1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen zin om dit allemaal te lezen, waar gaat het over...:x

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Voor de laatste keer, nokken nu met persoonlijk worden en vooral blijven, want het is niet echt meer grappig nu.

Als jij zegt dat ik iets heb gezegd dan vraag ik om dat even te qouten. Omdat ik van mening ben dat ik dat helemaal niet gezegd heb. Als jij niet kan qouten wat ik heb gevraagd dan is het toch duidelijk. Je verdraait mijn woorden.

Als jij niet kunt begrijpen dat ik in de discussie met jou niet heb gezegt dat PES qua gameplay goed is maar dat ik het grafisch wel goed vind.... Tja. Als je vervolgens ook niet begrijpt met wat ik bedoel met dat we niet weten hoe ver ze op het moment van schrijven zijn en dat je daarom niet kunt weten of ze nog veel moeten doen.

Tja. Sorry daarvoor dan. Misschien ben ik wel te onduidelijk voor je geweest. Kan hoor, maar ik zou graag zien dat je toch even wat afkoelt en het niet constant op de man blijft spelen.

En als je de discussie wili winnen: Dan moet je even drie dingen qouten van mij:

Je moet de animaties van mij goed vinden
    Ik vind de gameplay goed (in een discussie moet jou)
    Ik vind dat Konami wel of niet veel moet doen (ik denk namelijk dat ik dat niet weet, maar je weet wel dat ze veel moeten doen op dit moment)

Ik sla je met je eigen woorden om je oren maar je ziet het niet eens. Hahaha, gekke jongen. Jij zegt dat je nooit hebt gezegd dat ik volgens jou zou hebben gezegd dat ik een andere versie heb gespeel dan die in Duitsland. Dan zeg ik: jouw post van 12.53.......... Amen, veel harder kan ik het niet zeggen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mijn excuses, m'n laatste post ging wat ver.

Ik vind het grafisch mooi hoor. Zeker als je het vergelijkt met PES2009. Dat roep ik nou al in elke post. Jammer genoeg vind ik sommige gameplay filmpjes slecht belicht en dat maakt / breekt een game voor mij. Niet alleen belichting maar ook de manier van bewegen ( animatie dus ). Dit bepaal ik aan de hand van filmpjes van de GC en latere filmpjes ( die dus NIET van de beurs afkomen ). Onze meningen verschillen hier duidelijk in ... want grafisch vind jij het super en ik, kwa belichting, gewoon wat minder. Over de gameplay zijn we het dan wel weer eens ... :lol: wat opzich al hilarisch zat is.

En ja, ze zullen heus wel verder zijn kwa ontwikkelingen zoals een maand ofzo geleden. Dat geloof ik best en neem ik ook van je aan. Het is niet mijn bedoeling om hier constant door te blijven drammen maar na 290719207 posts van hetzelfde begin ik dan toch aan jou te twijfelen of de boodschap wel aankomt. Het komt in ieder geval op mij over dat ik ( en andere ) van jou geen mening mogen hebben en hetgeen wat ons voorgeschoteld word automatisch maar mooi moeten vinden. Jammer genoeg gaat dat nooit zo ...

K'ben nu eenmaal een member die recht-voor-je-raap is. Daar kan ik niks aan doen. Zit in de aard van het beestje.

EDIT

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geweldig dat je je e-peen altijd zo laat spreken en dit ook 5x op een dag vermeld maar soms schiet je er alleen geen ruk mee op.

Kunnen we nu gewoon even normaal over het spel discussiëren want dit gaat echt helemaal nergens meer over. Dus gewoon op de normale manier weer verder gaan, danku :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry om midden in de flame te komen, maar kan dit niet via PM of MSN afgehandeld worden?
    Ik kom hier om informatie over PES 2010 te lezen, niet om twee boys met meningsverschillen te zien discussiëren.
    Ik ben overigens benieuwd hoe de demo zal spelen, ik ga hem flink grondig testen want ik twijfel op dit moment erg tussen PES of Fifa.

Edit; Dank, Cookie.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop dat de demo (qua gameplay :D) niet hetzelfde is als die in Duitsland. Dan zouden een hoop mensen teleurgesteld kunnen zijn denk ik. Die was qua gameplay nogal tegenvallend, vooral door de trage responsetijd en de slechte animaties (tja, ik heb dat echt gezegd).

Als Konami hun spel wil verkopen is alleen het grafische gedeelte niet genoeg en is het heel onhandig om een oude build als demo online te gooien. Zoals voorgaande jaren.

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als de demo die binnenkort uitkomt een zogenaamde "oude build" heeft dan trap ik daar niet meer in..........
    Maar ik hoop natuurlijk dat de demo mij bevalt want het ziet er erg goed uit!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ach, animaties zullen wel voldoende zijn, in Fifa zijn die ook allemaal niet perfect en gebeuren er ook heel vaak rare dingen. Dat het grafisch een hele verbetering is tov PES 2009 is heerlijk om te zien, verbeteren ze teminste iets goed. Online zal ook wel in orde zijn, nu het op servers van Microsoft gaat draaien. We zullen het maar moeten afwachten. :)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat loop ik hier nou al zoveel posts te verkondigen dat de demo waarschijnlijk ( net zoals bij FIFA ) een oude build zal zijn. Best jammer, want een demo is toch een middel om ervoor te zorgen dat mensen de game gaan kopen.

En Cyrax, blijf niet bezig door je posts te editen jongen. Jij blijft mijn mening van de tafel vegen door te zeggen : "IK VIND ZE WEL GOED" ... dat zegt voor mij genoeg. Jij WILT dat ik het ook goed vind en zal ook door blijven gaan tot ik eindelijk toegeef dat ze goed zijn. Jou mening tegen de mijne. Helaas, jammer, pech. Ik zal het echt niet met je eens worden.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kijk, dit bedoel ik dus. Lees eerst je pm's eens door want dat natrappen is gewoon gruwelijk irritant.

Diegene die nu nog doorgaat kan een waarschuwing verwachten.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik verwacht dat FIFA wel met een goede build komt, EA is niet zo dom als Konami. De vorige demos waren ook allemaal goed van FIFA. Volgens mij krijgen we de demo die ook op GamesCom was.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja ik volg het ook niet wie kan mij het uitleggen! begin anders ff over nieuw :+

Volgens mij gaat het over voetbal.

Wel vind ik dat er best gediscuteerd mag worden. Daar is een forum zoals deze toch voor?

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Discussie: Ja.
    Eindeloze discussie in een topic waar het niet hoort: Nee.

:+

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor PES zou het gewoon fijn zijn dat ze dit jaar een solide game afleveren. Niet net zoals vorig jaar ... dat was een dikke deceptie. Als dit jaar weer bagger word is het denk ik einde oefening en zullen er HEEL veel mensen overstappen op FIFA.

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat is afgelopen jaar toch ook al gebeurd?

het lijkt wel of ze dat in Japan gewoon ff niet boeit. Konami denkt gewoon aan zich zelf en vergeet dat er goede concurrentie is!

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben bij Konami gewoon een iets andere visie hoe een voetbalspel moet werken dan EA, dit vind ik juist goed, omdat we dan een echte keuze kunnen maken. Daarnaast denk ik dat EA veel meer financiële mogelijkheden heeft dan Konami, waardoor Konami niet alles evengoed kan uitwerken.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik denk juist dat Konami het niet door heeft dat we al een generatie verder zijn. PES was koning op de vorige generatie, maar deze generatie ben ik allang van mening dat FIFA het dit keer heeft overgenomen. PES moet dan ook met echte nieuwe dingen komen willen ze ervoor zorgen dat ik PES ga kopen inplaats van FIFA. En tot nu toe gebeurt dat niet en zie het eigenlijk ook niet meer gebeuren.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat denk ik dus ook. Konami is arrogant en kijkt niet echt naar Fifa. Deze generatie (zowel console als gamer) verwacht meer van een footy. Het moet online goed werken, de graphics (dit jaar hoogstwaarschijnlijk wel aangepakt), de mogelijkheden enz.enz..

Als je een oude build neergooit dan weten gamers niet wat ze moeten verwachten. Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Ik verwacht dat Konami gewoon de build uit Duitsland online gaat gooien. Dat zal zorgen voor veel afhakers, misschien is dat wel onterecht maar het zal echt wel gebeuren.

Konami zegt dat het een oude build is en dat ze nu veel verder zijn (360 graden control is goed geïmplenteerd, de animatie zijn geïmplenteerd en nog meer van dat soort zaken), waardoor de gamer niet precies weet wat er te verwachten is na de demo in Duitsland. Iedereen was veel enthousiaster voor de demo in Duitsland dan daarna.

Gamers zijn gevoelig en de informatie die bekend is voor een game uitkomt is vele malen groter dan die van 10 jaar geleden. Toen kochten we PES nog omdat het gewoon PES was. Zal wel goed zijn dan toch? Dat is nu niet meer zo, ook al omdat Fifa ze gewoon voorbij is gegaan.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zitten al bijna 4 jaar met een old build.

En pes 2010 wordt weer een old build. Dezelfde kutgameplay met een cheatende ai.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Is de engine nog steeds van de vorige generatie trouwens maar dan geupdate?. Dat bedoel ik dus dat ik het maar een HD versie vind van de vorige generatie. Ze moeten gewoon opnieuw beginnen, een frisse wind zoals FIFA dat ook heeft gedaan deze generatie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina