Mijn excuses, m'n laatste post ging wat ver.
Ik vind het grafisch mooi hoor. Zeker als je het vergelijkt met PES2009. Dat roep ik nou al in elke post. Jammer genoeg vind ik sommige gameplay filmpjes slecht belicht en dat maakt / breekt een game voor mij. Niet alleen belichting maar ook de manier van bewegen ( animatie dus ). Dit bepaal ik aan de hand van filmpjes van de GC en latere filmpjes ( die dus NIET van de beurs afkomen ). Onze meningen verschillen hier duidelijk in ... want grafisch vind jij het super en ik, kwa belichting, gewoon wat minder. Over de gameplay zijn we het dan wel weer eens ... wat opzich al hilarisch zat is.
En ja, ze zullen heus wel verder zijn kwa ontwikkelingen zoals een maand ofzo geleden. Dat geloof ik best en neem ik ook van je aan. Het is niet mijn bedoeling om hier constant door te blijven drammen maar na 290719207 posts van hetzelfde begin ik dan toch aan jou te twijfelen of de boodschap wel aankomt. Het komt in ieder geval op mij over dat ik ( en andere ) van jou geen mening mogen hebben en hetgeen wat ons voorgeschoteld word automatisch maar mooi moeten vinden. Jammer genoeg gaat dat nooit zo ...
K'ben nu eenmaal een member die recht-voor-je-raap is. Daar kan ik niks aan doen. Zit in de aard van het beestje.
EDIT
Laatst bewerkt: 8 sep 2009