De demo (xbox 360) is eigenlijk perfect, een aantal teams waarmee de voetbal liefhebber wel ff zoet is. opzich wel jammer dat er geen nederlands team tussen zit.... ik bedoel come on, Chicago Fire..
maar verder vindt ik de gameplay een stuk fijner:
* De spelers bewegen soepeler (360 graden dribbel!!) en eigenlijk had dit er al lang in moeten zitten, ik kan nou eindelijk die mooie bocht om die ene verdediger lopen
* Je kunt nu kiezen wie de dode spelsituaties neem (zelfs de keeper, ook zown ding wat op de pc al wel kon.
* keepers zijn nou geen oneembare vesting meer. zo had ik een actie waarmee ik met Ibrahimovic op de keeper afrende, met een verdediger die me op bleef jagen en op het moment dat de keeper uitkomt tik ik de bal net langs zijn vingers, in 09 had de keeper hem altijd.
* Verdedigers doen slimmer en lopen niet dom uit positie en vullen de gaten goed op.
* Ondanks de 360 graden dribbel en die skill shit van de aanvallers is het verdedigen niet veel te moeilijk.
dit heb ik in mijn korte speelsessie al opgemerkt.
en nou wachten op de creƫrbare vrijetrappen en de nieuwe opties voor de manager mode.
ik zeg DOEN!
Klik om te vergroten...