1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Henry lijkt echt op een aap 8) en ik vind die kop van Berbatov een beetje raar. Moet Konami er ook niet een keer aan gaan denken om de tijd/score balk een beetje te moderniseren? Ook de naambalken zijn zo groot.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ben dus niet de enige. Z'n neus is veel te groot. :+

3. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meen je dat nu??? Heb je al gameplay gezien van beide? Heb je al in game screens van spelers naast elkaar gelegd?
    Dan zie je toch duidelijk dat Fifa meer voor de Cartoon-looks gaat dan PES.
    Dit is ook al te merken in bv Fight Night 4, waar de karakters echt een cartoonachtige "EA sports" look hebben. In FN3 zagen de karakters iets realistischers uit.
    EA lijkt deze cartoony-weg in te slagen in al zijn games, om een soort van kenmerk te maken. Ik vind nog steeds, dat realisme zich ook uit door de geloofwaardigheid van karakters. Bij Fifa zijn ze netjes nagetekend, bij PES zijn ze levensecht. No offense! :b:

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar dat is te weinig om te oordelen. Nee, maar daar gaat het niet om. Ik geef toe dat de spelers in PES meer lijken op de echte personen maar ik vind de gezichten van FIFA op een of andere manier beter ondanks dat er minder echte gezichten zijn. Ik oordeel dit op de vorige versies en de screens van wat ik tot nu toe heb gezien. FIFA is qua kleuren inderdaad wat cartoon achtig, maar dat was ook misschien het verkeerde woord wat ik gebruikte. Bij de personages in PES heb ik het gevoel dat het gewoon een geupgrade PS2 versie is, het voelt gewoon allemaal zo HD PS2 aan terwijl FIFA echt een nieuwe weg is ingeslagen met FIFA en gewoon totaal niet meer op de oude FIFA lijkt. Het zal vast een kwestie van eigen mening zijn maar ik vind de spelers in FIFA op een of andere manier echter lijken door de graphics. In PES zijn er meer echte spelers maar ik vind het gewoon met de graphics lijken op een HD versie van de PS2.

Misschien moet ik maar gewoon op de demos wachten, maar ik denk dat ik dit jaar ook gewoon weer voor FIFA ga. Ik heb het eigenlijk gehad met PES, het voelt niet nieuw aan. Of de nieuwe versie daar verandering in maakt weet ik niet, ik ben nu al gewend aan FIFA dat ik eigenlijk niet echt de drang heb om terug te gaan naar PES.

Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Het hoeft voor mij ook niet nieuw te voelen. Give me back the old PES (5/6 op de PS2) in een next-gen jasje en ik ben gelukkig. Het lijkt er nu alleen nog op dat de animaties achter blijven bij het geheel. Qua graphics ben ik nu erg tevreden.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die kop van v/d Sar. :D

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, als er één ding niet moet veranderen aan PES is het de PES feeling. Hopelijk brengt 2010 de PES feeling weer tesamen met realisme entactische spel elementen. Al is PES de laatste 2 jaar minder geworden dan voorheen, de verslavende factor is er nog altijd.

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, maar op een gegeven moment wil je toch iets nieuwers. Een Ferrari uit 1988 is best leuk, maar een nieuwe is toch net even mooier en sneller.

Nogmaals, als de gameplay die zo verslavend was maar weer terugkomt, dan juich ik al. Maar, ik wil wel dikke graphics zien. Moet kwa belichting en textures e.d. gewoon een game zijn die anno 2010 gewoon "standaard" zijn.

Kijk, zoals FIFA hoeft het er niet uit te zien. De animaties zullen toch niet beter zijn, maar het gras bij PES is bijv. (zoals ik zie in de filmpjes) erg verbeterd. Wat mij betreft ziet het gras er in PES nu vele malen beter uit. Geldt ook voor de spelersgezichten. Als de belichting en de 360 graden besturing gewoon goed functioneren, dan ben ik al een tevreden man. Maar, dan moet het online ook te doen zijn.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat heb je aan het gras en de gezichten van de spelers als alles gewoon even rukt blijft als 2009? :+

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vind de screens wel goed uitzien. Denk dat het dit jaar beide word.

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is juist mijn grootste kritiek punt. Konami heeft volgens mij echt niet door hoe belangrijk online gameplay is. In hun cultuur heb je de arcadehall wat ook plezierig is maar in europa is het haast onvergeeflijk om tegenwoordig een footie te releasen die online knudde is. Althans zo kijk ik er tegen aan.

Ben daarom ook blij dat microsoft dit keer de servers voor zijn rekening neemt/krijgt, ik ben nog niet overtuigd maar een begin is er tenminste

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46

weet iemand wanneer de demo komt......

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ehh?? Blijft alles even ruk als in 2009? Dat weet ik persoonlijk nog niet. Gisteren 2009 er weer even ingedaan voor de lol... Man man man, wat statisch dat spel. Hoop dus op vloeiende animaties, betere graphics en beter geluid. 2009 was grafisch echt heel erg matig.

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Er komt geen demo, totdat dit wordt aangekondigd door Konami zelf.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, maar in PES 2008 zou dit opgelost zijn. In 2009 wederom en nu zeggen ze echt dat het voorgoed verleden tijd is, want nu gebruiken ze servers van MS.

Volgens mij is dat bullshit, want elk spel dat live ondersteunt, werkt volgens mij via de servers van MS. Daar betalen mensen immers voor. Bij Sony zijn ontwikkelaars zelf verantwoordelijk voor de performance.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee hoor, Battlefield 1943 en overige EA games draaien ook allemaal op de servers van EA. De rest draaien wel op de servers van Microsoft, geloof ik.
    Goed dat Konami overstapt naar de servers van Microsoft, kwaliteit gegarandeerd.

17. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws!!

Volgens Jon Murphy, de Europese teamleider van Pro Evolution Soccer, duurt het niet lang meer voordat men aan de slag kan gaan met de demo van Pro Evolution Soccer 2010. Dat vertelde hij tegenover Eurogamer. Een precieze datum wist Murphy niet te noemen, maar aangezien de demo van FIFA staat gepland op 10 september lijkt een release rond die datum niet uitgesloten.

PES 2010 ligt vanaf 22 oktober in de winkels voor de PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii, PSP en PS2.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weet je hoeveel ze nog moeten doen? Animaties verbeteren ( zowel generale als individuele spelers als Messi, Torres etc. ), 360 graden systeem uitwerken, spelersgezichten bewerken, stadions bouwen, daarvan de animaties bewerken en noem zo maar op. Dat is ECHT niet ZO gebeurd. Ik ben bang dat ze iets teveel hooi op hun vork hebben genomen. Want als ik de screenshots zie, ziet het er nog steeds erg donker uit en lopen spelers nog steeds in hun oude tenue's.

Ik heb PES2009 zelf ook genoeg gespeeld met vrienden en dat was echt een teleurstelling. Spelers animaties gingen sneller als dat ze over het gras heen liepen ... en het uitdollen met "sterspelers" zoals Messi en Torres kon je hele teams gewoon kapot spelen. Er zat amper balans meer in ... ben dus definitief overgestapt op FIFA en hoop echt voor alle PES fans dat dit deel gewoon weer een lekkere concurrent voor FIFA opleverd :)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze moeten inderdaad nog de tenues veranderen ja. Ach, dat zal wel goedkomen.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tenues zijn pas meestal als laatst, is bij FIFA meestal ook zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina