Kinderen ontdekken een apart beest en vervolgens stenigen ze het beest.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BigKabuto, 18 sep 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou dit graag in een soort thread stoppen waar nieuws berichten staan enzo,maar ik zie het niet. Dus tja.

Het IS wel The Sun dus tja.....maar opzich wel interessant.

TERRIFIED locals in a South American town are running scared after a strange creature they describe as "Gollum" crawled out of a lake and charged schoolkids.

The beast — which has "sparked fear and confusion" in the small town of Cerro Azul, Panama — was spotted on Saturday when four 14 to 16-year-olds were playing by the waterfront.

According to their account, reported by Panamanian news service Telemetro, the youngsters "screamed" when the five-foot creature emerged from a cave and started clambouring over rocks towards them "as if to attack them".

In a "desperate bid to defend themselves" the four terrified boys said they hurled rocks at the strange creature to kill it, before throwing its corpse in the water and running away.

Their disbelieving parents returned to the lake the following day — and were stunned to discovered the beast's body washed up on the shore.

Experts have yet to examine the images — or make any statements regarding their discovery.

But locals told Panama news channels, who ran the story, that the water-monster was "Gollum from Lord of the Rings".

One said: "I have only seen that creature once before - and it was in the Tolkien film."

The fictional Gollum — originally known as Smeagol — was a hobbit whose later name was derived from the "disgusting gurgling, choking cough he made".

JRR Tolkien — who wrote the Middle Earth adventures — said of the character: "He had become deformed and twisted in both body and mind by the corruption of the Ring.

"His only desire was to possess the Ring which had enslaved him, and he pursued it for many years after he lost it."

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2642152/Mystery-beast-terrified-kids.html

----

Als dit allemaal klopt en is niet gewoon een vaag artikel van The Sun... Je ziet iets wat je niet kent? Ah joh gelijk doodmaken. Het zou mij echt niks verbazen als dit beest helemaal niet aanviel(waarmee, tanden? waar?) en de kids het gewoon leuk vonden om stenen ernaar te gooien. Ik heb het zelf ooit eens op vakantie meegemaakt, groepje kids die gewoon stenen naar eenden en zwanen aan het gooien waren...en moeders? Pff....die boeide het geen flikker.

Als dit een soort varaan achtig beest was, dan had ie wellicht gelijk aangevallen en die dingen kunnen rennen, die rent die kids er makkelijk uit. Nah, dit beest deed niks....ze vonden hem wellicht raar en besloten hem te doden...typisch mensen gedrag, zucht.
    Het beest lijkt ook echt geen spat om Gollum....pffffff.

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vaag ding, is meer iets voor de ASEL denk ik, dus ik verplaats hem even!

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Whoah.. raar beest, jammer dat die dood is godver. Misschien zijn er nog wel meer daar.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat ongelooflijk klote dat ze hem doodgemaakt hebben :mad:

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ziet eruit als natte klei 8) Ik weet niet wat ik er van moet denken. Waarom maken ze altijd dit soort vreemde dingen dood (daarom waarschijnlijk: we kennen het niet). En waarom raken de lichamenen daarna altijd kwijt.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Pretty fucking waardeloos he. "desperate bid to defend themselves" ...yeah right. Nee hoor..dan ren je gewoon weg...dan ga je niet van een afstandje stenen lopen gooien. En dan teruggaan en het lijk in het water gooien? Nah...
    Klopt niks van.

Wat de mens niet kent, vind de mens al gauw raar...en dan meestal moet het maar gewoon gelijk dood.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Indrukwekkend hoe die er uit ziet overigens.. die tong is erg apart.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wel weer raar dat we dan niet zijn achterpoten zien. Ik zou graag het volledige beest willen zien. Want zijn bouw ziet er echt heel apart uit...je vraagt je bijna af of ie wel op vier poten liep :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt!

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nouja het lichaam is foetsie toch? En al die uitsnedes komen van 1 foto af wat ook wel vaag is.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij is het lichaam er nog :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dan hoop ik dat we er nog wat over horen. Als 'Experts' er naar gaan kijken enzo.

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Maar de regel erna:

Experts have yet to examine the images — or make any statements regarding their discovery.

8)

Ik zal de bron eens opzoeken.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Die komt ook uit Panama? Dus er zijn meer van die luiaards daar.
    Maar is die Luiaard daar onthoofd?.......

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dan nog wel even het water uit komt kruipen? Das wel heeeeel raar :+

of dat stukje alleen is een Hoax :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies. Uiteraard The Sun weer met een prachtig fantasieverhaal over kinderen. Wel mooi dat stukje in die Scieneblog links "Oh how i love our species' toen hij het over dat artikel had van die kids die dan stenen gegooid zouden hebben...nou inderdaad.

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Of door een reporter verzonnen, of door de kinderen verzonnen, who knows.

Tijdens mijn google toch kwam ik ook nog langs het "New Montauk Monster", die is pas vaag 8)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Montauk_Monster

En daarna de Chinese Monkey Pig :+

Deel Deze Pagina