Nee, Bij mij ligt het iets anders.
Bij mij zit de beperking in mijn hoofd.
(Cronische/Permanente Hoofdpijn, Oftewel ik word elke dag wakker met hoofdpijn. En heb al zeker 6 tot 8 jaar geen dag zonder hoofdpijn meer gehad.) (Verder heb ik ook Cronische/Laat opgekomen PTSS)
En daardoor zit ik met een vermindert concentratie vermogen, En wel meer dingen zoals veel duizeligheid(niet meer kunnen fietsen)
Zwaar beperkt leervermogen. (Na een half jaar heb ik al moeten stoppen met de MBO ICT opleiding die ik deed, En momenteel zit ik 4,5 jaar later nog steeds 100% afgekeurd thuis.)
En nog wel meer kleine dingen.
Voor race games betekend het dat ik mij niet tegelijkertijd op zowel de bochten als het schakelen kan concentreren.
Wat niet wil zeggen dat ik in sommige games na een bocht niet zelf even bijschakel als dat nodig is. (Omhoog of omlaag, vooral met sommige auto's in PGR4 is dat hard nodig.)
In Gears of War 2 uit het zich in het niet kunnen slaan en daarna schieten met de shotgun. (ik weet dat
En zo heeft elk spel wel iets waar ik tegenaan bots.
De oorzaak van mijn hoofdpijnklachten is nog onbekend (Binnenkort weer eens langs de huisarts)
PTSS is in ieder geval niet de oorzaak van mijn hoofdpijn, Maar belast het wel extra.