gewend aan FIFA dat ik eigenlijk niet echt de drang heb om terug te gaan naar PES.
Laatst bewerkt: 6 sep 2009