vind de game heel lichtjes tegenvallen, wat ik zo vet vond aan de demo was het trialblazers gedeelte, mega hard over kleine landweggetjes scheuren, maar het merendeel speel je in de volledige game in lompe lochte trage wagens, en juist het baja stukje uit de demo vond ik geen ruk aan, this alleen maar beuken en beetje geluk hebben, trialblazers met 200+ kmpu overal langsjakeren en alles net niet raken. Dat is juist zo vet aan deze game, dat doe ik dan ook het liefst, de xgames vallen ook een beetje tegen, had meer een vet spektakel verw8 met meer hoge en vette jumps etc, maar this gewoon een toernooitje in 3 verschillende racetypes, ook vind ik dat het klassen systeem een beetje raar werkt, met trialblazers bijv. win ik op de hoogste moeilijkheidsgraad nog zonder al teveel moeite, terwijl ik op andere disciplines zoals rally amper kan winnen van savage . oke, de eerste paar races in de game wel, maar op een gegeven moment hoe ik elke bocht ook neem, ik kan haast niet winnen op savage van de computer, buiten trialblazers om. Nog iets raars, had net mijn 2e xgame, had de eerste 2 races met gemak gewonnen, de laatste race zat ik een beetje te dollen, ik lag wel voor maar op het laaste spinde ik na een bocht, ken block reed me voorbij maar ik dacht agja boeie, ben 2x eerste gefinished, nu 2e, sta ik toch nog eerste, maar nee hoor, eindig ik 2e op het hele toernooi ? wtf is dat voor onzin. Nu noem ik wel een boel negatieve dingen op maar toch is de game wel zijn geld waard, heb het alleen nog niet online gespeeld.
Laatst bewerkt: 9 sep 2009