[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Voor zover ik weet ben ik rustig hoor, ik begrijp alleen het nut niet van vragen als 'hoe lang ben je al fan, hoe lang ben je al verdrietig' wtf zijn dat voor kinderachtige vragen? Komt bij mij over als iemand die wil stoken..en daar heb ik nou juist geen zin in.

Trouwens....het is zelfs zo...dat de Illuminati als straf (omdat Michael niet naar hun wilde luisteren) hem Vitiligo gegeven. En toen hij nog steeds niet wilde luisteren....gaven ze hem ook maar die aanklachten.

Aldus....videos op youtube van mensen die echt.....te ver gaan met hun verhalen over de illuminati. Ik zeg nooit nooit, en dus ook niet dat ik niet geloof dat er een Illuminati is...maar dit ? :lol:

wel verdraaid, dat zijn volgens mij de videos al op de vorige page, haha.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Haha, ik impliceer niks joh, ik vroeg het me oprecht af. Het kan toch zijn dat ik iets miste dat hij gezegd zou kunnen hebben. Ik vind niks idioot. Houd toch op met je zelfmedelijden en reageer jij gewoon normaal op een vraag die ik stel.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zei ik dat je iets impliceerde dan? Maar oprecht? Zo kwam de vraag niet over, spijt me wel. Je had ongetwijfeld allang kunnen begrijpen wat ik bedoelde met het videotje, niks speciaals. Zelfmedelijden? Hmmm....waar heb jij het over? Laten we maar gewoon lekker hiermee kappen want we komen nergens.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk nog steeds wel raar vind is dat MJ er zeker anders uitziet tijdens de rehearsals. Gewoon zijn gezicht dan. Veel beter, wel mager maar gewoon anders.

Een beetje zoals hier in 1992/1995.

En dus niet zoals in hier:

Zou hij dan tóch nog in zijn laatste maanden aan plastische chirurgie hebben gedaan?
    Hier zie je de gelijkenis vooral met 1992.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Okidoki.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]CRLu0ZPoNZo[/yt]

Hilarisch om te zien hoe overdreven triest sommige reporters toch kunnen zijn. Ineens had de man meerdere persoonlijkheden? Dan heb ik dat ook hoor..whahaha...wie niet. Als je erover nadenkt heeft iedereen dat...iedereen heeft wel eens het gevoel dat ze een bepaald iemand het lieft mores willen leren. Maar die reporter doet dan gelijk alsof het idioot en gek is....omdat het hem betreft.

En zo gek was MJ's reactie over Leno niet....als je dit ziet.

[yt]XWG74gXSSug[/yt]

Sorry maar dit moest gewoon even.

7. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste filmpje vind ik dan wel weer grappig :p

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd :+

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op zo'n lage manier , van zo'n walgelijke rechtzaak grappen maken....snijden in een documentaire en dus gewoon Michael belachelijk maken...wat echt heel onnodig was...en dat is grappig? Ik bedoelde juist met het eerste filmpje dat Michael's reactie over hoe hij graag Leno bij de keel zou beetpakken heel begrijpelijk was...na zulke 'grappen' .

Het is juist eerder 'iemand schoppen terwijl hij al op de grond ligt' Zoals Stevie Wonder het toen zei over Eminem's videoclip destijds.

Dus grappig? Ik dacht meer aan laag, triest en heel kinderachtig. Voor die lui zou het goed zijn als iemand anders hem
    een keer terugpakte met iets wat heel gevoelig ligt. En voordat luitjes weer beginnen over 'Joh waar maak jeje druk om..het was geen familie ofzo van je ' . Ik zeg dit niet alleen omdat ik fan ben , maar gwoon in het algemeen. Laag, heel laag om grappen over zoiets te maken.

10. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gemeen, maar ook grappig.
    Mijn mening natuurlijk.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, gewoon grappig. Maar je vindt t gewoon niet grappig omdat je fan bent, wat mag, maar je moet gewoon begrijpen dat veel mensen nog steeds over z'n onschuld twijfelen, omdat ie gewoon veel rare dingen heeft gedaan. En de media maakt daar grapjes over, je vindt t leuk of niet.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik dacht bij het laatste filmpje tot 0:42 dat het de egte michael jackson was en die leno m zat te fokken :+ heb ook niks van die tekst hier verder gelezen

verbaasd me trouwens dat dit topic nog steeds door gaat.het is immers ondertussen al meer dan 3 maanden terug... straks krijgt het nog een 2e deel 8)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je hoeft me niet te geloven,maar ook als het geen Michael Jackson was geweest vind ik zulke grappen fucking onsmakelijk en belachelijk. Zoals ik zei...zou je nog steeds het grappig vinden als jij of iemand die jij kent of gewoon hoog hebt zitten zoiets overkomt....en dan dat een of andere 'komiek' er zulke grappen over maakt? I think not.

Maar iedereen is verschillend, dat is een simpel feit, en ik vind het aardig harteloos hoe mensen echt om zulke dingen kunnen lachen. Hun breintje wil dus niet verder gaan dan 'misschien was die man wel onschuldig' en dan vinden ze die grappen leuk.

En inderdaad..simpele zielen geloven maar één ding, dat hij schuldig is. Zonder ook maar een keer zelf een beetje onderzoek gedaan te hebben. En puur vallen over dat zinnetje tijdens die Docu toe. Closeminded als de tering. En daar hoef je niet eens fan voor te zijn.
    Plenty mensen die net zoals mij dachten, nadat we met z'n allen die docu gezien hadden toen...en ineens die shitstorm kwam...

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ach, er worden zoveel mensen belachelijk gemaakt. Denk echt niet dat MJ hier wakker van zou liggen...

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij leek aardig pissed te zijn in die ene video....althans, voor zijn doen wel.
    En ik snap dat ook wel, genoeg komieken hebben grappen over hem gemaakt...Eddie Murphy etc...maar dan ging het niet om de aanklachten.

Ach, ik vind dat er gewoon grenzen zijn. Misschien ben ik de enige.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gast, doe niet zo belachelijk man. Je doet echt alsof het nieuw voor je is dat er iets smakeloos wordt gedaan in de media. 8) En hoe ie dan zit te praten over Macauly Culcin, dat is toch ook ziek. 8) Simpele zielen? Je gelooft wat je wil geloven. Er zijn geen harde feiten. Het ligt er net aan hoe je er in gepraat ben. Waarom denk jij dan dat ie onschuldig is? Want hij heeft echt genoeg rare shit gezegd en gedaan.

Ik weet het zelf ook niet of ie onschuldig is of niet, en ik ga er gewoon geen oordeel over doen, want je kan het gewoon niet weten. En ik vind het daarom ook erg knap dat jij ervan overtuigd ben dat ie onschuldig is.

17. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Michael is altijd een persoon geweest die belachelijk werd gemaakt. In dit geval is dit een zaak die zeker serieus genomen moest worden. Daar hoor je geen 'grappen' over te maken. En dan ook op een manier die niet grappig is. Eddie Murphy deed het in mijn ogen nog redelijk grappig, en ik denk dat Michael dat ook stukken minder erg vond dan dit. Dit was zeker iets wat hij zich WEL aantrok, dat van Eddie Murphy denk ik niet. En inderdaad wat Kabuto zegt, dit is gewoon respectloos, met wie het ook gebeurd. Serieus, what's going on in the world?

18. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij leeft toch nog? :emo:

19. trajectum12

trajectum12 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ---------------------------------------------------------------------
    Simpele zielen ja, het is media-mensen tegenover Michael-mensen. Als je je in hem verdiept weet je het. Je kent zijn jeugd, hoe hij zich opstelt tegenover kinderen. Het feit dat hij zo ongeveer geld heeft gegeven aan elk goed doel (vat dit niet letterlijk op). Die rare shit, bedoel je kind over balkon? bedoel je hand vasthouden van een jongen? Betekent dit meteen dat iemand slecht is? Die man heeft meer betekend voor kinderen dan mensen van hem weten en nee, ik weet dat ik niemand hiermee overtuig, want dat is iets waarin je je verdiept moet hebben. Je weet alleen de waarheid als je het verhaal op verschillende manieren hebt gehoord. Begrijp me niet verkeerd, ik noem iemand geen simpele ziel als diegene gewoon geen mening heeft, maar wel als diegene zo zeker weet dat hij een pedofiel is, want dan haal je je informatie bij de media vandaan

'Just because you read it in the magazine or see it on the TV screen don't make it factual'

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar als ik jou nou hetzelfde vraag. Waarom denk je dat ie nou onschuldig is?

Dan vind ik geld geven en kindjes bij de hand vasthouden geen goede reden. :9

Deel Deze Pagina