Het Grote Voetbalshirt Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet tekenen om het pakketje in ontvangst te nemen, neem denk ik aan dat er niemand thuis was toen het bezorgd zou worden en dat je het moet afhalen bij een bepaald afhaal punt?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Shirtjes zijn in Nederland aangekomen. De zending is dus gecontroleerd ( wat ik al verwacht had :+ ) en ik moet een brief invullen met WAT er in mijn zending zou zitten voordat het pakketje ook vrijgegeven word.

    + Ze zijn er
    - Duurt nog 0927401972940 weken. Godver :emo:
     
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij hebben ze de pakketjes via XBW opgespoord aan de hand van de talloze panische reacties van jou.:lol:
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn shirtjes zijn binnen. Juve uit en barca uit. Vooral barca uit echt mooi. Juve uit toch minder kwaliteit dan het orginele shirt die ik vorig jaar had. Maar zolang je het shirt niet aanraakt zie je volgens mij niet dat het nep is. Ff kijken wat me volgende shirt word!

    Edit; Beter naar beide shirts gekeken en ze zien er allebei wel een beetje nepjes uit. Maar ze hebben goed hun best gedaan om het echt te laten lijken. Is ze goed gelukt alleen de stof is van een klote kwaliteit. Vanavond of morgen post ik wel foto's. Ben nu me camera kwijt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Eh? Klote kwaliteit? Ik ben je helemaal even kwijt.

    Het Barça shirt is compleet roze :eek: Het Juve Shirt is zowiezo spuuglelijk dus dat geeft niet. Wat wil je met die strepen en dan zo'n kei-lelijke shirt sponsor d'r op. Maar idd, foto's zouden fijn zijn.

    EDIT
    Formulieren van de douane ingevuld. Na opsturen ( gisteren nog opgestuurd ) zou het binnen 5 werkdagen opgestuurd worden :)
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Vreemd, mijn 2 shirts van Inter en Madrid heb ik vergeleken met de echte....voelde totaal geen verschil.....
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat Nike nu een ander soort stof gebruikt voor de uitshirts dan vorig jaar. Vorig jaar waren ze 'glad' en glimmend. Nu is het gewoon wat 'stoffiger'. Heeft dus niets met The Football Shirt.com te maken.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, da's hetzelfde als het Oranje shirt van 2006 in vergelijking met 2008 ;) Dat '06 shirtje ligt wat zwaarder op je lijf als de ander.

    Boeiend :) Het 2010 shirt zal wel weer veel fijner zijn.
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over Jomzajung, ik wil daar een shirtje bestellen maar het is nogal vaag hoe je moet invoeren welke naam je erop wilt?
    Naast het vakje waar je je naam en rugnr hoort in te voeren staat:
    Hoe moet je nou laten blijken welke naam en rugnr je er achterop wilt? Gewoon: Huntelaar - 9? Of anders?
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon zo:

    Name & Number: Koen 12
    Numbering Style: Zelfde uitkiezen als jou shirt

    Ze hebben niet alle stijlen.
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor het snelle antwoord!:thumbs:
     
  12. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net op zoek naar wat nieuwe shirts en zag dat er hier een topic over was.

    Shirts van TFS zien er goed uit voor Replicas, ik het wel nog een vraagje.
    Als er wordt aangegeven dat de shirts Out of Stock zijn, kun je ze dan nog wel bestellen en worden ze dan weer geleverd als ze er weer zijn? En als er maar 2 maten worden aangegeven, terwijl je een andere wilt, komen die ook weer terug? :thumbs:
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Er zijn altijd maar 2 maten.

    Ik wacht overigens nog steeds op mijn barca shirt.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik wacht ook nog steeds op mijn enorme zending. Momenteel staat er op het Track & Trace dat de Voorgemelde zending niet is aangetroffen: manco. Hij ligt nu echter wel in Zwolle , intern transport pakketten. Iemand hier enige ervaring mee?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als ie in Nederland is kan het nooit lang meer duren. Morgen of overmorgen zal je 'm wel binnen hebben. Tenzij je misschien nog allerlei dingen in moet vullen voor de douane ofzo, maar daar heb ik geen ervaring mee.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het ligt bij de Interne Paketten Dienst in Zwolle. Heb vorige week woensdag 2 formulieren in moeten vullen wat er in beide zat gepropt. Heb gewoon gemeld dat het hier om voetbalshirts ging. Was volgens de TNT geen enkel probleem.

    Nu werd mij verteld dat ik vandaag moest bellen naar de status van beide. Dat heb ik gedaan en nu werd er mij dood leuk verteld dat je OF een vernietigings bericht krijgt OF een brief die je verzoekt meer informatie te geven ... ik kreeg het laatste. Dan nog, de kans dat ik ze binnen krijg is 0.01%.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ligt bij de douane, voorgemelde zending niet aangetroffen zal over 1 a 2 dagen veranderen in sorteercentrum shit

    Ik zou maar wat contant geld bij je hebben als de postbode komt.

    Welke waarde heb je opgegeven?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Voorgemelde zending is al sinds 10 september zo. Dus ...

    Ik heb gewoon de totale waarde opgegeven, dat stond ook op het bericht uit Thailand dus als ik daar over zou liegen kan ik er helemaal naar fluiten. Het was ronde de €350,- euro dus zal genoeg moeten betalen, dat weet ik wel zeker.

    30 minuten aan de lijn met TNT bied dus uitkomst. Ze gaan NU dus de melding doorzetten naar afdeling Inklaring en binnen 48 uur MOET ik wat horen van ze over de status van mijn Shirts. Ze sturen niet eerst een formulier waarop ik dus invul wat er in zit en daarna een brief van vernietiging. Het is dus OF ... OF ...

    Ben benieuwd, dit doe ik dus nooit meer.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    No shit Sherlock :+

    Mijn shirts zijn wel binnen :cool:
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal vast al wel een keer gevraagd zijn, maar waar je kan je je tracking code invoeren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina