Dus Dirt 2
Heb hem nu twee dagen gespeeld en na elke dag heb ik me mening bij moeten stellen.
Ik keek erg uit naar dit spel en na het gespeeld te hebben is het ook echt een cool spel, het concept zit goed in elkaar: MAAR!!!!
...na de eerste dag had ik al zoiets van dit spel heet volgens mij "Ken Block's Dirt 2: Ode to Colin Mcrae? Maar goed dit vind ik nog het minst erg van mijn ergernissen aan deze game.
Grafisch ook helemaal niets mis mee, besturing is ook prima, maar kwa content hier slaan ze de plank helemaal mis. Heb nu denk ik 10-12 uur gespeeld zit op level 32 en heb alleen nog een paar stickers en poppetjes vrij te spelen. Heb alle tracks al 16x voorbij zien komen en de extra toevoegingen zoals Xgames zijn niks anders als dezelfde races met een andere naam.
XGames lijkt mij toch een hoogtepunt van een sporter, in dirt 2 is het niks anders dan meer rondjes rijden en is er geen verschil met een gewone race.
Als je bijv. skate kijkt daar zitten ook de x games in, op z'n minst hebben ze daar de layout van je scherm nog aangepast naar de echt Xgames zoals op televisie, en rijden ze op de x games met 8 auto's op een baan? nou nee hoor ze doen gewoon gewoon 1 tegen 1 zoals wel in dirt 1 zat. Waarom halen ze dit eruit?
Zit er een achievement in het spel:
Showboating 20
Bask in your success at X Games America.
Dacht he dit is misschien wel leuk, beetje jumps maken, donuts om paaltjes etc. Nee hoor, win gewoon de xgames america, bekijk het filmpje en 4 achievements staan genoteerd.
De wow en cool factor zakt snel weg bij dit spel, uit de statistieken heb ik dit spel bijna uitgespeeld, maar voor m'n gevoel wil ik dit spel nog veel langer spelen maar waarvoor? Online misschien?
Nee ook niet, voorbeeld: rally leuk om om de beste tijd te strijden maar ook hier, ik irriteer me matteloos aan die ballonnetjes met de gamertags voor m'n neus en het is veel te druk om je heen om gewoon rally te rijden en voor rallycross kun je beter in botsauto's gaan rijden.
Dit spel is echt super tof maar na 10 - 12 uur denk je, "nou ja nu al" en "Nee niet weer deze baan" en "ok, zal wel" en dat is erg jammer. Al had ik gisteren nog een momentje van WOW, en dat was die jump in japan waar auto's over je heen springen.