1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jij arcade-race-pro :9
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bijna alles op Platinum in PGR3. :+ Moet alleen nog een paar van die Cone Challenges, bak ik niks van. Niet eens op Gold volgens mij.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan neem ik aan dat je niet met in-car-view rijdt?:+
    Man, wat zijn die rally's in Maleisie irritant! Constant je ramen nat - en dus geen zicht - door zo'n modderpoel! In alle overige rally's is het inderdaad vrij eenvoudig om op 'Serious' een 1e plek te pakken. Voor Maleisie gebruik ik dan ook een ander camerastandpunt haha..
    En Marokko wil ook nog wel eens lastig zijn btw.

    Wel een tof spel overigens.
    De omgevingen zien er onwijs vet uit, beter dan deel 1.
    Wat ik wel jammer vind zijn de beperkte aantallen rally-stages, en dan met name de asfalt rally's.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In-car view is inderdaad erg lastig. Ook als er barsten in zitten omdat je 's in aanvaring komt met een tegenstander bijvoorbeeld. Dan is het eigenlijk zaak om 'm er meteen uit te knallen. Maar goed, op hoger dan Serious en met in-car view is hij niet makkelijk, oké oké. :+
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag de volle versie even gespeeld bij de Mediamarkt. Aan de ene kant vond ik het toch wel fijn rijden, maar aan de andere kant niet fijn genoeg om hem nu aan te schaffen. Misschien als er ooit eens een mooie aanbieding komt. Ik vind alles er wel super uitzien!
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zag em gisteren bij Gamerush, zag er toch wel erg vet uit moet ik zeggen. Als ie afgeprijst word toch maar even kopen denk ik.
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heerlijk om met die Hummer HX door de modder te raggen haha alleen die LA circuits lijken wel heel erg op long beach van Grid, net of ze het hebben overgenomen.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat krijg je met dezelfde ontwikkelaars ^_^ Van mij mochten ze er wel meer stages/circuits van Dirt 1 ingooien. Zaten toch wel leuke tussen.
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    je bent gek dat je in die neppe gameplay van shift trapt, Als je een beetje die filmpjes van shift bekijkt zie je dat het een typisch aftreksel is van forza met EA stijl. Neem nou bijvoorbeeld de crashes van Shift, die auto gaat een beetje bunkie bunkie, echt niks bijzonders, en het racen zelf daar val je al in van slaap, beetje grappige blur en effecten, maar dat is het dan ook, is bij Dirt niet echt sprake
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Waaruit denk je dat Forza is ontstaan dan, Microsoft moest zonodig Gran Turismo gaan pesten om met de eerste Forza aan te komen. Met alle respect zijn beide games even goed en Forza heeft dan net wat meer aan dynamiek, maar Shift heeft het spektakel en is het maar net waar je voor gaat.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij zegt alleen dat het er goed uitziet en hij zegt niks over de gameplay.
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    je kan shift pas beoordelen als je hem gespeeld hebt. En er is nog geen demo dus
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een optie om je race te saven en te uploaden naar een site of op je harddisk zoals bij Forza?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vind het ook jammer dat je geen replays kunt uploaden/opslaan, want Cockpit view + no HUD is echt _O_ _O_. Echt zo heerlijk dat gevoel van snelheid.
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb je hem al dan?
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus Dirt 2

    Heb hem nu twee dagen gespeeld en na elke dag heb ik me mening bij moeten stellen.
    Ik keek erg uit naar dit spel en na het gespeeld te hebben is het ook echt een cool spel, het concept zit goed in elkaar: MAAR!!!!

    ...na de eerste dag had ik al zoiets van dit spel heet volgens mij "Ken Block's Dirt 2: Ode to Colin Mcrae? Maar goed dit vind ik nog het minst erg van mijn ergernissen aan deze game.

    Grafisch ook helemaal niets mis mee, besturing is ook prima, maar kwa content hier slaan ze de plank helemaal mis. Heb nu denk ik 10-12 uur gespeeld zit op level 32 en heb alleen nog een paar stickers en poppetjes vrij te spelen. Heb alle tracks al 16x voorbij zien komen en de extra toevoegingen zoals Xgames zijn niks anders als dezelfde races met een andere naam.

    XGames lijkt mij toch een hoogtepunt van een sporter, in dirt 2 is het niks anders dan meer rondjes rijden en is er geen verschil met een gewone race.
    Als je bijv. skate kijkt daar zitten ook de x games in, op z'n minst hebben ze daar de layout van je scherm nog aangepast naar de echt Xgames zoals op televisie, en rijden ze op de x games met 8 auto's op een baan? nou nee hoor ze doen gewoon gewoon 1 tegen 1 zoals wel in dirt 1 zat. Waarom halen ze dit eruit?

    Zit er een achievement in het spel:
    Showboating 20
    Bask in your success at X Games America.

    Dacht he dit is misschien wel leuk, beetje jumps maken, donuts om paaltjes etc. Nee hoor, win gewoon de xgames america, bekijk het filmpje en 4 achievements staan genoteerd.

    De wow en cool factor zakt snel weg bij dit spel, uit de statistieken heb ik dit spel bijna uitgespeeld, maar voor m'n gevoel wil ik dit spel nog veel langer spelen maar waarvoor? Online misschien?

    Nee ook niet, voorbeeld: rally leuk om om de beste tijd te strijden maar ook hier, ik irriteer me matteloos aan die ballonnetjes met de gamertags voor m'n neus en het is veel te druk om je heen om gewoon rally te rijden en voor rallycross kun je beter in botsauto's gaan rijden.

    Dit spel is echt super tof maar na 10 - 12 uur denk je, "nou ja nu al" en "Nee niet weer deze baan" en "ok, zal wel" en dat is erg jammer. Al had ik gisteren nog een momentje van WOW, en dat was die jump in japan waar auto's over je heen springen.

    [​IMG]
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik moet idd zeggen dat ik het hier wel heel erg mee eens ben. Ik dacht ook bij die Xgames van, nou gaan we het krijgen, ja dus gewoon hetzelfde als wat je al deed.Ik mis een beetje 1 vs 1 in de arena's, de SS stages zoals dat in Dirt1 was
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    oja, sorry voor m'n comments voor shift trouwens, moet het eerst zelf spelen. Dit zijn de eerste reviews er van
    90 IGN

    A glorious return to greatness (and even excellence) for EA's seminal racing franchise. Slightly Mad Studios has delivered a driving experience that, while not completely accurate in terms of its simulation aspects, is practically dead-on in terms of what it's like to race around some of the world's best racing circuits.

    90 Official Xbox Magazine

    Shift is hugely entertaining, but remember that it’s not about the sillier fun of its Need for Speed predecessors. It’s about the nail-biting intensity and challenge of hanging on to your car at high speed, and as long as that’s how you like your racing, you’ll disappear into this game.

    Moest ik ff over shift zeggen
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Pure nonsens natuurlijk. Shift heeft al een gedegen review gehad en kreeg een 8,7 als cijfer. Het race- en snelheidsgevoel lijken er behoorlijk in te zitten, waarschijblijk nog meer als in Forza3.
    De filmpjes die ik heb gezien waren zeer indrukwekkend, maar je kunt pas oordelen als je de game hebt.

    Ik heb Forza3 besteld, Dirt2 is onderweg voor €34 en Shift koop ik ook zeker.
    Slaapverwekkend zal Shift zeker niet zijn, dit in tegenstelling tot de meeste tracks van Forza2 en Dirt1 die al snel stof stond te happen.

    Iedereen zn mening natuurlijk ;)

    Edit: ik lees nu dat je je mening heb bijgesteld, waarvoor hulde ;). Ik verwacht dat Shift echt een verassing gaat worden met snelle acties en mooie races.
    Het is een erg lekker jaar aan t worden. Wat een dikke games zijn er onderweg :)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn eerste indruk is een beetje matig, allemaal losse racejes, een vies Amerikaans sausje. Ik wil meer rally, minder geshowboat...
    Maarja, het bestuurt wel weer lekker en de in car view is weer gaaf.
     

Deel Deze Pagina