De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je beter voro de HTC Touch Pro II gaan. Is zelfs iets nieuwer als de N97 geloof ik.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heeft niemand een goede game voor een touchscreenphone?

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nope, veel zijn er iig (nog) niet.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me af hoe ik instellingen op mijn telefoon kan veranderen m.b.t. foto's.

Ik heb een HTC Touch Diamond en ik moest een keer kiezen waar ik mijn foto's wilde opslaan (Intern of het gewone geheugen). Dus ik dacht dat het gewone geheugen, dat groter is, logisch zou zijn. Maar ik merk nu dus weer dat ik ze dan niet van mijn telefoon af kan halen wanneer ik hem in mijn pc stop, omdat hij alleen de afbeeldingen in het intern geheugen laat zien. Ik kan niet vinden hoe ik mijn foto's dus weer op mijn Intern kan zetten 8):x:mad:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een kerel hier uit mijn klas die heeft de HTC HD Touch, maar het op het scherm zit een wazige vlek. Als je er met je vinger overgaat dan beweegt dat ook een beetje mee zeg maar. Hij heeft er wel zo'n bescherm plasticje over zitten, als je het eraf haalt dan zie je die vlek. Zouden dit gewoon plakresten kunnen zijn? Of kan dat in het scherm zitten? Ik heb hier even een fototje ter verduidelijking:

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt wel op lucht onder het scherm / beschermhoesje ... :eek:

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Note: Het beschermplasticje zit er dus nu niet op (op het moment van de foto).

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt wel dat er een schoonmaakmiddel tijdens de productie is achter gebleven.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is pas sinds vandaag en hij heeft het mobieltje al bijna een jaar, dus het lijkt me sterk dat je dat schoonmaakmiddel nu ineens ziet.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Foto van bovenaf zonder rare licht invallen zou fijn zijn ... kan zo niet echt zien ( waar ik moet kijken dan ) wat het probleem is.

Lijkt erop dat het scherm is gaan "bubbelen" doordat hij z'n telefoon in de zon heeft laten liggen? .... *kijkt naar eigen Omnia* :emo:

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een foto van bovenaf had geen zin, dan zag je het helemaal niet op de foto. Het is toch te zien dat het vlekkerig is in het midden?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij een nieuwe uit de doos komt het af en toe wel voor.

Ik vermoed dat er een keer te hard gedrukt is op de touchscreen !!

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh ok. Dus... klantenservice bellen?

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand hier ervaring met de BlackBerry Curve 8900 of de Nokia E71? Ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon en dit zijn eigenlijk voor mij de grote kanshebbers. Het QWERTY toetsenbord lijkt me een enorme plus voor zowel sms als email.

16. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nou pascal, van die 2 telefoons heb ik niet zoveel verstand, maar heb zelf vanaf vandaag de Samsung omnia Qwerty. En van wat ik tot nu toe mee maak is hij echt geweldig. Smsen en emailen gaat echt fantastisch snel door de grote QWERTY toetsen. Heerlijk toestel dus.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben na mijn U600 en Touchwizz echt geen fan van Samsung meer. Er zitten vaak van die onverklaarbare en onnodige fouten in de software die zwaar irriteren. Een Samsung is voor mij dus ook geen optie meer. Bovendien lijkt me dat uitschuifbare toetsenbord echt niets voor mij. Bij de door mij genoemde telefoons bevinden de toetsen zich direct onder het toestel wat mij prettiger lijkt werken. Zoiets is iets kleins, maar geeft voor mij wel de doorslag.

18. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat je een batterij nog kan verpatsen ofzo, heb van me oude telefoon liggen maar doe er niets mee..

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb weleens een batterij gekocht voor 3 euro. Je kan het proberen voor de paar euro's...

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Iedereen zo zijn ding ;). Ik vind het juist heerlijk dat de toetsen lekker groot zijn van omdat het uitschuift en heb natuurlijk ook windows mobile dus met dat touchwiz interface heb je vrij weinig van doen. Heb hiervoor zelf een g600 gehad en ook eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik kan hem in ieder geval iedereen aanraden.

Owjah, weet iemand goede gratis GPS navigatie? En ik kan tot nu toe geen verbinding maken met een GPS satteliet, iemand tips of hints?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina