[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Another Part of me Live HD Bad Kansas City _O_

Dangerous idd :p
    Maar ik vind Bad tour nog wel het best. Daarna Dangerous. History Tour is meer van de special effects enz.

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Blablablahhh
    zeg maar wat je wilt. Maar ik zeg liever geen onzin. Ik informeer mezelf voordat ik informatie verspreid met andere. En btw zeg ik iets met Hitler? En nog iets, beetje raar dat Duitsland na de eerste wereldoorlog helemaal blut waren, hongersnood en zonder werk. Waar de Zionisten steenrijk waren?! Toen kwam wereldoorlog 2, holocaust. Iedereen heeft sympathie met Joden daarbij. Maar doordat hebben ze wel een eigen land.
    Dus wees stil clown, stommiteit kan ook ergens anders dan achter de pc ahum.

Was wel Latoya jah ..

3. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Tja , ik wil er nu niet teveel over hebben maar er zijn genoeg dingen wel waar over Joden. Dat is gewoon een simpel feit...that's all.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh dat inderdaad. Nee dat kan ik mij inderdaad nog wel herinneren. Tenenkrommend vond ik dat. Die ''award'' die hij kreeg was toch gewoon een soort van verjaardagscadeautje toch? Althans dat had ik vernomen. Dat Britney Spears zij dat MJ voor haar de artiest van het millennium was, was hij in de veronderstelling dat het een echte award was. Nee de hele heisa erom heen was inderdaad wat flauw inderdaad. Ik wist niet dat het na zijn dood wel als dusdanig werd vermeld op de site van MTV. Maar dat vind ik dus gewoon fout ja.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    omg :lol:

Ben jij Palestijn of zo kortzichtig als een neonazi? Zo klink je wel :lol:.

En ooo, wat hadden we een medelijden met de Joden he. 6 miljoen doden. Tja, ik vond het ook een beetje aanstellerig gedrag, maar ik was blijkbaar alleen :lol:

Anyway, geen idee hoe je op deze sensatietheoriën komt, maar Michael Jackson heeft er weinig mee te maken.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Precies, en inderdaad hij kreeg dat op zijn verjaardag, extra lullig. Maar ja.
    En dat Billie Jean optreden was niet 100% live, ging toch vooral echt om
    de moves...toen mensen dat voor het eerst zagen. Dus echt Michael solo, niet met de broers.....dat moment.

Nieuw soort filmpje van de trailer uitgekomen, met nieuwe beelden. Billie Jean live :)

[yt]rrHPNnQ[/yt]

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging van Michael Jackson naar zijn memorial in Staple Center etc. totdat iemand het over hitler moest hebben en jij perse moet reageren om jou levenloze leegte proberen te vullen:emo: jij bent helemaal triest geval..stop maar..

Waarom zou ik een Palestijn of nazi moeten zijn om dat te vinden? Ben geen van beide, ik zeg toch ook NIET doordat je beetje voor de joden opkomt gelijk Wilders fan bent?! Nopee

KLAAR genoeg offtopic

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe intro van zijn versie van 'Horse with no name' .

Een acapella intro...helaas na heel wat minuten krijgen we weer de bekende chorus te horen. Dit nummer moet echt uitkomen hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=bPcN8m5LusQ

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kerel, misschien moet jij maar eens met iemand gaan praten. Volgens mij ben jij nazistischer dan je eigenlijk doorhebt.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is een toffe video...geen muziek, gewoon kijken :)

[yt]e29vJy6dut0[/yt]

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Wat is hier tof aan? Vind je hem aandoenlijk met die kinderen?

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah idd, net of wat hij daar doet bijzonder is:+
    (pssst, stiekem zit ie daar met een stijve pik:+)

Nee geintje, respect voor micheal en r.i.p. nogmaals.

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaaa jij weet niet eens wie ik ben. Wat ik zeg is geen haat, ik haat niet. Het is echt gebeurd, geschiedenis is geschreven. Kijk verder dan wat geschiedenis schoolboeken wijsmaken. Wat ik zeg zijn feiten, geen meningen, zoek maar op. Besteed je misschien een x een gedeelte uit je leven nuttig.

17. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    jij weet toch ook niet wie hij is? hoe kan je dan zeggen dat hij pas waneer hij doet wat jij zegt een keer een gedeelte van zijn leven nuttig besteed:emo:

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Boris baas. :cool:

lol 8)

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]Whahahaaa jij weet niet eens wie ik ben. Wat ik zeg is geen haat, ik haat niet. Het is echt gebeurd, geschiedenis is geschreven. Kijk verder dan wat geschiedenis schoolboeken wijsmaken. Wat ik zeg zijn feiten, geen meningen, zoek maar op. Besteed je misschien een x een gedeelte uit je leven nuttig.[/QUOTE]

Let op dat woord. Maakt misschien een verschil in het zin ..Ik ga "ervanuit" het is geen standpunt.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oh brother....

Gewoon cool om te zien dat ie zo zachtaardig en vriendelijk met die kids is ja.
    Omdat je dit soort dingen amper te zien kreeg van hem, dus dit mocht ook
    wel een keer. Wat idioot dat ik dat zeg he? Jezus man...reageer dan gewoon niet, goed?

Deel Deze Pagina