[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    @EgYoWns, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Je verteld heel leuk allerlei dingen.. Maar half. Ik heb eigenlijk geen idee waar je naartoe wil met je teksten, en het komt nu inderdaad zoals aangegeven een beetje vreemd over. Ga is wat verder de diepte in met wat je probeert te zeggen. Ik heb een vermoeden wat je wil zeggen, maar volgens mij is je theorie best interessant als je hem goed uiteen zet. :) (Daarmee zeg ik dus niet dat ik het met je eens ben of what ever, maar dit zou best een leuke discussie kunnen worden :+)

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Zeker leuk filmpje :).

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is echt fantastisch om te lezen.

http://www.gearslutz.com/board/so-m...orked-michael-jacksons-dangerous-album-3.html

Mensen die dus echt gewerkt hebben met Michael voor zijn Off the wall,Thriller, Dangerous, HIStory albums.
    Ze vertellen over hoe dit in zijn werking ging, ze vertellen over hem....mensen die niet echt veel van MJ weten
    krijgen zeker weten een totaal ander perspectief van die man...qua alle opzichten. Dus OOK voor de niet fans dus een
    zeer nice read...gewoon lezen. Het lijkt veel...maar dat valt mee, maar het is het echt waard.

Paar quotes

We recorded a Christmas song during the summer of '94 that needed a children's choir. Michael insisted that the entire studio be decorated with xmas lights, tree, fake snow and a sled for their recording. And he bought presents for everyone.

-

Once, while we were taking a break, I think we were actually watching the OJ chase on TV, there was a news program talking about him being in Europe with some little boy. I was sitting next to the guy while the news is making this crap up. He just looked at me and said this is what I have to deal with.

-

At one point Michael was angry at one of the producers on the project because he was treating everyone terribly. Rather than create a scene or fire the guy, Michael called him to his office/lounge and one of the security guys threw a pie in his face. No further action was needed . . . . .

-

This is second hand information.... I have a friend who worked with MJ about 10 years ago and he mentioned that you would not understand the talent this guy had until you worked with him. He also said that his voice was powerful enough to break microphones. In fact, I believe (I'm not positive) he said Mike broke one.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Eigenlijk wel erg.
    Hij was zo gek op kinderen,dat het later met de rechtzaken tegen hem gebruikt is.

=(

Hoop dat de aanklagers en de golddiggers nu erg blij en gelukkig met hun geld zijn.

Stelletje lafaards... bah ik kots van dat soort lui.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja zijn...missie/doel/droom was gewoon puur om het leven voor zieke kinderen wat beter te maken...een prachtig iets eigenlijk, en het ergste wat je zo'n iemand aan kunt doen , werd hem dus ook aangedaan. De wereld is gewoon zwaar fucked up. Die thread is echt heel goed, want je hoort allemaal verhalen van mensen die dagen lang met hem hebben gewerkt, dingen hebben meegemaakt en hem hebben leren kennen...als mensen dit echt eens zouden lezen, zouden ze heel anders over hem gaan denken, daar ben ik van overtuigd.

Er zitten namelijk ook genoeg niet-fans tussen maar wel exact hetzelfde als ik vertellen en denken.

Hoe dan ook....paar vette dingen gevonden op die forum, echt schitterende verhalen en zeer interessant maar ook hele wrede videos!!!!

[yt]TK_rX4MjvA4[/yt]

[yt]Jh2h5XuGt2A[/yt]

[yt]Xg-Y3Lko4g8[/yt]

Speciaal voor jou gangstaboy ;), die hierboven. Je ziet hem op het eind
    van Another part of me ook een move doen die ik verder nooit meer gezien heb.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we steel dogg versieren?:+

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Gangstaboy ken ik ook van Xbox live en ik wist hoe vet hij Another part of me vond....dus kweenie hoor :emo:

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een grap he :p

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    i know, maar echt grappig vond ik em niet dus tja... :)

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Beelden gister al gezien, ja. En idd. En ik heb ook zo het idee dat hij een beetje opgelapt was zegmaar. Pruik, make-up. En dan die special effects. Natuurlijk kon hij nog wel goed dansen maar niet zo geweldig als het eerst was. :'-(

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    We zullen het wel zien tijdens This is it. Ik denk dat ie dus als een gek zal dansen, maar we zullen zien.
    Ik denk dat julie wel anders praten na afloop.

Kennen jullie dit nummer? Nooit uitgebracht op cd,maar deze had net als 'We've had enough' op Invincible moeten staan.

[yt]XY7U9uXgVBU[/yt]

[yt]nvjy6MQr6fE[/yt]

En deze had bijna op Dangerous gestaan

[yt]NsmMMvOmGzY[/yt]

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je een beetje fan van Michael, Kabuto? :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee man, hoe kom je erbij?

Beetje onnozel om zulke vragen dus te gaan stellen en niet nodig.

Let's enjoy the music, daarom plaats ik het ook. Want er zit veel tussen wat genoeg mensen niet gehoord hebben, ongetwijfeld. Gewoon lekker luisteren dus. Ik heb die Ultimate Collection waar dus zeldzame Mike nummers opstaan, en dus voor de mensen die hem zeg maar net 'ontdekt' hebben...bijvoorbeeld, is dit handig.

[yt]ZDpMH_SfWlA[/yt]

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die voor zijn dood nog nooit van MJ gehoord hebben dan?

Maar, ik vroeg het me gewoon af, omdat je nogal gepikeerd reageert als mensen ook maar klagen over zijn linker teennagel die iets te lang is volgens die persoon, en dan ben ik weer benieuwd hoe lang je al zo'n enorme fan bent, en hoelang je nou al verdrietig bent over zijn dood.

Niks dan goeds over de doden, en de beste man is geniaal, absoluut, maar komop zeg, het is je zus niet..

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mja, we kunnen dit beter het algmene MJ topic noemen. Het is gewoon geen nieuws meer...

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Mag ik dan nog 10 topics openen voor Madonna, The Beatles, Oasis, Jason Mraz, Muse, Keane, Jay-Z, U2, Deep Purple en Jimi Hendrix?

Beter kan dit topic gewoon helemaal dicht dan..

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Of je maakt je gewoon wat minder druk om alles?

Zolang er nog veel gepraat word in dit topic,is het toch niet nodig om het te sluiten?

Deel Deze Pagina