Oké, ik heb gisteren ook de demo gespeeld. Van wat ik tot nu toe heb gespeeld valt hij mij wat tegen, maar ben ik ook verrast. Het speelt oké, maar Fifa 10 speelt vele malen vloeiender. Ik vond zelfs PES 2006 beter lekkerder spelen. Wel kun je heerlijke acties met de bal maken, ik noem een perfecte diepe pass geven door de lucht, de schoten op doel, dat ziet er allemaal top uit.
Erge kritiekpunt is de handelingssnelheid, het gaat allemaal echt te traag waardoor het niet lekker speelt. Wel kun je mooie aanvallen opzetten door te blijven tikken, en dus niet alleen maar hoeft te rennen en te rennen. Wel wat rare dingen gezien van de keeper, zoals een bal die afgeketst wordt door een tegenstander zijn been waardoor de keeper heel raar viel. Ik heb nog een mooie actie en m'n eerste goal opgenomen op mijn mobiel, die zal ik vanmiddag wel even uploaden.
Grafisch ziet het er goed uit, ik snap niet dat hier mensen zijn die zeggen dat er spelers zijn die er uit zien als zombies. Ga eens kijken naar Fifa world cup, dat zijn pas zombies. Ik vind de gezichten juist erg realistisch, de gelijkenissen met de echte spelers zijn enorm en er is nu ook echte reclame. Dus niet meer who ate all the pies en konami,konami,konami. Dat zal ook leuk worden met de CL modus, dan is het net alsof je echt een CL wedstrijd speelt.
Echter weet ik nog niet voor welke footie ik ga dit jaar, ik heb heel veel plezier gehad met Fifa 09, maar ook met PES 06 en 2008. Ik wacht de final builds en reviews af, en dan maak ik een besluit.
Laatst bewerkt: 18 sep 2009