Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    game is totaal anders dan de demo vind ik!!!.. grafische is het niets beter dan deel1... hoewel deze al mooi was... Voor de rest vind ik het een beetje de nfs underground kant opgaan als je in london moet rijden..Blijft voor de rest wel vet!!
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    bij gamekings waren ze wel erg positief erover ze konden echt geen enkel minpunt bedenken tja:confused: hij zal echt geen 10 krijgen dus beetje dom.
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er ook positief over, alleen vind ik het geen dirt meer... ze hebben er te rare dingen in gedaan... in london is de straat zo verlicht als in nfs underground
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zag ik ook en waarom een stad in een rallygame doen? dan koop ik wel nfs maja blijkbaar is een oude rally game niet meer goed genoeg zoals de wrc games op de ps2 die waren nog het beste vond ik.
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb jij er ook wel eens last van dat hij maar blijft laden? Dat ie zegmaar in het laad menu blijft hangen.

    Is me verdomme al 2 keer gebeurt en niet dattie de race even saved nee hoor, gewon weer opnieuw.


    Wel een super vet spel, beter dan deel 1 en beter dan elke andere smerige racert.
     
  6. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    vind de game heel lichtjes tegenvallen, wat ik zo vet vond aan de demo was het trialblazers gedeelte, mega hard over kleine landweggetjes scheuren, maar het merendeel speel je in de volledige game in lompe lochte trage wagens, en juist het baja stukje uit de demo vond ik geen ruk aan, this alleen maar beuken en beetje geluk hebben, trialblazers met 200+ kmpu overal langsjakeren en alles net niet raken. Dat is juist zo vet aan deze game, dat doe ik dan ook het liefst, de xgames vallen ook een beetje tegen, had meer een vet spektakel verw8 met meer hoge en vette jumps etc, maar this gewoon een toernooitje in 3 verschillende racetypes, ook vind ik dat het klassen systeem een beetje raar werkt, met trialblazers bijv. win ik op de hoogste moeilijkheidsgraad nog zonder al teveel moeite, terwijl ik op andere disciplines zoals rally amper kan winnen van savage :confused:. oke, de eerste paar races in de game wel, maar op een gegeven moment hoe ik elke bocht ook neem, ik kan haast niet winnen op savage van de computer, buiten trialblazers om. Nog iets raars, had net mijn 2e xgame, had de eerste 2 races met gemak gewonnen, de laatste race zat ik een beetje te dollen, ik lag wel voor maar op het laaste spinde ik na een bocht, ken block reed me voorbij maar ik dacht agja boeie, ben 2x eerste gefinished, nu 2e, sta ik toch nog eerste, maar nee hoor, eindig ik 2e op het hele toernooi :confused:? wtf is dat voor onzin. Nu noem ik wel een boel negatieve dingen op maar toch is de game wel zijn geld waard, heb het alleen nog niet online gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat vind ik een pluspunt. Steeds alleen door het zand crossen is ook zo saai (al is dat wel de definitie van rally rijden natuurlijk :+)
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je toch maar eens de DIRT1 demo downloaden en die vergelijken met deel 2.. echt veel verschil hoor, een behoorlijke vooruitgang.

    Nou twijfel ik nog wel of ik hem wel of niet ga halen.. met NFS volgende week laat ik deze denk ik even met rust..
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar het feit dat je nu WEL met andere autos tegelijk rijd, dat lijkt mij toch erg cool, niet? Want dat mistte ik in deel 1 dus. Hoe is het via live?
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik denk dat de raceliefhebbers meer op Forza 3 zitten te wachten. Beetje zonde om een game aan te schaffen om vervolgens te laten liggen als Forza 3 uitkomt en dat ie in de tussentijd flink wordt afgeprijsd.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zag gisteren nog de review op gamekings, en ze waren er behoorlijk over te spreken. Ze konden geen kritiek punten vinden. En hier hoor ik toch andere verhalen.
     
  12. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij blijft spel niet laden, werkt perfect...
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Forza 3 word ook erg dik natuurlijk, maar is een totaal andere game. Ik weet zeker dat ik veel meer plezier aan Dirt 2 ga beleven dan aan Forza.
     
  14. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    demo vind ik er mooier uitzien... iig die 2 maps
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind de game echt heerlijk spelen. Dirt 1 heeft echt een verschrikkelijke handling t.o.v. Dirt 2. Ben nu Level 14 en ik vind de verschillende gamemodes erg cool!
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waar hebben jullie de game gekocht, ik wil hem ook:x
     
  17. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanmiddag ook weer kijken. of ze dirty 2 !!! hebben.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [gt]55582[/gt]
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hij is inmiddels op voorraad bij Consoleshop.nl !!
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een tip hé! daar is DIRT 2 67 :D, kan je nog beter naar de winkel gaan
     

Deel Deze Pagina