Ok, dankjewel beide. Reviews gecheckt (niet 1 goede gevonden helaas) , maar toch nog wat vragen.
Maar ik heb nu toch ergens gelezen dat de originele pacman en de originele mspacman niet bij die game zitten.
Dat vind ik wel een gemis. Zou er nog een pacman bundeltje komen met alles er in?
Want anders moet ik ze allemaal los kopen.
DIe CE lijkt me wel aardig, maar het is natuurlijk een heel ander systeem. Want veel mensen denken aan een happertje wat simpel hapt, maar er zit veel meer gameplay en diepgang in pacman dan je eigenlijk op het 1ste oog ziet. (als je dit wel ziet, snap je meteen de old school hardcore gameplay, en het is ook instant een vette game)
En bij pacman CE vraag ik me af hoe de oogjes werken, en de snelheid met om de hoek gaan. (het lijkt mij dat de snelheid compleet anders is, ik zie pacman gewoon sneller gaan soms, en dan bedoel ik niet dat de spookjes in de van de plaat modus zitten) Maar het belangrijkste in pacman is gebruik maken, en op letten op dat de spookjes gaan scatteren (zo heet dat geloof ik), en laat ik nu net dat scatteren missen in de CE edition. (ik zie het niet op de filmpjes)
Weten de kenners hier iets van?
Nouja, ik ga de trial eens proberen. Maar ik moet echt die originele pacmans ook hebben.
--------
Misschien mag hier ook ff snel de volgende vraag stellen.
Ik heb een xbox arcade gehaald (2 jaar geleden of zo), en daar zat een DVD bij met 10 gratis arcade games. DIe DVD ben ik kwijt. Is er een mogelijkheid om die games nog te krijgen via een belletje naar xbox Nederland? Of moet ik deze gewoon online kopen? (zat pacman bij, maar ook frogger en dig dug en zo)
EDIT
ff gebeld met xbox, en ik zal de games weer moeten kopen helaas. Beetje vreemd, ik heb achievements van een game op mijn HD schijf staan, maar de game is pleite, en ik kan hem nergens meer voor free downloaden.
Laatst bewerkt: 12 sep 2009