Nederhop [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De tape paar keer beluisterd, veel geskipped want sommige tracks zijn niet om aan te horen. Tegenwoordig is er niks meer over van de Kempi van vroeger, tegenwoordig maakt ie alleen maar tracks met een veel te hoog TMF-gehalte en wanneer was de laatste keer dat we Kemper konden betrappen op een harde Punch-Line? De mixtape is niet slecht maar dit is niet Kempi-waardig... :mad:

    Dit is wat ik van Kempi wil horen:
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Kemp is idd erg veranderd als je weer z'n 1e tape luisterd. Zijn 1e tape vond ik echt hard, maar du 3.2 vind ik ook erg goed.. Luister nummers als ''Du Toast, Dus Dat, Vergiffennis, Mooie Dromen, Als ik val, Ik doe me werk, Mijn Excuses'' zowat op repeat :+

    Alleen vind ik wel dat DJ The Flexican sommige nummers verneukt heeft, zoals zijn 101 barz en Revolutie (remix).. Toen ik die clip zag van Revolutie met The Outlawz vond ik em wel vet, maar in de mixtape (download) versie, zit er zo een irritante 'terugdraai' ding in wat ik het nummer zwaar vind verneuke.. mja
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  3. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze mijn jaarlijkse Jawat! bijdrage.

    Gisteren op Solar de koning weer aan het werk gezien. Solar is op de een of andere manier zijn festivalletje, hij is er papa geworden en heeft volgens mij op alle edities gestaan. Het lijkt erop dat de shows ieder jaar harder en vetter worden.

    Het was een gekkenhuis. De spiegeltent, die boemvol was, ontplofte tijdens het optreden. Ieder jaar is het optreden van Jawat het allervetste van het hele weekend. De tent werd afgebroken.

    Best veel "nieuwe" tracks van het album dat al 2/ 3 jaar aan het uitkomen is. Harde tracks, experimentele tracks. Goed te doen.

    - Album gaat uitkomen op het nieuwe label van Duvel.
    - Geen Kubusbiets oid. Alles door Jawat.
    - Topnotch is op zijn zachtst gezegd history voor jawat, hij had geen goed woord over voor Kees en de acts op het label. En ik snap dat wel. Acts als djvt, oppo's, flinke namen enzo zijn zo ongeveer het tegenovergestelde dan hetgeen waar deze kleine druktemaker voor staat.

    Ik hoop echt dat het album er eindelijk een keer gaat komen!
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dope dat je dit even meld. In December vorig jaar zei hij nog dat het album in Februari uit zou komen, maar ik wacht er nog even geduldig op. Hij deed toen ook 6 nieuwe tracks, inclusief een "diss" tegen Kubus en BangBang. Maar Ik ben het wel eens met Jawat, over Top-Notch. Maar dat is nooit anders geweest. Want eerst was het Def Rymz en K-Liber. Snapte eigenlijk ook nooit wat de hele Zwolle scene daar deed. Ik denk te lui om de rest te doen.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nieuwe aanwinst van Noahs Ark:
    [yt]e7FjgjrKXBI[/yt]

    Kraantje is HARD!1!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Het is even stil hier!

    Gister kaartjes gehaald voor een nieuw Topnotch op 2 oktober in de Melkweg. Kempi, Opposites, Flinke Namen, Dio en Winne als host. Zou er normaal niet heengaan, maar is meer een knieval naar vriendin ("Tijdmachine is zo'n leuk liedje"). Daarnaast is elke kans om Winne te zien natuurlijk top en ben ik wel benieuwd naar Kempi live.

    Heb ook kaartjes gehaald voor Typhoon en The New Cool Collective op 22 november in de Melkweg. Daar verheug ik me wel erg op.

    Zag ook dat Jiggy en Winne samen op 22 oktober (pin me er niet op vast) in de Melkweg staan.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    En dit mag ik hier natuurlijk niet posten, maar doe het toch omdat het stilletjes is:

    Sittin' Around van Postman is echt superlekker. Heb een promo van zn nieuwe album met handtekening kunnen snatchen, klinkt goed!
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik 'm toch maar is opzetten :+

    Had 'm gisteravond al de hele tijd voor me liggen, maar steeds geen zin om te checken omdat ik zo vast zit in Kid CuDi.

    Mis heeft wel 1 van de mooiste stemmen in de Hiphop die ik ken.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Kan vanavond naar Fakkelbrigade, maar er is ook voetbal..
    Wellicht dat ik het einde even meepik.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Iemand het album Engelland bekend?

    Beetje laat, I know maar ik kwam laatst "Sorry" en "Kleine Jongen" en ben wel benieuwd :)
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je wel een linkje verschaffen denk ik. Heel dope album imo, maar ik ben een beetje biased aangezien hij uit mijn stad komt en ik 'm regelmatig spreek.. :+
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind het ook tof hoor, vooral Luilakken, 1 Liefde en Next Level.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Avhaha ik zat ook gewoon op jou reactie te wachten xD Bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    [yt]dAqV-gGoSF0&NR=1[/yt]
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Brainpower is zonder twijfel de meest saaie rapper van Nederland... Jammer dat ie nooit experimenteert of een eigen richting opgaat.
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dit nummer van hem chill. Vind sommige dingen van hem geniaal en andere vind ik niks. Mrja er is eigenlijk geen enkele rapper die mij in al zijn nummers kan boeien.
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    brainpower heeft me NOOIT kunnen boeien. Saaie gast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina