Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij options een game mode maken en daarin alle wapens aanzetten. Er zijn er een stuk of 5 die je moet kopen in de shop (in het menu), de rest kan je gelijk al instellen.
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik wil een pacman hebben op mijn XBOX.

    Het liefst zoveel mogelijk verschillende modes er in.

    Nu zie ik die champions edition, maar zit daar ook de originale pacman game in?

    Of hoe zit het met mis pacman? Zit daar de originele pacman in?

    Maw, kan een pacmanfan mij even informeren wat nu de beste optie is aub? Ik kan het niet vinden.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    C.E. kopen check maar gewoon reviews e.d. die is de beste by far.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut de C.E, deze is op alle fronten beter dan de andere versies. Qua beeld, geluid, besturing, opties etc.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb The Maw gekocht. Echt een leuke game. Twisted Pixel is dus blijkbaar best een goede ontwikkelaar en ik kijk met smart uit naar Comic Jumper.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, dankjewel beide. Reviews gecheckt (niet 1 goede gevonden helaas) , maar toch nog wat vragen.

    Maar ik heb nu toch ergens gelezen dat de originele pacman en de originele mspacman niet bij die game zitten.

    Dat vind ik wel een gemis. Zou er nog een pacman bundeltje komen met alles er in?

    Want anders moet ik ze allemaal los kopen.

    DIe CE lijkt me wel aardig, maar het is natuurlijk een heel ander systeem. Want veel mensen denken aan een happertje wat simpel hapt, maar er zit veel meer gameplay en diepgang in pacman dan je eigenlijk op het 1ste oog ziet. (als je dit wel ziet, snap je meteen de old school hardcore gameplay, en het is ook instant een vette game)

    En bij pacman CE vraag ik me af hoe de oogjes werken, en de snelheid met om de hoek gaan. (het lijkt mij dat de snelheid compleet anders is, ik zie pacman gewoon sneller gaan soms, en dan bedoel ik niet dat de spookjes in de van de plaat modus zitten) Maar het belangrijkste in pacman is gebruik maken, en op letten op dat de spookjes gaan scatteren (zo heet dat geloof ik), en laat ik nu net dat scatteren missen in de CE edition. (ik zie het niet op de filmpjes)

    Weten de kenners hier iets van?

    Nouja, ik ga de trial eens proberen. Maar ik moet echt die originele pacmans ook hebben.


    --------
    Misschien mag hier ook ff snel de volgende vraag stellen.

    Ik heb een xbox arcade gehaald (2 jaar geleden of zo), en daar zat een DVD bij met 10 gratis arcade games. DIe DVD ben ik kwijt. Is er een mogelijkheid om die games nog te krijgen via een belletje naar xbox Nederland? Of moet ik deze gewoon online kopen? (zat pacman bij, maar ook frogger en dig dug en zo)

    EDIT

    ff gebeld met xbox, en ik zal de games weer moeten kopen helaas. Beetje vreemd, ik heb achievements van een game op mijn HD schijf staan, maar de game is pleite, en ik kan hem nergens meer voor free downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  7. Quintenw

    Quintenw Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier of de Avatar Awards al werken?
    Ik heb Splosion man en zelfs al een aantal achievements ervoor, maar nog steeds geen kleren unlocked (Ik las dat je die kreeg bij het eerste stuk glas wat je breekt).
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Er komt nog een update voor die de kleren beschikbaar moet maken.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    je vindt het vreemd dat microsoft je geen nieuwe disc geeft? ik vind dat redelijk normaal en logisch. anders bel ik ook wel even dat ik Wolfenstein, X-Men Wolverine, FUEL en nog andere games die ik wil kwijt ben 8).
     
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat klopt. Echter staat bij mijn aankoop die DVD met arcade games geregistreerd.

    Maar goed, het is nu eenmaal zo.

    Maar heb ff de pacmans gedownload, en dan springt CE er toch tussen uit. DIe ga ik zeker kopen. Alleen vind ik het wel jammer dat het op tijd is. Ik zou voor de afwisseling ook gewoon ouderwets velden leeg willen maken. En dan met de geluiden ed van de CE edition.

    Ik had ook eens graag een 2 player mode gezien. Dus 2 pacmans in het veld, en dan happen maar.

    Ik denk dat de volgende versie van pacman CE dit wel eens zou kunnen hebben. Kan leuke gameplay op leveren denk ik.

    Maar ik ga ergens wat punten scoren om die te halen. (heb er nu nog 700, balen) Ideale game voor zuipavondjes.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ze willen natuurlijk niet dat je dan een beetje gaat zitten doorverkopen.
     
  12. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan die disc toch verkopen en steeds een belletje doen :lol:. Terecht dat Microsoft geen disc geeft.
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, jongens, het spijt me. Ik ging ff uit van de eerlijke mens. Zand er over.

    Maar man man, die CE is echt supervet. Als je daar 2 players had kunnen spelen in hetzelfde veld, dan heb je de arcade game van het jaar.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    sorry, die plek is al bezet door Trials HD
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    fixed :D
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik zie echt de lol van dat spel niet in, sorry xD
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat komt door het leeftijdsverschil tussen jullie 2. Bertje sim heeft waarschijnlijk Pacman kapot gespeeld toen die jong was. Ik vind om nostalgische redenen ook een hoop spellen tof uit het NES, SNES, Megadrive tijdperk omdat ik er mee opgegroeid ben. Ik ben 25, maar zelfs Pacman is een beetje voor mijn tijd. Ik weet nog wel toen ik heel klein was dat mijn broer een Amiga kreeg en volgens mij zat Pacman daar ook bij. We hadden ook bakken vol met floppy discs met allerlei spellen, maar ik weet geen eens meer waarvoor het was. Maar als ik spellen zie uit die tijd dan vind ik dat echt tof, gewoon een leuke afwisseling van het hedendaagse gamesgeweld. En als je er niet mee bent opgegroeid, dan ga je spellen als Pacman niet waarderen, omdat je in een andere tijd bent begonnen met gamen. In een tijd dat alles al veel mooier en grootschaliger is. Maar ik kan Xbox Live Arcade erg waarderen, omdat je gewoon af en toe wat oude spellen krijgt voorgeschoteld. Een beetje herinneringen ophalen zonder dat je al die oude zooi via marktplaats ofzo moet kopen.
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player Pac-Man vind ik ook niet veel aan. Maar co-op lijkt me dan echt heel leuk om samen te doen, maar dan wel offline co-op, dat is natuurlijk altijd leuker dan online co-op.
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind Bionic Commando: Rearmed erg tof en die is ook van de NES. maar je hebt wel gelijk denk ik.

    Ik heb ook nog wat games die ik in co-op wil doen. Als iemand mee wilt doen kan die me toevoegen op live:
    Bionic Commando: Rearmed
    Splosion Man
    Castle Crashers
    N+
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina