[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
  2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dit is met een spuitbus gedaan, zou wel kunnen als het echt even scherp gedaan wordt. Wel een gaaf initiatief van Malasie verder!

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan!!!!!!!! :eek:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo WTF!

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Piquet heeft dus gewoon altijd de waarheid verteld!!!!! Wat een stelletje smeerlappen bij Renault zeg, vooral die Flavio!!!! Voorgoed uit de F1 trappen wat mij betreft. Man wat walg ik hiervan!!!! Echt een overwinning om trots op te zijn zeg!!!!!! |:- |:-

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd het was dus gewoon waar, dat had ik echt niet verwacht.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme..

Daar gaat je credibility als team.. Hoeveel hebben ze geflikt om Alonso WK te maken?

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat ga je je nu inderdaad afvragen. En hoeveel wist Alonso hiervan af.
    Die beelden van RTL GP laatst, na die wedstrijd. Alonso die niet echt super vrolijk is e.d. zetten dan wel aan het denken.
    Het is een geweldige coureur, maar als hij hiervan wist. En eigenlijk iedereen van het team die hiervan op de hoogte was, meegeholpen/gespeeld heeft. Die kunnen wat mij betreft uit de F1.

9. JeePee

JeePee Guest

Denk dat dat redelijk meevalt. Benneton (voormalig Renault) was ook niet altijd legaal bezig, maar denk toch dat Alonso redelijk safe WK is geworden. Piquet is iemand die toch altijd al crashte en Renault had (wellicht door sponsorwerving ofzo) een zakcentje nodig. Dus moesten ze een race winnen.

Ik denk niet dat Alonso iets wist. Hij was boos dat hij zo vroeg naar binnen moest dacht ik. En hij zei tegen Briatore 'because of the SC' en daar reageerde Briatore niet op. Dit was volgens mij echt een Symonds-Briatore-Piquet onderonsje.

Wat ik nog steeds raar vind trouwens, is dat als Rosberg en Kubica niet door rood gingen, Alonso niet eens gewonnen had. Dan had Piquet moeten crashen voor een 3de plek van Alonso...

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217

11. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste jaar waren er al verschillende geluiden dat briatore een rare vent is maar dit slaat echt alles. die vent moet een verbod krijgen van alles wat te maken heeft met autosport

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zat er wel aan te komen, Piquet Jr. en Sr. hadden geen reden om deze beschuldigingen te doen als deze niet waar waren. Renault houdt nu het hele kleine beetje eer dat ze nog hebben voor zichzelf door het dan gewoon maar toe te geven. Maar het blijft schokkerend, dat zeker.

De vraag of Alonso er iets van wist is natuurlijk erg belangrijk. Wat natuurlijk wel opvallend is, is het feit dat Alonso erg licht vertrok vanaf P15 (of daar in de buurt). Dit heeft totaal geen nut op een stratencircuit vanaf die positie, en Alonso heeft natuurlijk wel invloed op de hoeveelheid benzine die hij meeneemt.

Ik hoop van harte dat hij er niets van af wist, maar ik heb zo mijn twijfels.

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
  14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als Mercedes ervoor zorgt dat Rosberg bij BGP terecht komt dan kan ik me goed voorstellen dat McLaren Raikkonen weer probeert in te lijven. Alonso zit zeer waarschijnlijk toch bij Ferrari en Kimi is dan degene die hiervoor moet wijken, nu vertelde hij zelf dat ie de F1 nog niet per se wil verlaten dus wie weet!

Maarja silly season blijft silly season, gewoon afwachten lijkt me ook het beste. :)

16. JeePee

JeePee Guest

Kimi en Hamilton naast elkaar. I'm in :cool: !

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Bron: f1racing
    En dan een voorwaardelijke straf?
    Als je een dergelijke uitspraak doet en het gevaar e.d. op deze manier benoemt dan is een voorwaardelijke straf een lachertje natuurlijk.
    Zeker met de straf die McLaren kreeg voor het spion schandaal in het achterhoofd.

Briatore is levenslang uit de F1. Nou ja, onbepaalde tijd. Symonds is gebanned voor 5 jaar.
    Waarom maar 5 jaar en allebei gewoon niet hard, zwart op wit, levenslang.

18. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten hun alles verbieden wat met autosport te maken heeft. een flinke boete voor renault was ook wel op z'n plaats geweest

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat een beetje autosport team wel 2x nadenkt voor ze zo iemand aannemen. Dat is niet écht goed voor je naam + dat ze sowieso niet zo heel snel benaderd zullen worden..

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Webber en Kovalainen krijgen ook geen superlicentie voor volgend seizoen als ze Briatore als manager houden. Briatore mag ook geen FIA event meer bezoeken dus die zien we echt niet meer terug. Ga er ook niet van uit Symonds ooit nog een baan in de F1 krijgt. Straf voor Renault is wel laag maar eigenlijk zijn ook alleen Briatore en Symonds ( en Piquet) verantwoordelijk dus had het ook wel jammer voor de rest van het team gevonden als ze bijvoorbeeld voor het rest van het seizoen waren uitgesloten

edit//dat toch nog wat positief nieuws

Laatst bewerkt: 21 sep 2009

Deel Deze Pagina