[nieuws] Hoofdoekjesbelasting?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 sep 2009.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het belachelijk, dit is overduidelijk weer een ''plan'' om alle allochtonen weg te drijven en anders wel de hoofddoekjes onmogelijk te maken.
    Maar de slagingskans hiervan is dan ook miniem..
    Wat vinden jullie?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wilders schreeuwt zo vaak wat, moet daar nou een topic voor gemaakt worden? De kans dat dit er komt is toch 0.

Taks op mozartkapsel is wel ok btw.. :+

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste heeft de oppositie geen reet te vertellen in de regering (mogen alleen wat klagen en debatteren, dan houdt het op), dus dit komt er nimmer nooit doorheen. Daarbij vind ik dit geen wereldschokkende opmerking van Wilders. Zo kennen hem nu eenmaal niet anders. Ten derde, mòcht Wilders premier worden dan gebeurt het ook niet, want het moet eerst nog goedgekeurd worden.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat het live te kijken. En moest toch wel even goed lachen toen die het zei. Iedereen in de kamer moest ook zijn lach inhouden. Niemand neemt die man serieus meer. Veel geschreeuw maar verder niks.

5. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dit idee niet zal slagen maar ben het wel met hem eens dat het wel wat minder mag met die hoofddoekjes. zoals hij al zei zie je in sommige wijken niks anders.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hier ben ik het niet mee eens ( al irriteer ik me wel aan de hoeveelheid hoofddoeken overal hoor, in mijn buurt is zeker 50% van de meiden hier met een hoofddoek..). Burka verbod ben ik trouwens wel voor

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga me maar buiten deze discussie houden. Laat de Nederlanders maar weer lekker verder slapen. Er moet maar eens op worden gekomen voor de hardwerkende Nederlanders i.p.v. de andere mede-landers (:emo:) die toch niks bijdragen.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moet het iemand uitmaken wat andere mensen dragen. Ik vind hoofddoekjes ook niet mooi, en het idee erachter zal ik nooit begrijpen. Maar voor die mensen is dat belangrijk en dan moet je dat lekker zo laten.

Als ander voorbeeld geef ik de vele petjes die je ook op de knarren van een hoop puistpubers ziet. Ziet er ook niet uit. Maar goed, als zij dat mooi vinden...

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kon bij mij wel een glimlach van af, mede omdat ik het gelijk met een korreltje zout nam. Hij weet zelf ook wel dat zoiets er niet gaat komen, maar hij maakt zijn standpunt wel duidelijk, hetzij met grote, harde, overdreven woorden.
    Hij wilt gewoon dat Nederland echt Nederlands blijft en niet islamitisch met hier en daar nog een beetje Nederlands. Steeds meer 'dingen' moeten gereed zijn voor de multiculturele samenstelling en wordt meteen voor gejuicht, maar als iemand eens flink tegen is, dan wordt ie keihard afgezeken.
    Uiteraard hoef je niet positief tegenover dit soort uitspraken te staan, en kun je je aan zijn manier van spreken ergeren, maar vaak zit er wel een kern van waarheid in zijn teksten / uitspraken.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    petjes en hoofddoeken kan je niet vergelijken vind ik.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Exact, en ohw ohw ohw, gelijk weer succes. Het wordt hem veel te makkelijk gemaakt.

Caberatier zou 'm ook goed afgaan; http://www.dumpert.nl/mediabase/632481/4a436e63/het_autootje_van_wilders.html

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook alleen maar bedoeld zodat hij weer eens wat aandacht krijgt in de media en daarmee van heel Nederland.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: ga kapot van het lachen. Wat een grap zeg.

14. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het wel een goed idee!

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha wat een idee8)
    F*ck hee, het nieuws was al aan`t speculeren van "waar komt Wilders dit jaar mee aanzetten?" Komt hij hiermee:lol: De aandachtshoer

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom? Wat maakt een hoofddoekje anders dan een pet?
    Volgens mij ben jij islamofoob Dsquared.

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Aandachtshoer? Tuurlijk moet dit met een korreltje zout worden genomen. Het gaat echter om de diepere boodschap en daar heeft hij imo gelijk in.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik moet zeggen dat ik het met veel dingen eens ben met wat Wilders zegt (ook al brengt ie het vaak ontzéttend dom), maar hiermee stond ie wel echt voor paal. En dan helemaal met zo'n absurd bedrag. Als ie nou 50 euro had gezegd werd ie ook wel uitgejoeld, maar misschien niet uitgelachen.

Overigens schoot ik wel in de lach toen hij begon over dat een bepaalde politicus/ca (?) echt óntzettend dom was omdat ze de stukken die ze voor zich had niet doorgelezen zou hebben. Dat was echt hilarisch :D

@ Tyrant:

Wat maakt het anders? Wilders zei het zelf al. Een hoofddoek is (uitzonderingen daargelaten) religieus en staat voor de onderdrukking van de vrouw. Dat vrouwen het móeten dragen omdat anderen hun haar niet mogen zien is gewoon bullshit. Alleen moet ie niet met een belasting van 1000 euro per jaar aan komen zetten.

En dan kun je zeggen dat dat belachelijk is want de V van PVV staat voor vrijheid en hij discrimineert de moslims, maar ik vind dat ze zich hier ook maar aan moeten passen. De échte moslimcultuur past ook gewoon helemaal niet in een westers land als nederland. Je moet het boek 'Het huis van de Moskee' van Kader Abdolah maar eens lezen, dan merk je dat wel.

En sowieso, over die massa-imigratie heeft ie gelijk. Alleen is het fout dat hij er 'vanuit moslimlanden' achterplakt. In Australie of Nieuw Zeelang kom je ook niet zomaar in. Waarom hier dan wel? Je komt daar niet eens de grens over. Hier moet het ook gewoon dicht, maar niet alleen voor de moslimlanden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, bijvoorbeeld als je met een buitelander/landse trouwt.

Maar over het algemeen vind ik, niet alleen van vandaag, dat Wilders goeie ideeen heeft (de vergelijking verpleegtehuizen <> gevangenis is bijvoorbeeld erg goed), maar hij brengt het gewoon te radicaal. Als ie dat zou aanpassen, gewoon zijn ideeën van tevoren goed uitwerken en dan niet als een malloot gaan staan te roepen, dan zou ie veel beter voor de dag komen. Als ie dat zou veranderen, dus zijn in zijn ideeen en manier van overbrengen een beetje affiniteit aanbrengen, dan zou ik gerust op hem stemmen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wist wel dat je een boy was van ome Geert. :b: (je had vroeger toch ook pvv in je sig staan?)

Ik vraag me af waarom jij en veel andere zoveel haat hebben? Waarom mag een persoon geen doek op hun hoofd dragen in het land van de vrijheid? Ik vind dat voor iedereen gewoon de zelfde regels moeten gelden, als in een school geen hoofddeksels mogen worden gedragen dan zou dat ook moeten gelden voor hoofddoeken naar mijn mening. Maar in je vrije tijd moet een mens zichzelf gewoon kunnen uiten.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wilders zegt het om weer wat modder te gooien naar de Islamitische cultuur. Maar verder komt hij met deze grap omdat hij het straatbeeld verpest vind worden door hoofddoekjes.

Nou dat heb ik dus precies hetzelfde met petjes.

En met rare plastic zonnebrillen zonder glas.

En coltruien.

Deel Deze Pagina