De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Robben, Sneijder en vd Vaart mogen Huntelaar absoluut niet. Dat is al eens vaker gebleken tijdens hun wedstrijden bij Real Madrid. Huntelaar denkt het even te kunnen gaan maken.

Hoe dan ook ben ik het wel eens met anderen. Huntelaar zou moeten starten op de plek van Kuyt en Kuyt dan rechtsbuiten zetten.

Heb gisteren wel genoten van de wedstrijd ook al kwam Nederland niet altijd even goed uit de verf. Ben benieuwd wat er gebeurd als we echte tegenstand gaan krijgen van Brazilië, Duitsland, Engeland ( 2-2 :emo: ) en noem zo maar op. De bondscoach van Schotland, Burnley, lijkt trouwens verdomde veel op een oudere versie van de T-1000 uit Terminator 2 :+

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Verkies jij nou gewoon Mathijsen boven Heitinga? 8)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ook hoor :cool:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar jij bent gewoon een relnicht :+

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat zijn vd Vaart en Huntelaar^^

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kuyt achter de spits :lol:

Huntelaar is een killer, maar voetballen kan die niet. Kuyt wel. Die is enorm hoog denk- en handeltempo gewend in Engeland en dat zie je terug in z'n spel. Ik vind hem momenteel stukken beter uit de verf komen dan Huntelaar.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, logisch hé? Kuyt = basisspeler bij Liverpool en bewijst zichzelf daar maar weer. Het is alleen GEEN spits, simpel.

Huntelaar moet zichzelf opnieuw bewijzen. Jammer genoeg liet hij dat tegen Japan maar weer zien dat hij de goede plaatst altijd wel weet te vinden ... iets wat Kuyt niet echt beheerst. In de afgelopen wedstrijden heeft hij echt AMPER gescored, iets wat je als spits toch aan de lopende band zou moeten doen.

KJH had bij tijdens z'n periode bij Real Madrid ( ondanks de weinige wedstrijden ) wel vaak genoeg het net gevonden :)

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De tijd dat je als spits alleen moet scoren is voorbij. Kuyt is een spits die in dienst van het elftal speelt. Het is een aanspeelpunt. Daardoor krijgen de creatievelingen zoals Sneijder, van Persie, Robben, Elia etc de ruimte om hun acties te maken.

Huntelaar is meer een ouderwetse spits, eentje die ze kans afwacht en de goals maakt.

Het is maar net wat je nodig heb. Ik vind Kuyt op dit moment meer waarde voor het team dat we hebben. We hebben al genoeg spelers die acties en goals kunnen maken.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfs zonder KJH heeft het Nederlands Elftal imo genoeg scorend vermorgen. Zou dan ook een meer mee voetballende spits als Kuyt boven KJH kiezen

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat zeg ik net.

Kuyt is wel een spits. Hij speelt alleen bij Liverpool aan de rechterkant. So? Daarvoor heeft hij overal in de spits gestaan. En buiten dat, hij doet het prima, zowel voetballend als voor de goal. Huntelaar is een pure killer en een zeer beperkte voetballer voor de rest, Kuyt laat het team ook beter spelen en anderen daardoor scoren. Ik zie liever Kuyt.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, dat zeker. Huntelaar is ook een afwachter en Kuyt een werker. Maar bij wedstrijden waar het er straks echt toe moet doen heb ik liever dat Huntelaar ze d'r in prikt en de rest van het elftal z'n werk moet doen dan dat Kuyt straks 9 kansen krijgt en er niks in schiet.

Het is gewoon lastig. Zoveel luxe-problemen op het middenveld en de aanval ...

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bij wedstrijden waar het er toe doet heb ik vooral graag dat er een aanspeelpunt is om de bal vast te houden zodat de ploeg aan kan sluiten. Ook is hij door z'n voetballend sterkere vermogen (t.o.v. Huntelaar) in staat om anderen te laten scoren. Je hebt dus een breder scala aan mogelijke aanvallen en doelpuntenmakers. Die breedte aan mogelijkheden is volgens mij veel moeilijker te verdedigen dan een pure afmaker die voor de rest niets kan voorin zetten.

Bovendien staat Klaas al snel op een eilandje als je tegen een betere ploeg speelt aangezien hij als aanspeelpunt uitermate zwak is en dan al snel ver van het doel van de tegenstander komt te spelen. Daar waar hij helemaal geen waarde heeft.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

:) Dit is wederom een eindeloze discussie trouwens want ik vind Kuyt niet echt een spits en jij weer wel. Ben het met je eens dat Kuyt een beter aanspelpunt is dan Huntelaar. Huntelaar staat inderdaad al snel in z'n eentje omdat als het bij meneer niet lukt hij het schijt heeft aan de rest. Kuyt is gewoon een knokker, eentje die je echt nodig zult hebben bij Oranje.

.... maar die verdediging hé. Ooijer ... mijn god. Gisteren weer. Wat doet die vent in godsnaam in Oranje?

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben niet veel keuzes in de verdediging. Hoop zelf nog dat Vlaar fit blijft, zou een uitstekende verdediger voor Oranje zijn. Doet het tot nu toe erg goed bij Feyenoord.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ooijer is een malloot en niet goed genoeg (meer) op dit niveau imo.

Maar ook als je Kuyt geen spits vindt (ben ik het niet me eens, maar dat even terzijde) kan ie nog wel in de spits spelen, of niet? ;) Hij wisselt vaak van positie met Van Persie bijvoorbeeld. Meer positiewisselingen = minder voorspelbaarheid. Van Persie is (ook) geen diepe spits maar kan daar ook uitstekend uit de voeten.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt, dat rouleren zie je ook steeds vaker. Ik weet niet. K'vind Kuyt een prima voetballer en echt één voor het team ( zo zie je ze niet vaak meer ) maar er ontbreekt toch iets aan hem. T'is een lastige keuze. Huntelaar staat altijd waar hij moet staan om te scoren ( niet altijd, ok :+ ) en Kuyt staat gewoon als een rots in de branding. Altijd lastig.

Ik vind Gregory van der Wiel steeds meer "vorm" begint te krijgen.

Mijn verdedigers? Stevige mensen voor in het centrum zoals Bouhlarouz, Ron Vlaar, Dirk Marcellis ... maar bij veel mensen ontbreekt de vorm of ze kampen te snel met blessures.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En wat de meeste van hun ook missen is ervaring, behalve Boulahrouz dan, maar van Boulah ben ik niet zon fan. Vind hem maar matig. Hoop zelf ook op van der Sar. De andere keepers vind ik ook niet zo geweldig.

Heb in ieder geval wel zin in het WK.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat heeft iedereen denk ik wel. Maar je moet ook mensen zoals Stekelenburg, Vorm en Velthuizen gewoon de kans gunnen om zichzelf te bewijzen. Edwin van de Sar heeft echt 10+ jaren onder de lat gestaan bij Oranje. Toen hij zo oud was als Steek liet hij ook onnodig ballen door. Dat niveau moet je vasthouden ... da's lastig.

Vorm was gisteren toch aardig goed bezig. De nodige dingen gedaan. Bouhlarouz is zo'n type verdediger die DURFT. Niet één die naar achter blijft lopen ala Ooijer en niks onderneemt.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, ervaring krijg je alleen door te spelen. Vorm was wel goed, al lag het denk ik ook aan het feit dat de Schotten gewoon slecht met hun kansen om gingen.

Maar we zullen het zien in Zuid-Afrika. Nederland maakt altijd wel een kans, al is het een kleine kans. Al overtuigen de andere grote landen ook niet echt. Maar dat is wel vaker bij kwalificaties, en op het eind toernooi staan ze er gewoon.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een WK zonder Duitsland / Portugal ... ja. Heerlijk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina