De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet alleen een account hebben. Wel jammer dat je geen Full screen kan kijken.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee hoor, je moet alleen geregistreerd zijn.

Barça trouwens wat teleurstellend. Pedro vond ik op rechts tot nu toe veel sterker spelen, maar omdat Jeffren (die op zelf niet veel laat zien) op rechts speelt moet Pedrito aan de linkerflank spelen. Daar speelt hij gewoon een stuk minder. Verder nog wel een zeer slechte beslissing van een vlaggert gezien die Zlatan buitenspel vlagde terwijl hij dat zeker niet stond. Hij had zo alleen voor de keeper kunnen staan. Als het minder loopt erger je je des te meer aan dat soort fouten.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Dzsudszak, mooie goal.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je een stream?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een poosje Sport 1 en Eredivisie live omdat ik een 2e decoder heb gekregen met nieuwe smartcard :) Wat is dat lekker zeg, ik heb vandaag arsenal en liverpool al gezien , daarnet een stukje barcelona en dan nu zappen tussen manU en psv tot heerenveen begint :D

Denk dat ik me toch maar zo'n abonnement moet aanschaffen

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kijk gewoon op TV. Is er niets op ATDHE?

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    nee, op myp2p.eu ook al niet. En justin tv al helemaal niet..

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL
    Ibra.

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    Messi.:D
    Nette kopbal.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Eindstand Getafe - Barcelona 0-2.
    Met name in de eerste helft was Barcelona wat teleurstellend. Na de inbreng van Messi, Iniesta en Dani Alves in de tweede helft werd het een stuk beter (maar nog steeds niet ècht top). Ibra werd ook een stuk gevaarlijker en lijkt een waardig vervanger voor Eto'o te gaan worden. Vandaag was hij met een goal en een assist toch wel weer erg belangrijk. Waar hij inboet op snelheid en pure gedrevenheid bied hij wel meer techniek, kopkracht en balvastheid. Iniesta was verre van zichzelf na zijn blessure, maar dat zal vast snel verbeteren binnen de komende trainingen en wedstrijden. Nu gewoon tegen Inter vol erop.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    2-0 Manolev. Dit gaat PSV niet meer weggeven, slechte wedstrijd overigens.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad niet al te boeiend, blij dat Heerenveen - Groningen begonnen is :D Dat zal ook wel niet al te best worden qua niveau maar ik verwacht wel vuurwerk.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ibra lijkt steeds meer in te komen in het spelletje van Barca en zo te zien heb ik dan toch ongelijk dat Ibra dus totaal niet in dat spelletje past. Hij deed het echt fantastisch! Prachtige assist op Messi en ook dat hakje was echt fenomenaal gedaan door hem wat bijna nóg een assist opleverde. Wat Pascal al zei, toen die drie erin kwamen ging het elftal pas écht draaien.

1ste helft was echt om in slaap te vallen. Valdes liet ook een affice achter!

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken of Jans nog wat leuks gaat uithalen :+

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarom staat dit op vi.nl? Terwijl messi scoorde met een kopbal?

15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lul, die Adebayor, scoort ie de 3-1 tegen Arsenal voor Manchester City, rent ie als een gek het hele veld over om vervolgens de Arsenal-fans keihard te provoceren. Wat een rat, of je juicht normaal of je houdt je stijlvol stil, maar je gaat niet met je armen wijd juichend op je knieën voor het Arsenalvak gaan lopen juichen. Verder hoop ik dat AZ verliest, kan Feyenoord op zijn beurt er hopelijk weer boven komen. Jammer genoeg moet AZ tegen Ado Den Haag en dat is misschien wel de meest wisselvallige ploeg van de hele eredivisie, de ene keer spelen ze super gemotiveerd en de andere keer staan ze als een stelletje zoutzakken op het vak. Maar goed, het meest positieve op het moment is dat FC Twente achter staat tegen Utreg, hoewel ik die wedstrijd het liefst in een gelijkspel zie eindigen.

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    En Adebayor schopte tegen het hoofd van Van Persie die op de grond lag en volgens mij stond hij ook nog op de enkel van Fabregas

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ja die wond valt te zien op Sport1.nl. Echt overdreven!!! Ik dacht dat het altijd een man was vol respect!~

@hayabusa halo

Dat vraag ik me ook af! Ik heb toch weldegelijk die hele wedstrijd gezien en kan me dat niet herinneren :p.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Verhoek hoor. 1-0.

19. Meowth

Meowth Guest

ADO 1-0 AZ!

Verhoek, 4e minuut al.

20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal mooi zijn als Ado de drie punten pakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina