De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    :lol:

AZ met de poten op de grond? Doelstelling is bij de eerste 5. De fans zijn superblij met het kampioensschap, maar niemand verwacht een herhaling. Wat wil je nog meer?

AZ heeft nog steeds gewoon een ploeg waar je kampioen mee kan worden. Schat de selectie van ajax hoger in en die van PSV gelijk in sterkte. Voor de rest denk ik dat weinig met deze 3 mee gaan komen.

Dat jij een aanhanger van een top 3 team bent en het niet leuk vind dat provincieclubs het goed doen komt wel erg door in je post. Persoonlijk vind ik het leuker op dit moment dan dat er 1 of 2 ploegen zijn die elk jaar overal boven uitsteken. Krijg je Schotse taferelen waarbij je zeker weet dat of Celtic of Rangers kampioen wordt.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overtuigend heeft Twente niet gewonnen nee, maar slechte wedstrijden winnen is toch mooi meegenomen vind je niet? En wij wankelden vorige week tegen Feijenoord? Toegeven het ging niet super maar we hebben zeker een punt (of 3 punten) verdiend en we hadden ook nogal pech met de scheids.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt ''wij'' bij Twente, maar je hebt wel een Chelsea avatar 8)

4. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan 2 teams supporten? Misschien komt hij uit de buurt ofzo.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord had 2 of 3-0 voor moeten staan op basis van de eerste helft, waar we Twente compleet weg speelden. Daarna scoorde Twente uit het niets. En daarna had Twente de overmacht en kreeg een aantal grote kansen omdat een verdediger eruit ging, Twente had daarna de 2 en 3-0 moeten maken maar deed dat ook niet.

Dus een punt was een eerlijke uitslag vond ik. Als Feyenoord beter met de kansen had omgegaan in de eerste helft dan was het een hele andere wedstrijd geworden. Maar laten we die discussie maar niet aangaan :+.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lekker zeg. 10 punten al na 6 wedstrijden. Mooie wedstrijd ook vandaag weer, kan me niet herinneren dat we 3 wedstrijden op rij hebben gewonnen. Volgende week weer een lastige klus tegen utrecht maar zo te zien is dat niet kansloos!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    God wat heb ik me doodgeërgerd aan Adebayor. Wat een idioot...

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Agree, ik ook.. Waarom kwam dat witte stoeltje die ze gooide niet op ze hoofd.. achja hij is een Moneygrubber kan je niets aan doen;)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik las dat hij ging juichen voor het uitvak, dacht ik nog: dat kan opzich wel. Maar toen ik het zag dacht ik echt van: wat een debiel zeg. Hij rent werkelijk het hele veld over om bij dat uitvak te komen om dan daar te gaan juichen, het zat echt diep bij die man.

Na afloop van de wedstrijd zei hij: "Ja de emoties namen de overhand". Onzin, als je helemaal naar de andere kant van het veld rent had je allang bij jezelf kunnen denken dat het te ver gaat wat je doet.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    willem 2 - feyenoord 1-0 begint lekker..

edit: 1-1 Tomasson.

edit2: 1-2 Tomasson.

Leuke wedstrijd zo, na pas 18 minuten.

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  11. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw Tomasson scoort mooi :D.

1-2

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoor opeens keihard "FEYENOORD!" buiten en zie dat het al weer 1-2 staat, gaat hard. Kijken of Willem II nog terug kan komen.

13. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar is richting de ArenA. 3 punten betekent weer boven AZ, dus heb er wel vertrouwen in dat Ajax wint.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Ajax wilt alleen winnen, wanneer ze boven AZ kunnen komen?

15. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen in hun hoofd hebben dat een concurrent verloren heeft. Dan gaat het vaak makkelijker...

16. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zó effectief, wat een mooie goal trouwens van Tomasson, prachtig. Pijnlijk trouwens voor Willem II, sta je binnen 2 minuten tijd met 1-0 voor, kan je ook nog eens de 2-0 maken. Nou, dat gebeurt dan niet, maar je ploeg is in ieder geval hartstikke gemotiveerd, loop je na 20 minuten uit het niets weer tegen een 2-1 achterstand aan. Mooi hoor, kom op Feyenoord, dit is een erg moeilijke wedstrijd om te winnen, de punten zijn erg welkom (eerst nog even nog een goaltje maken, dan komen we boven PSV).

Hahaha, 2-2, tering...

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    2-2.

van Dijk is niet echt overtuigend vandaag.

18. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Biemans. Olee Olee Olee :D.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klinkt als een mooi potje, zo maar even kijken :)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Biseswar voor Cissé

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina