FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Zie zeker pluspunten maar er kan nog genoeg verbeterd worden voor over 2 weken. Ingooi en een vrije trap van de tegenpartij leveren ze vaak meteen in.

Maar ik koop de game zeker.

2. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat je nu de tegenstander niet zo voorbij kan lopen :) en tis meer dan dat is er van verwacht had :) het zou pas vervelend zijn als iedereen te spreken was over de game, want als niemand wat te klagen zou hebben zou er niks verbeterd kunnen worden :) de keepers mogen wel iets beter nog.. maar wie weet met de full game :)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, ik liep tegen hem aan. :+

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je in fifa 10 niet meer bepalen hoe hard je een voorzet wil hebben ofzo ? foei elke keer als ik een voorzet geef komt die bij de 2de paal of is die te hard nooit komt de bal goed of bij de eerste paal. ookal druk ik x heel eventjes in toch komt hij bij de 2de paal|:-

voorderest het speelt echt een stuk vloeiender en sneller. Vind het alleen jammer dat er grafisch niets verandert is. Als de game nou ook nog een stuk mooier was geweest dan vond ik het top. Ik wacht eerst de demo van pes even af voordat ik fifa koop. Als pes het eindelijk eens voormekaar krijgt dat de online modus goed werkt koop ik pes zeker. Vind het altijd zo leuk op pes tegen vrienden te spelen omdat het zo lekker onvoorspelbaar is wat fifa nou juist niet is.

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Deed de pc op legendary in 09 ook al hoor;)

Voor de rest heerlijk spel, net even een avondje bij een vriend 1 tegen 1 gespeeld, echt heerlijke duels. Veel verbeterpunten gezien, hiervan een aantal:

-Keeper 1 tegen 1 uitspelen is mogelijk
    -Hoge steekbal is beter (moeilijker) geworden
    -Verdedigers hebben kleinere draaicirkel/draaien zich sneller om
    -Verdedigers positioneren zich beter en lopen beter mee
    -Verschil snelheid aanvaller en verdedigers minder groot
    -Fysiek iemand van de bal afzetten gaat heel soepel

Enige wat ik nog lastig vind is koppen. Al met al wachten ik vol smart op +- 1 oktober:)

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Moet je natuurlijk wel even je naam veranderen. :+

En een bal bij eerste paal lukt bij mij gewoon met een klein tikje.

2x X is ook wel goed voor de eerste paal!

7. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk wel erg uit naar de spelsituaties die je dalijk kan maken in fifa 10 :)
    gewoon een stilstaande situatie zo maken zoals je het zelf in gedachte hebt :D

8. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat het een toevoeging is. Hoe breed mogelijk hoe beter.

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    De demo (xbox 360) is eigenlijk perfect, een aantal teams waarmee de voetbal liefhebber wel ff zoet is. opzich wel jammer dat er geen nederlands team tussen zit.... ik bedoel come on, Chicago Fire..:p

maar verder vindt ik de gameplay een stuk fijner:

* De spelers bewegen soepeler (360 graden dribbel!!) en eigenlijk had dit er al lang in moeten zitten, ik kan nou eindelijk die mooie bocht om die ene verdediger lopen :)
    * Je kunt nu kiezen wie de dode spelsituaties neem (zelfs de keeper, ook zown ding wat op de pc al wel kon.
    * keepers zijn nou geen oneembare vesting meer. zo had ik een actie waarmee ik met Ibrahimovic op de keeper afrende, met een verdediger die me op bleef jagen en op het moment dat de keeper uitkomt tik ik de bal net langs zijn vingers, in 09 had de keeper hem altijd.
    * Verdedigers doen slimmer en lopen niet dom uit positie en vullen de gaten goed op.
    * Ondanks de 360 graden dribbel en die skill shit van de aanvallers is het verdedigen niet veel te moeilijk.

dit heb ik in mijn korte speelsessie al opgemerkt.

en nou wachten op de creƫrbare vrijetrappen en de nieuwe opties voor de manager mode.

ik zeg DOEN!

10. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ze Chigago Fire erin proppen??
    Dat doen ze puur uit commerciele belanfen. Dan krijgt de trotse amerikaan (die niks van voetbal afweet) het idee dat hun land iets vooorsteld op voetbalgebied en dan mss FIFA10 kopen.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu paar potjes gespeeld, en daarna meteen weer Fifa 09 er in gedaan.

Tegenvallers:

- Poppetjes lopen niet fijn, lijkt wel langzamer te gaan
    - Ze vallen constant om, en dan meteen weer vrije trap
    - Schieten gaat voor geen meter

Deze tegenvallers worden natuurlijk grotendeels verklaard door mijn gebrek aan skills. :+

Wat ik dan wel weer echt goed vind zijn de duels, je pakt de bal veel fijner af (wanneer je natuurlijk geen vrije trap tegenkrijgt).

Edit: @Dutchman: Nee, dat doen ze puur omdat Amerika buiten Europa ligt. Ze zijn minder bekend met het Europese voetbal.

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  12. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
  13. Nickaliciouz

Nickaliciouz Ook op PSN!

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw tegenvallers zijn juist mijn punten van verbetering t.o.v. Fifa 09. Maargoed ieder zijn mening natuurlijk :thumbs:

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er schijnt een bug in de demo te zitten dat Buffon en Cech 1/99 voor GK Positioning hebben. :lol:

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind h'm helemaal top hoor, zeker online ga ik hier weer een hoop plezier aan beleven. Prettig dat de verdedigers wat agressiever zijn en ik loop veel minder buitenspel, is dat bij jullie ook het geval ?

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nog altijd niet om. Animaties zijn veelal erg mooi en vloeiend maar op de een of andere manier krijg ik geen 'click' met de gameplay. Je kan mooie aanvallen opzetten enzo, maar het heeft gewoon voor mij niet het gevoel dat ik wil in een voetbalgame. Alsof de bal te licht voelt ofzo. Ik vind de graphics niet beter dan vorig jaar. Eerder minder, vooral bij replays.

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Vergelijk het eens met de Fifa 2009 demo, dan vind ik deze 10x beter imo.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    D'r staat ook

"This demo is not representative of the final game"

Dus, vooral niet te veel gaan denken. Dit is de build van de GC in Duitsland ;) Desalniettemin vind ik het echt heerlijk spelen. Schieten gaat veel moeilijker omdat je dit keer preciezer moet mikken dankzij dat 360 graden gebeuren. Schoot met Lampard 2 keer op de paal, beiden buitenkant eruit ... de keeper bleef keepen en stak na het 3e schot z'n voet uit waardoor hij over de lijn getikt werd.

Ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

EDIT
    Na wat meer spelen zit er gewoon een erg goede balans tussen bepaalde spelers. Zo is Drogba bijvoorbeeld ERG sterk in duels maar is hij niet wendbaar ... Messi daarintegen is heel vlot en kan je met wat button-bashing zo voorbij de man. Zet je daar dan een sterke verdediger zoals Alex tegenover dan "valt" hij gewoon om.

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, ik zeg het ook omdat je nu heel vaak ziet dat de demo wordt vergeleken met Fifa 2009. Dat is natuurlijk een vergelijking van lik me versje, je moet naar de demo kijken van Fifa 2009, daarmee heb je wel vergelijkings materiaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina