The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Doomfighter. Nice!:thumbs: Ik zit ook te denken: Guitar Hero 5 of Beatles: Rock Band?? Come Together wil ik echt drummen, die drums zijn zo vet:D Maar daarentegen zitten al me engelse matties op Guitar Hero 5. Maar me maten in real life willen dat ik Beatles koop. Dilemma...

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kan je nog squeezen? Anders ga ik ook ff wat 1st places beroven. Dat was vroeger echt onmogelijk aangezien dat squeezen niet luktte.

3. SysanApse

SysanApse Guest

Je IRL maten gaan altijd boven virtuele vrienden.
    Geen dilemma, niet moeilijk.

4. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep gister in de Saturn en ik zag daar de xbox versie ( ook de ps3 en wii versie overigens ) voor 155 euro staan. Ik kon het voor die prijs niet weerstaan en heb hem gekocht. Pff was wel zwaar hoor :p. Eenmaal thuis in elkaar gezet en het speelt wel lekker. Die gitaar maakt gewoon geen geluid vooral in vergelijking met de guitar hero gitaar. Tot nu toe ben ik tevreden :)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Goh, wordt er geen guitar + game pack uitgegeven? Ik heb een extra Rock Band gitaar controller nodig en in combi met deze game zou het een leuke deal geweest zijn. Ik heb al 2 rockband drumstellen, om nou weer het hele pack te kopen....

Ik zag dat de gitaren los 100! Euro kosten :eek:

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je Platinum logo? Dat was toch bij 45/50 Achievements?

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is pas als je alle achievements heb. ;)

8. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is platinum logo? Of heb ik iets gemist8)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ahhh wow, gaat weer lekker met failen vandaag. :mad: 3 keer op het eind m'n Back In The USSR FC verneukt. En ook een paar keer met Helter Skelter, bij die kutrolls op t eind vooral. Het is echt niet te geloven hoe vaak ik -1 kan krijgen op dat nummer. Het is gewoon knap dat ik zo erg kan failen. :+

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Rock Band heb je verschillende iconen die laten zien hoe goed je in de game ben. Je kan deze zien op de leaderboards en als je aan het spelen ben zie je ze bv. onder je naam staan als het nummer start en rechts van de bandmeter als je aan het spelen bent. Normaal gesproken zie je daar een zwart-wit icoontje van je instrument maar je kan ook een vinyl, zilver, goud of platinum icoontje halen. In de vorige games kreeg je deze iconen door de endless setlist uit te spelen op een bepaalde difficulty. Maar in dit deel krijg je ze door 15, 30 of alle achievements te halen. ;)

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Back in the USSR heb ik nu FC op drums, en ik sta 14de v/d wereld. :+ En nu ook 19de met Helter Skelter, maar nog steeds op miraculeuze wijze nog geen 100%.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Even van de GM gehaald, weet iemand dit?

13. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ow vandaar, ik heb namelijk nog niet de Endless Setlist gedaan:9

14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    I GOT BLISTERS ON MY FINGERS!
    Score 100% notes hit on Helter Skelter playing Expert Drums. 35G
    Verkregen 1-10-2009

Van donckendoodle, die heeft echt te lang geduurd. Tijd niet meer geprobeerd, net gehaald.

Wie-o-wie heeft zin om een keer full band online te spelen voor de miljoenkanjer? I do. Mij maakt t niet uit welk instrument ik moet doen. Duss..wie wil?

Holy shitnid, ik zie nu dat ik 1ste sta met Helter Skelter. Droool. Samen met een paar andere, maar toch, FULLL COOMMMBOOO!

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel zin om een keer voor de 1 miljoen te gaan. *) Op gitaar en bass ben ik het beste maar misschien wil het op de andere instrumenten ook wel lukken. Ook gefeliciteerd met je eerste plaats. \o/

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Poeh, moet de game toch ook weer een keer spelen. :)
    In het begin té veel gespeeld icm GH5 en mijn duim verrekt. 8) Sindsdien niet meer aangeraakt.

18. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel voor die miljoen gaan. Moet wel drum, iets anders op expert word al wat lastiger om hoge score te halen.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Volgende week komt Abbey Road uit als DLC!

Ik denk niet dat ik m helemaal ga kopen, maar deze wel:

You Never Give Me Money
    Oh! Darling
    Maxwell's Silver Hammer

De rest van de toppers zitten allemaal al in t spel zelf.. Hoewel die medley mij wel erg vet lijkt. Maar dan nog, 1360 punten is best duur voor een album met veel nummers die maar 1 minuut ofzo duren.

Laatst bewerkt: 16 okt 2009

Deel Deze Pagina