Ik heb net mij Zwarte Logitech Pure-Fi Anywhere 2 binnen gekregen maar heb dus 1 probleem ( hoop dat iemand hier em ook heeft ) Als ik het geluid helemaal open gooi dan gaat hij hard,zacht,hard,zacht en dan stopt hij met spelen. Komt dit omdat hij nog moet worden opgeladen? (hij ligt gwn aan de stroom dus lijkt me niet ?) Of is dat altijd zo, of ligt het aan mijn speaker? Alvast bedankt
Heb zelf deze Logitech 1 dag in huis gehad. Heb hem de volgende dag terug gebracht om 2 redenen. 1. Kon de klokradio functie niet gebruiken in combinatie met mijn iPhone. 2. De netadapter kwam vermogen te kort wanneer ik volume omhoog schroefde.
Had hem nacht opgeladen en toen ging die wel gewoon vol uit. Denk wel dat als de batterij te laag is hij dan hard/zacht gaat. Maar dan nog is het raar dat die in stroom nog steeds doet net als bij jou. Maja heb hem van marktplaats dus moet der mee leven
Waarschijnlijk is de adaptor dan niet sterk genoeg voor vol-vermogen. Dit vol-vermogen (piekvermogen) wordt dan via de batterij opgevangen. niet echt een top oplossing van Logitech. Kwaliteit van hun producten schiet echt alle kanten op, je hebt hele goede en slechte
Ik heb de Logitech bij de MM omgeruild tegen een Memorex iPod klokradio. Ook bij dit ding zat een netadapter , alleen had deze wel meer vermogen dan die van Logitech.